ki milyen alsót hord?boxer vagy fecske?
Sziasztok!A héten keresek párt vagy bi pasit.Sokmindent kipróbálnék, fedezzünk fel új dolgokat.Uni/passzív szerep izgatna,Helyem van Veszprém és Győr között!Írjatok
Holnap délelőttre keresek budán szopatni akaró pasit.
sziasztok! Hellyel rendelkező fiatal srácként kalandoznék ma Budapesten
Sziasztok! Szegedi, 49 éves nagyon nagy maci, nagy pocakkal , nagy popsival (149kg vagyok) keresi azt az urat, fiút ,srácot aki bevezeti a férfiszex világába. Teljesen kezdő vagyok, de mostanra megérett a gondolat bennem hogy kipróbáljam, hogy milyen lehet amikor egy formás farok a fenekemben sül el. Nyitott vagyok akár dildóra, esetleg pici csajos ruhákra,
Mail: kezdoszegedimaci@gmail.com
pi
szex is szóba jöhet, csak valaki először türelmesen vigyen végig az első lépéseken és tanítson meg jól érezni magam ebben a dologban. Az orál, a csók a simogatás sem tabu nálam. legyél diszkrét, tiszta. Nincs kikötésem sem testalkatra,sem korra. Csak dumáljunk egy jót és utána irànyíts picit és szexelek veled egy jót akár már az első alkalommal. Kíváncsian várom azt a faszit, aki hajlandó ezt megtenni. Küldök szívesen képet,telszàmot, ami a normális kommunikációhoz elvárható. Remélem valakinek lesz kedve velem találkozni. Kocsim, helyem van. De mozgok is szívesen ha úgy alakul. alf
siMail: kezdoszegedimaci@gmail.com
Sziasztok ! Hellyel rendelkező szexpartnert keresek Szekszárdon ápolt diszkrét nagyméretű biszex férfit bi párt házaspárt kölcsönös szexre párnál mindkét fél örömére ha ismerkednél és felkeltettem érdeklődésedet írj privit !
Estére, éjszakára keresek hellyel rendelkező passzívat... Győrben
Bi vagy kíváncsi heteró aktívat keresek. Értelem & intelligencia! Heves vármegye. Adatlapom olvasd el kérlek!
Sziasztok! Hajnalban/kora reggel valaki Budapesten?
Fonyód ma este?
Bi férfi aki szeret cumizni, Gyomaendrőd és környéke?Privi!
Budapest mostanában?