hát bevallom őszintén, én teljesen kezdő vagyok a 2f-1l felállásban, de szívesen kísérletezgetnék:)
Téged meg nem zavar, hogy más pasik is szerepelnek a fantáziájában. Értem én. Ezt értem. Csak azt nem, hogy hol vannak az érzelmek? A két ember, a két test és egyben szellem egymásba olvadása?!
Szerintem hagyjuk! ill. van egy-két másik topic, amiben szintén ez a téma, de úgy látom manapság sokan szabin vannak...
Szerintem hagyjuk! ill. van egy-két másik topic, amiben szintén ez a téma, de úgy látom manapság sokan szabin vannak...
Bocsáss meg - mondom ismét, elmesélek egy sztorit. Ez csak egy történet, esetleg tanulságos, esetleg nem. Velem esett meg.
Talán már írtam, hogy egyszer próbáltam ezt a 3-as dolgot és a videót visszanézve elborzadtam. Nos az egész úgy kezdődött, hogy a nagy exem megkeresett. Beszélgettünk hétköznapi témákról, de mivel nálunk annak idején a sex állt a központi helyen, belénk csapott a villám és mindjárt témánál voltunk. Ki hogy csinálja, hová dugja, mit kap, hová kapja, satöbbi, a legintimebb részletekig. Én csak lestem, hogy amiről x évvel ezelőtt együtt álmodoztunk, ő meglépte (anális sex). Szóba került, hogy 2 nő, 1 pasi felállást már próbálták, de a felállásból nem lett igazi felállás. És onnan kezdődött az élettárs "elásása". Látszólag minden működött, a szórásba belefért az, hogy havonta egyszer-kétszer kudarcba fulladt az együttlét, de "hát már nem vagyunk a régiek" felkiálltással túlléptek a dolgon. De a hölgy ebbe elég elég nehezen nyugodott bele. És akkor felajánlotta a triót a pasijával.
Szóval csak azt akartam ezzel mondani, mint amit már mondtam, ill. idéztem itt, vagy egy másik topicban: ha az asszony ezt kivánja akkor szerintem baj van.