Közös hoki kölcsönös orál Bp? Írj
Kiskunfélegyháza 50kmes körzetében keresem 40-60 év között aktív, potens partnerem lehetőleg hosszútávra. Kezdő vagyok de nagyon lelkes, minden érdekel a szexben ami nem gusztustalan vagy fájdalmas. Szeretek szopni, lovagolni és bármilyen pózban szeretem csinálni. Izgat ha húzzák a (hosszú) hajam, racsapnak a fenekemre. Izgat a videózás és ha szex vagy dildos játékok közben néznek és irányítanak. Viber fontos.
Sziasztok, Győrben szopnèk. Helyem van.

Kezdő kíváncsiként ismerkednék Budapest és környékéről. Sok minden izgat, érdekelhet, remélem lesz valaki akivel ezt megoszthatom/átélhetem.
Dányból van itt valaki?
Privátba írj
Privátba írj
Sziasztok! Ápolt, korrekt partnerünket, illetve partnereinket keressük párként. Bi hölggyel, párral, és KIZÁRÓLAG BI férfival ismerkednénk. Email cím az adatlapon.
Sziasztok! Kezdő Bi-ként keresek uni vagy passzív fiút kipróbálni új dolgokat ! Szeretném ki próbálni a kölcsönös szopást , faszverést, ezaz ami leginkább izgat. (Hajdú-Bihar, Szabolcs , Borsod) 170 magas 27 éves 80 kg vagyok . Írj üzit és beszéljünk!
)

Hali! Bp Belváros valaki?
Sziasztok!
Tapolcán valaki?
Tapolcán valaki?
Kecskemèten szopok nyalom dughato vagyok.
Sziasztok! Holnap Kaposváron keresnék egy igényes fiút nap közben…
Kedd reggel szopnék Bicske Tatabánya Bia vonalon
Ma délután valaki Maglódon? Hely van.
Győr-Sopron megyei driszkrét, férfias,kíváncsi hetero pasival ismerkednék, titkos kapcsolat céljából. Igényesség és max diszkréció elvárt és adott. Max 45-ig.
Sziasztok! Dunaújvárosban, vagy környékén fogadni tudó, bi ffit keresünk, jövő hét szombatra.
Holnap Nyíregyháza,Máteszalka,Kisvárda vonalon keresek passzív vékony pasit.Kamionba.Pihenőben elrendezel?
Nagy popóval rendelkező, passziv, jól kúrható duci srácként keresem aktív partnerem, aki szereti a nagy popsikat tölteni. Képek, videók profilon. Privátban irj
Párok hölgy tagját Masszíroznám! Igényes otthonomban fogadnám miskolcon