Eszméletlen jó mocikat?Feltűnősködő,szenzációhajhász,kényelmetlen,elavult,megbízhatatlan,giccses mocikat olyan áron,amit egyben még se te sem én nem láttunk.Mitől jó egy motor,hogy sokan megbámulják?Látom téged is lenyűgözött a jól bevált amcsi marketing.Annyi közöd lehet a motorokhoz,hogy láttál egy motoros filmet.Mostanában agresszív vagyok,de akkor is beléd kötök!
Énekelhetnéd motorozás közben:'born to be wild"
'Az nagyon veszélyes"-inkább nézd a tévét tovább!



Köszi!
Vigyázni fogok. Sajnos nap, mint nap tapasztalom, hogy mekkora cirkusz a közlekedés. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 08:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 08:54
Vigyázni fogok. Sajnos nap, mint nap tapasztalom, hogy mekkora cirkusz a közlekedés. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 08:54), amit ide kattintva olvashatsz)

Gratula!
Ha feltűnően szép az idő,és kivételesen jó a kedved,na akkor vigyázz!-tapasztalat.A 6-os fazer kitűnő verda,de tisztelni kell az erejét,na meg a vasárnapi belassult, fehéringes ,mamalátogató,rántotthúst böfögő,úrvezetők úgy kihajtanak eléd,mintha simsonnal lennél.Aztán ott vannak a jumperos,sprinteres futárok,akik mindent bevállalnak /szemből előzve/,a kissebbség /gyakran többség/ fehér kerekű félholt ladával rozzant,vasakkal telerakott utánfutóval,mtz-k másfél sávot elfoglaló boronákkal /csúnya vég/,horst bácsi 93 évesen hymmermobil lakóautójával,jobbra indexelve,balra kanyarodva-asszony /89 éves/ mellette navigálva,DAKo 84 driftelve kanyarodva a mellékutcából-egyszóval NEM FOGSZ UNATKOZNI!


Gratula!
Ha feltűnően szép az idő,és kivételesen jó a kedved,na akkor vigyázz!-tapasztalat.A 6-os fazer kitűnő verda,de tisztelni kell az erejét,na meg a vasárnapi belassult, fehéringes ,mamalátogató,rántotthúst böfögő,úrvezetők úgy kihajtanak eléd,mintha simsonnal lennél.Aztán ott vannak a jumperos,sprinteres futárok,akik mindent bevállalnak /szemből előzve/,a kissebbség /gyakran többség/ fehér kerekű félholt ladával rozzant,vasakkal telerakott utánfutóval,mtz-k másfél sávot elfoglaló boronákkal /csúnya vég/,horst bácsi 93 évesen hymmermobil lakóautójával,jobbra indexelve,balra kanyarodva-asszony /89 éves/ mellette navigálva,DAKo 84 driftelve kanyarodva a mellékutcából-egyszóval NEM FOGSZ UNATKOZNI!
(Ez egy válasz zeri üzenetére (2007. 04. 25. szerda 21:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 21:18



Április 30.-án 08:30-kor megteszem az első métereket két keréken. Ma megvót a kresz.
Április 30.-án 08:30-kor megteszem az első métereket két keréken. Ma megvót a kresz.
És ezt miért nekem?
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 04. 25. szerda 10:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 10:06


örülnék ha legalább egyszer egy nyomorult képet sikerülne beillesztenem



örülnék ha legalább egyszer egy nyomorult képet sikerülne beillesztenem
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 23. hétfő 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)



Köszönöm a választ!
Szomorú :( (Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 23. hétfő 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)
Szomorú :( (Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 23. hétfő 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)
Hazamentek egy buliból, magáhozkapott, és ennyi... :(
(Ez egy válasz zeri üzenetére (2007. 04. 17. kedd 08:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 17. kedd 08:46

Én is szeretném megtudni mi történt. Ismertem Felpát személyesen. Szomorú, hogy nincs már köztünk. Tomi! Elmondod? (Mintha valami nézeteltérés is lett volna a párja és a lánya között. Jól sejtem?)
Nem látom a képet :(
Sok idő telt el azóta...
Egy 6-os fazer kedvéért lesz A-s jogsi. Szerdán elméleti vizsga. (Ez egy válasz zeri üzenetére (2005. 06. 10. péntek 23:21), amit ide kattintva olvashatsz)
Egy 6-os fazer kedvéért lesz A-s jogsi. Szerdán elméleti vizsga. (Ez egy válasz zeri üzenetére (2005. 06. 10. péntek 23:21), amit ide kattintva olvashatsz)
Én is szeretném megtudni mi történt. Ismertem Felpát személyesen. Szomorú, hogy nincs már köztünk. Tomi! Elmondod? (Mintha valami nézeteltérés is lett volna a párja és a lánya között. Jól sejtem?)
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 16. hétfő 18:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 16. hétfő 18:40
Törölt felhasználó (69371)

hát kakicikát kihagyom, Tom meg nem szeret engem! brühühű!
hát kakicikát kihagyom, Tom meg nem szeret engem! brühühű!
(Ez egy válasz Wörösbikanö üzenetére (2007. 04. 16. hétfő 18:38), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 16. hétfő 18:38

Sajnos én nem ismertem,annyit tudok hogy baleset volt!
Kérdezd Katicikát vagy Tomot!

Sajnos én nem ismertem,annyit tudok hogy baleset volt!
Kérdezd Katicikát vagy Tomot!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 16. hétfő 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 16. hétfő 18:14

Törölt felhasználó (69371)

őőő ... elnézést, de szabad tudni mi történt???
beleolvastam ebbe: Felpa! Széles utat...! | Nyitotta: Katicika (2006.04.16 10:23)
beleolvastam ebbe: Felpa! Széles utat...! | Nyitotta: Katicika (2006.04.16 10:23)
őőő ... elnézést, de szabad tudni mi történt???
beleolvastam ebbe: Felpa! Széles utat...! | Nyitotta: Katicika (2006.04.16 10:23)
beleolvastam ebbe: Felpa! Széles utat...! | Nyitotta: Katicika (2006.04.16 10:23)










Ebből-abból 1-1 kép

Tegnap már kétszer aláfeküdtem!De komolyan!Amúgy meg mediterrán munkamorállal voltak összerakva /3-at vettünk a haverokkal/,fél óra motorozás után potyogtak a csavarok.Mért kell nekem az új motort is szerelni?
Amúgy egy csoda!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 08. vasárnap 11:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 08. vasárnap 11:11


Törölt felhasználó (69371)

gratula hozzá! vigyázz magadra! a faszt! a motorra vigyázz!

gratula hozzá! vigyázz magadra! a faszt! a motorra vigyázz!

Sziasztok!!
Sajnos igazatok van!:-(
De talán valami csoda folytán.....hát ha!
http://totalbike.hu/tesztek/pannoniauj/ (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 04. 05. csütörtök 10:27), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 05. csütörtök 10:27
Sajnos igazatok van!:-(
De talán valami csoda folytán.....hát ha!
http://totalbike.hu/tesztek/pannoniauj/ (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 04. 05. csütörtök 10:27), amit ide kattintva olvashatsz)

Menyus!
Te is tudod mennyire Pannonia fanatikus vagyok, de ehez az ujrakezdéshez én sem adok sok reményt.Ilyen hogy ujra motort gyártsunk nem először fordult meg az okosok fejében,és ezzel kapcsolatban a sok 0 s barátunknak adok igazat. NINCS AKI MEGVEGYE!Annak idelyén a fő vásárlónk az orosz piac volt,de ők leragadtak a legegyszerűbb T5 nél, és hiába kínáltuk nekik a fejlesztéseket,ők csak azt akarták.Emiatt nem volt olyan nagy kereslet az utánna következő tipusoknak:P10 P12 P20 P21.Pedig csináltak velük téli menetpróbát is Orosz résztvevőkkel,ők akkor sem álltak kötélnek, tehát a fő vásárlónk elúszott.Utánna jött a többi probléma,nyersanyaghiány, értéknövelés,és a betörő korszerűbb külföldi gépek.(ha belegondolunk a P20 japán koppincs, de a sárgáknak már akkor is elavult technika volt. És mi még tovább "butítottuk".Pedig mekkora állat gép
)
A danuviárol is felröppent a hír hogy fopgják gyártani, de az is csődöt mondott pedig már minden terv megvolt hozzá.500 750 és 1000es kategóriában készült volna,az 1000es 140 lóval V2 es blokkal. Haver nagyon rá volt kattanva,és beszélt a leendő gyártóval hogy ő fix megrendelő lett volna.De mint tudjuk az egészböl semmi sem lett. Ez 2 éve történt tehát nem régen!Szerintem bármíj fájdalmas de a Pannonia 1975 ben végleg kihalt,és csak emlék marad a "faj" magyar motorkerékpár.Azért faj magyar, mert most is van magyar motorkerékpár, a GAIA. de annak egy 50ccm cagiva erőforrása van és a kezelő szervek is külföldiek.tehát beszállítóktol származik.Amikor ez a mocimegjelent kb 400 000 volt az ára. Akkor a Pancsié mennyi lenne?1 milla?annyiért egy Rizsrakétát lehet venni amihez mindíg lenne alkatrész utánpotlás. NA témát lezárva, szerintem ebböl sem lessz semmi.
Te is tudod mennyire Pannonia fanatikus vagyok, de ehez az ujrakezdéshez én sem adok sok reményt.Ilyen hogy ujra motort gyártsunk nem először fordult meg az okosok fejében,és ezzel kapcsolatban a sok 0 s barátunknak adok igazat. NINCS AKI MEGVEGYE!Annak idelyén a fő vásárlónk az orosz piac volt,de ők leragadtak a legegyszerűbb T5 nél, és hiába kínáltuk nekik a fejlesztéseket,ők csak azt akarták.Emiatt nem volt olyan nagy kereslet az utánna következő tipusoknak:P10 P12 P20 P21.Pedig csináltak velük téli menetpróbát is Orosz résztvevőkkel,ők akkor sem álltak kötélnek, tehát a fő vásárlónk elúszott.Utánna jött a többi probléma,nyersanyaghiány, értéknövelés,és a betörő korszerűbb külföldi gépek.(ha belegondolunk a P20 japán koppincs, de a sárgáknak már akkor is elavult technika volt. És mi még tovább "butítottuk".Pedig mekkora állat gép

A danuviárol is felröppent a hír hogy fopgják gyártani, de az is csődöt mondott pedig már minden terv megvolt hozzá.500 750 és 1000es kategóriában készült volna,az 1000es 140 lóval V2 es blokkal. Haver nagyon rá volt kattanva,és beszélt a leendő gyártóval hogy ő fix megrendelő lett volna.De mint tudjuk az egészböl semmi sem lett. Ez 2 éve történt tehát nem régen!Szerintem bármíj fájdalmas de a Pannonia 1975 ben végleg kihalt,és csak emlék marad a "faj" magyar motorkerékpár.Azért faj magyar, mert most is van magyar motorkerékpár, a GAIA. de annak egy 50ccm cagiva erőforrása van és a kezelő szervek is külföldiek.tehát beszállítóktol származik.Amikor ez a mocimegjelent kb 400 000 volt az ára. Akkor a Pancsié mennyi lenne?1 milla?annyiért egy Rizsrakétát lehet venni amihez mindíg lenne alkatrész utánpotlás. NA témát lezárva, szerintem ebböl sem lessz semmi.



Menyus!
Te is tudod mennyire Pannonia fanatikus vagyok, de ehez az ujrakezdéshez én sem adok sok reményt.Ilyen hogy ujra motort gyártsunk nem először fordult meg az okosok fejében,és ezzel kapcsolatban a sok 0 s barátunknak adok igazat. NINCS AKI MEGVEGYE!Annak idelyén a fő vásárlónk az orosz piac volt,de ők leragadtak a legegyszerűbb T5 nél, és hiába kínáltuk nekik a fejlesztéseket,ők csak azt akarták.Emiatt nem volt olyan nagy kereslet az utánna következő tipusoknak:P10 P12 P20 P21.Pedig csináltak velük téli menetpróbát is Orosz résztvevőkkel,ők akkor sem álltak kötélnek, tehát a fő vásárlónk elúszott.Utánna jött a többi probléma,nyersanyaghiány, értéknövelés,és a betörő korszerűbb külföldi gépek.(ha belegondolunk a P20 japán koppincs, de a sárgáknak már akkor is elavult technika volt. És mi még tovább "butítottuk".Pedig mekkora állat gép
)
A danuviárol is felröppent a hír hogy fopgják gyártani, de az is csődöt mondott pedig már minden terv megvolt hozzá.500 750 és 1000es kategóriában készült volna,az 1000es 140 lóval V2 es blokkal. Haver nagyon rá volt kattanva,és beszélt a leendő gyártóval hogy ő fix megrendelő lett volna.De mint tudjuk az egészböl semmi sem lett. Ez 2 éve történt tehát nem régen!Szerintem bármíj fájdalmas de a Pannonia 1975 ben végleg kihalt,és csak emlék marad a "faj" magyar motorkerékpár.Azért faj magyar, mert most is van magyar motorkerékpár, a GAIA. de annak egy 50ccm cagiva erőforrása van és a kezelő szervek is külföldiek.tehát beszállítóktol származik.Amikor ez a mocimegjelent kb 400 000 volt az ára. Akkor a Pancsié mennyi lenne?1 milla?annyiért egy Rizsrakétát lehet venni amihez mindíg lenne alkatrész utánpotlás. NA témát lezárva, szerintem ebböl sem lessz semmi.
Te is tudod mennyire Pannonia fanatikus vagyok, de ehez az ujrakezdéshez én sem adok sok reményt.Ilyen hogy ujra motort gyártsunk nem először fordult meg az okosok fejében,és ezzel kapcsolatban a sok 0 s barátunknak adok igazat. NINCS AKI MEGVEGYE!Annak idelyén a fő vásárlónk az orosz piac volt,de ők leragadtak a legegyszerűbb T5 nél, és hiába kínáltuk nekik a fejlesztéseket,ők csak azt akarták.Emiatt nem volt olyan nagy kereslet az utánna következő tipusoknak:P10 P12 P20 P21.Pedig csináltak velük téli menetpróbát is Orosz résztvevőkkel,ők akkor sem álltak kötélnek, tehát a fő vásárlónk elúszott.Utánna jött a többi probléma,nyersanyaghiány, értéknövelés,és a betörő korszerűbb külföldi gépek.(ha belegondolunk a P20 japán koppincs, de a sárgáknak már akkor is elavult technika volt. És mi még tovább "butítottuk".Pedig mekkora állat gép

A danuviárol is felröppent a hír hogy fopgják gyártani, de az is csődöt mondott pedig már minden terv megvolt hozzá.500 750 és 1000es kategóriában készült volna,az 1000es 140 lóval V2 es blokkal. Haver nagyon rá volt kattanva,és beszélt a leendő gyártóval hogy ő fix megrendelő lett volna.De mint tudjuk az egészböl semmi sem lett. Ez 2 éve történt tehát nem régen!Szerintem bármíj fájdalmas de a Pannonia 1975 ben végleg kihalt,és csak emlék marad a "faj" magyar motorkerékpár.Azért faj magyar, mert most is van magyar motorkerékpár, a GAIA. de annak egy 50ccm cagiva erőforrása van és a kezelő szervek is külföldiek.tehát beszállítóktol származik.Amikor ez a mocimegjelent kb 400 000 volt az ára. Akkor a Pancsié mennyi lenne?1 milla?annyiért egy Rizsrakétát lehet venni amihez mindíg lenne alkatrész utánpotlás. NA témát lezárva, szerintem ebböl sem lessz semmi.



Ez a 250-es kategória tele van olcsó kínai modellekkel,ezekkel versenyezni igen nehéz lesz,ha az összes alkatrész importból jön,márpedig honnan jönne?A japánoké a High-tech piac ahol a minőség a fontos,a kínaiaké meg a dönping ár.Ehhez kevés lesz pár ezer ember nosztalgiázása,amire ha motorvásárlásra kerül a sor sem biztos hogy számíthatnak.Erről a honlapról semmi konkrétumot nem olvashatunk,hol fogják gyártani,hányan,mikor indul a gyártás,milyen tőkéből,milyen fejlesztés vagy alapokból?Szerintem a pannónia hagyományokhoz jobban passzolna egy klasszikus naked bike,mint egy csiricsáré softchopper.A magyar motorpiac amúgy is nagyon végletes,a motor inkább státusz itt mint közlekedési eszköz /talán emiatt néz így ki/,az olcsó szürkébb modellek nem nagyon rughatnak labdába,ha mégis akkor ott a Hyosung,Keeway,Daelim,Sym,Pgo,-meg a sok kimondhatatlan nevű kínai,amiknek a nevét meg sem próbálom leírni.Szerintem esélyünk sincs-sajnos.
(Ez egy válasz Wörösbikanö üzenetére (2007. 04. 04. szerda 21:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 04. szerda 21:54


http://www.pannoniamotor.com/rolunk.php
Kiváncsi vagyok!Tettek vagy csak szavak!:-(
Kiváncsi vagyok!Tettek vagy csak szavak!:-(