R.I.P. Potzner Ferenc
Potzner Feri a legsikeresebb magyar stunt riderek közé tartozott. Pályafutása szinte egyidős a magyar kaszkadőrmotorozással. 2000-ben Csongrádon különdíjas, másnap szegeden már második helyezett volt. Majdnem minden vresenyén dobogón végzett, és azok közé tartozott, aki ott volt minden megbeszélésen, és véleményével sokat segített a stunt rider sport magyarországi kialakításában.
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!
Volt a hugomnak egy suzuki-kópia /eco/ mopedje,indiában készült,a két kézifékkar fel volt cserélve,a gáznál volt a hátsó,kész életveszély volt annak,aki megszokta a hagyományos elrendezést.

Nem probléma,ott a berugókar!Indiai viszonyokra készült.
szevasz. Látom te is az "ócskavasakban" utazol. nincs véletlenül készleten DKW NZ 350 eshez némi alkatrészed?leginkább első futómű érdekelne mert az enyémhez az hiányzik.

Kiprobálnék egy ilyen dízel-ketyerét!
Nekem is volt 250-es szimóm,még 1991-ben,mi is átalakítottuk trafósra,mert nem pörgött ki.Egy osztrákkal elcseréltem egy xs 750-re.Egytlen veteránom volt,ami pénzt hozott és nem vitt.
ide írtál, ezért itt válaszolok.
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
York62 ha feltámasztod a gépet rakj fel pár képet, engem érdekel.Amugy milyen állapotban van? Sok sikert hozzá!
Nekem is volt részem 250-es Simsonhoz.A mágnesgyujtás elég gyenge volt már, igy átkellett alakitani trafosra. De amugy szuper gép volt. York62 ha feltámasztod rakj fel pár képet.Engem érdekel.
Sajnos nem!
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
Ez még angol Enfield gondolom.Most nemrég a motorkiállításon beindították nekünk az Enfield-Indiát,meglepően olcsó,és gyönyörű hangja van.Ezért a szépségért irigyellek!Mikori?
Volt egy ilyen rs 50-esem,100-at ment 64000km-el az órájában,de már hidegen igen nehezen indult,olyan kopott volt.Ez gondolom 125-ös.Jó gépek,de lassan nem lehet velük motorozni /legalábbis nem érdemes/.Pályán igazi kanyarvadász!Könnyű vele elsőkerekezni is.
üdv Mindenkinek! régen jártam erre.
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
Én inkább a régebbi motorokat szeretem (20 éves vagyok). Jelenleg egy CB-m van (84-es) 3 éve vettem. Gondom még nemvolt vele (olajcsere,akkucsere). A régi jogépek....
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Egy rendes 'magyar"-garázs,alapfelszerelés co-hegesztő stb.Amerika?Be kell verni egy szöget,már hívják a szakembert!Hol vannak hozzánk képest?
A négy japán között sorrendet felállítani igen nehéz.Nekem a hondák talán a leg 'józanabb" konstrukciók a mindennapi használat náluk igen fontos,és a futáskultúrájuk picivel jobb szerintem a többinél,néha elszáll az elektronika.A yamahát-ebből volt nekem a legtöbb-/xs750,xj750,rd350,rd500,xv750,tdm,fzr1000exup,gts,xjr1200sp/ ismerem a legjobban,a fesszabályzó néha elszáll,és olajat is csipegetnek rendesen /fzr sorozat/.A kawák váltója-zx10,zzr1100-elég vacak.A suzuki sok példánya rosszúl indul hidegen,és a morgós gsx-r hang sem tetszik,néha leég egy tekercs,v.fesszabályzó,néha felrobban egy blokk.Írtad hogy volt CBR600-asod,az egy nagyon jó motor,egy kis hibája van mindössze,hogy zörög a vez.láncfeszítő.-azon kívül tökéletes,és bármit kibír.Azért cserélgettem gyakran,hogy megtudjam melyik a jobb,de a japánoknál mindegy,és az hogy hétfői darab náluk nem létezik.Olcsóbbak minden más motornál,és egyértelműen jobbak.Aki különbözni akar,az vegyen ducati-t,harley-t,én biztos nem vennék,nekem a műszaki tartalom fontosabb mint hogy egyedinek tűnjek.
Volt gts 1000-esem is függőcsapszeges futómű,injektor,abs kicsit féltem tőle olyan bonyolult volt,de sosem romlott el.Lehet hogy kár volt eladni,csak 8000 darabot gyártottak belőle,hamarosan igen drágák lesznek a hibátlan példányok.
Nem láttam még szíjasat,érdekes lehet.Mostanában a kínaiak eröltetik a távindítót az olcsó robogóiknál,szvsz:parasztvakítás.Halottam olyanról,hogy véletlenül megnyomták a házban este,reggel meg hívták a tüzoltókat hogy füstöl a garázs,a motor egész éjjel pöfögött alapjáraton.









charlie79













