én nemrég elestem a mocimmal (2 hónaja) de még máig is receg a lukam mikor nagy sebességgel döntöm a vasat. mikor mulik már el a "baleset félelem" érzés!!???
azt ne mond, hogy rajta vagy a carstyling-on???
ha rájössz ki vagyok nem ér elmondani!!! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 05. 31. csütörtök 23:22), amit ide kattintva olvashatsz)
ha rájössz ki vagyok nem ér elmondani!!! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 05. 31. csütörtök 23:22), amit ide kattintva olvashatsz)
sajnos elment, én egy autós oldalon hallottam róla! de sajna nem volt véletlen, ugyanis hibázott! pedig nagyon jó motoros, autós, és tuning mester volt!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 05. 31. csütörtök 23:22), amit ide kattintva olvashatsz)
R.I.P. Potzner Ferenc

Potzner Feri a legsikeresebb magyar stunt riderek közé tartozott. Pályafutása szinte egyidős a magyar kaszkadőrmotorozással. 2000-ben Csongrádon különdíjas, másnap szegeden már második helyezett volt. Majdnem minden vresenyén dobogón végzett, és azok közé tartozott, aki ott volt minden megbeszélésen, és véleményével sokat segített a stunt rider sport magyarországi kialakításában.
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!

Volt a hugomnak egy suzuki-kópia /eco/ mopedje,indiában készült,a két kézifékkar fel volt cserélve,a gáznál volt a hátsó,kész életveszély volt annak,aki megszokta a hagyományos elrendezést.

Nem probléma,ott a berugókar!Indiai viszonyokra készült.
szevasz. Látom te is az "ócskavasakban" utazol. nincs véletlenül készleten DKW NZ 350 eshez némi alkatrészed?leginkább első futómű érdekelne mert az enyémhez az hiányzik.

Kiprobálnék egy ilyen dízel-ketyerét!
Nekem is volt 250-es szimóm,még 1991-ben,mi is átalakítottuk trafósra,mert nem pörgött ki.Egy osztrákkal elcseréltem egy xs 750-re.Egytlen veteránom volt,ami pénzt hozott és nem vitt.
ide írtál, ezért itt válaszolok.
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
York62 ha feltámasztod a gépet rakj fel pár képet, engem érdekel.Amugy milyen állapotban van? Sok sikert hozzá!
Nekem is volt részem 250-es Simsonhoz.A mágnesgyujtás elég gyenge volt már, igy átkellett alakitani trafosra. De amugy szuper gép volt. York62 ha feltámasztod rakj fel pár képet.Engem érdekel.
Sajnos nem!
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
Ez még angol Enfield gondolom.Most nemrég a motorkiállításon beindították nekünk az Enfield-Indiát,meglepően olcsó,és gyönyörű hangja van.Ezért a szépségért irigyellek!Mikori?
Volt egy ilyen rs 50-esem,100-at ment 64000km-el az órájában,de már hidegen igen nehezen indult,olyan kopott volt.Ez gondolom 125-ös.Jó gépek,de lassan nem lehet velük motorozni /legalábbis nem érdemes/.Pályán igazi kanyarvadász!Könnyű vele elsőkerekezni is.
üdv Mindenkinek! régen jártam erre.
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
Én inkább a régebbi motorokat szeretem (20 éves vagyok). Jelenleg egy CB-m van (84-es) 3 éve vettem. Gondom még nemvolt vele (olajcsere,akkucsere). A régi jogépek....
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Egy rendes 'magyar"-garázs,alapfelszerelés co-hegesztő stb.Amerika?Be kell verni egy szöget,már hívják a szakembert!Hol vannak hozzánk képest?

