Sziasztok Budapesten keresek aktív partnert, többit privátba.
Bp stadionoknál valaki ma este 6 körül?
jó lenne ma este egy laza, kötetlen lazulás egy sportos sráccal pesten, hely kéne, utazni tudok
Kaland bi uni srác vagyok….
Ma délután a 10 kerben idősebb férfinak szopnék
bekes megyebol van valaki??? helyem van
Hello
(Ez egy válasz X üzenetére (2023. 12. 13. szerda 12:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 12. 13. szerda 12:56
Törölt felhasználó (4710396)

Szia!
Pasit keresek..., az ünnepekre, és hosszú távra.
Zalaegerszegi, 50 éves, fiatalos, szexet imádó, nagyon magas pasi vagyok.
Hétvégén szopatnék Szolnok környékén
Szia!
Üdv,fiatal normál testalkatú bi srác vagyok.Teljesen kezdő vagyok,kölcsönös orálra keresnék partnert Hatvan környékén,helyem nincs utazni viszont tudok.
Ma este valaki Miskolcon, lakás adott.Dugas, szopás.
Pécsen vagy a környékén ma valaki? Lesz helyem, lightos dolgok érdekelnek.
Pentek reggelre keresek meg egy pasit.Nalam lesz a talalkozo. Lehetsz hetero vagy bi, a lenyeg hogy engem kell szopatni es dugni felvaltva.
Privatban irj.
Privatban irj.
Miskolc valaki?
Szeged 100 km és körzetbe??
Szia/sztok..ma szerdán du kb 15 órátol lenne alkalmam találkozni.Helyem nincs autom van.Bp és esetleg közvetlen közele fót,Gödöllö ami még elérhetö.
Uni akt nös bi vagyok...ezt tetözöm,hogy nagydb full szörös testü,és nyirt kopasz...borostás..arc..haj...
Inkább szopnék..de viszonozhatod is.Aktusnál csak aktiv.
.irj és találkozzunk.
Köszi az értelmezést.
Uni akt nös bi vagyok...ezt tetözöm,hogy nagydb full szörös testü,és nyirt kopasz...borostás..arc..haj...
Inkább szopnék..de viszonozhatod is.Aktusnál csak aktiv.
.irj és találkozzunk.
Köszi az értelmezést.
Partneremet keresem akit szopatna akár rendszeresen vagy kölcsönösen is .Zala,Vas Somogy
Holnap délelőtt szopnék/Szopatnék Dombóváron! Helyem nincs szabadban vagy ha van kocsid ott! Nem kell túl gondolni jössz le szoplak számba élvezel mész ha akarod mehet kölcsönösen is! Privátban várom az üziket!