Valaki tud szegeden glory hole-t?
Szia engem érdekelne a dolog
(Ez egy válasz Bluering NO.1 üzenetére (2024. 11. 07. csütörtök 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 11. 07. csütörtök 12:57

Szia fiúk!
Budapesten keresek laza, izgalmas randikat. Ha benne vagy egy autós kalandban, és tudod, mit akarsz, írj! Kalandos élmények várnak ránk!
Budapesten keresek laza, izgalmas randikat. Ha benne vagy egy autós kalandban, és tudod, mit akarsz, írj! Kalandos élmények várnak ránk!
Sziasztok!
Csepelről vagy környékéről valaki?
Csepelről vagy környékéről valaki?
Hello, valaki szopatna?
Sziasztok,
Ma este biztonsagos kaland?
Sportos bi uni srac vagyok, helyem van Szentendren
Ma este biztonsagos kaland?
Sportos bi uni srac vagyok, helyem van Szentendren
Bp? Taliznék bi.pasival.
Keszrhely-Nagykanizsa környékén igényes urat szopnék holnap délelőtt
Nyíregyházán keresek aktív partnert. Teljesen kezdő vagyok. Szopást akarom kipróbálni
Szia fiúk!
Valaki Szeged környékén?
Kecskemèten szopnèk kocsi van
Szivesen találkoznék olyan sráccal,úrral aki nagyon szereti ha orálisan kényeztetik de csak ritkán van benne része esetleg még sosem csinálták neki és kipróbálná,izgatja,viszonzást nem várok csak kényelmesen eldőlsz a fotelomban és élvezned kell.Úgy és addig csinálom ameddig csak akarod.Kérem csak olyan IAKI VALÓBAN EL IS TUD JÖNNI HOZZÁM!Igényes ápolt vékony srác vagyok,nem fogsz csalódni bennem.Pestmegyében van helyem de jöhetsz bárhonnan!
Szivesen találkoznék olyan hetero sráccal,úrral aki nagyon szereti ha orálisan kényeztetik de csak ritkán van benne része esetleg még sosem csinálták neki és kipróbálná,izgatja,viszonzást nem várok csak kényelmesen eldőlsz a fotelomban és élvezned kell.Úgy és addig csinálom ameddig csak akarod.Kérem csak olyan IAKI VALÓBAN EL IS TUD JÖNNI HOZZÁM!Igényes ápolt vékony srác vagyok,nem fogsz csalódni bennem.Pestmegyében van helyem de jöhetsz bárhonnan!
Ma délután Mosonmagyaróvári termálban valaki ismerkedni?