Sziasztok, férfias pasi ma közös lazulásra?
Ma valaki pucsítana? Hely kell
Miskolc és környékén keresnék hasonlóan diszkrét havert. Kezdő vagyok!
Valaki szopatna 2 - fél3 felé? , Lurdy környékén
Nyíregyháza és környékén ismerkednék, oda-vissza dolgok érdekelnek, 35-ös srác vagyok
Sziasztok! Harkány, és környéke, kemény farkú pasit keresek, minden jóra!!!
Sziasztok.Ma késő este esetleg lenne valaki aki ugyan olyan kezdő,kiváncsi ezen a téren ahogy én?Hetero kapcsolatban élek,ezért a diszkréció nagyon fontos számomra.
Igényes,fiatalok levelét várom.
Csak Budapest és környékéről.
Igényes,fiatalok levelét várom.
Csak Budapest és környékéről.
Sziasztok ! Aktivakkal ismiznek vasárnap 17 én késő du, órákban Esztergom-Komárom útvonalon ! Én nem fiatal vékony, csupasz, oszes haj, kis cicik, szopathato, jól dughato partiban is.! Hely kene,

Nagy popóval rendelkező, passziv, jól kúrható duci srácként keresem aktív partnerem, aki szereti a nagy popsikat tölteni. Fehérvár
Aktív pasikat keresek, ma estefele, vagy holnap, egész nap, Érd-Bp. és környékéről. Szopass meg keményen, nyelesd velem. Hely van, legyél irányító, minden jóban benne vagyok a passzív oldalon. HELYEM VAN! Írj üzit, és gyere. 30-50 között várom kemény pasik jelentkezését!!
Olyan szőrtelen, nem macis uni-passziv pasit keresek aki szeret nyalni, és dugható. Pest és környékéről
Passzivat keresek ma eszak pest.
Passzív srácot keresek 30 éves korig. Helyed legyen Pest megyében.
Szigetszentmikloson cumiznék ma! Viszonozni nem kell semmit csak élvezd!
Dunaföldvár Szekszárd környékén taliznek minden érdekel
Budapesten es vonzas korzeteben keresek bi parokat es holgyeket
Pár vagy pasi?hely van
Biszex, aktívat keresek Heves vm, Eger, hely van, életkor < 40!
Ma délután bi pasi Fejér megyében?
Sziasztok.
Olyan bi, vagy kíváncsi hetero párt keresnék, akik szívesen bevonnának harmadiknak egy olyan, nem független, jó fej bi pasit, aki kicsit megfűszerezné a szeretkezésüket diszkréten.