Budapesten ma?
Győr aktív sracok írjátok koszi
Holnap délelőtt Veszprémben szabadban hokizni, orálra keresek partnert.
Nyiregyen szopat vki ma csini fiút?
Esztergom környékén valaki?
Illetve az is kérdés számomra, hogy van e olyan aki szimpátia esetén ilyen helyzetben berakná neki?
Sziasztok!
Szeretném leszögezni, hogy kezdő vagyok a témában.
Ma voltam a reptéren ahogy már többször is. Viszont ez megütötte a szemem. Volt egy srác aki elkezdte támasztani a kocsi oldalát és lehúzta a gatyáját a seggéről. Gondolom várta , hogy valaki betegye. Volt már olyan akinek ez bejött? (Ha itt vagy téged is kérdezlek).
Mint azt mondtam kezdő vagyok a témában és nekem eszembe sem jutott betenni(túlságosan félek ahoz a nemi bajoktól) csak érdekel mások véleménye és hogy ez működhet vagy nem.
Szeretném leszögezni, hogy kezdő vagyok a témában.
Ma voltam a reptéren ahogy már többször is. Viszont ez megütötte a szemem. Volt egy srác aki elkezdte támasztani a kocsi oldalát és lehúzta a gatyáját a seggéről. Gondolom várta , hogy valaki betegye. Volt már olyan akinek ez bejött? (Ha itt vagy téged is kérdezlek).
Mint azt mondtam kezdő vagyok a témában és nekem eszembe sem jutott betenni(túlságosan félek ahoz a nemi bajoktól) csak érdekel mások véleménye és hogy ez működhet vagy nem.
Kifutó környékén valaki egy 40 perc múlva?
Sziasztok
Szentendre és kke? Sportos bi uni srác vagyok, diszkréció adott és elvárt
Szentendre és kke? Sportos bi uni srác vagyok, diszkréció adott és elvárt
Biszex, normális férfias srác pasi van itt? Salgótarján -Eger-Hatvan- Gyöngyös kornyékéről? Írj üzenetet!
bp-n mackós srác 11es farokkal társat keres .maszti ,szopi,lehet 1oldalú is akár

Valaki ma taksony szigethalom környéke?
Heves, Nógrád, Borsod megye? Bi pasi hasonlót keres
Reptéren senki? Valaki kiverhetné nekem
Valaki szopatna?
Sziasztok,
Budapest vagy környékén ma este párokat kukkolnék vagy csatlakoznék, ha szeretnétek!
Írjatok bátran!