Az utolsó sorod nem értem!TDM 850-em volt is.
Nem láttam még szíjasat,érdekes lehet.Mostanában a kínaiak eröltetik a távindítót az olcsó robogóiknál,szvsz:parasztvakítás.Halottam olyanról,hogy véletlenül megnyomták a házban este,reggel meg hívták a tüzoltókat hogy füstöl a garázs,a motor egész éjjel pöfögött alapjáraton.

Volt gts 1000-esem is függőcsapszeges futómű,injektor,abs kicsit féltem tőle olyan bonyolult volt,de sosem romlott el.Lehet hogy kár volt eladni,csak 8000 darabot gyártottak belőle,hamarosan igen drágák lesznek a hibátlan példányok.
A négy japán között sorrendet felállítani igen nehéz.Nekem a hondák talán a leg 'józanabb" konstrukciók a mindennapi használat náluk igen fontos,és a futáskultúrájuk picivel jobb szerintem a többinél,néha elszáll az elektronika.A yamahát-ebből volt nekem a legtöbb-/xs750,xj750,rd350,rd500,xv750,tdm,fzr1000exup,gts,xjr1200sp/ ismerem a legjobban,a fesszabályzó néha elszáll,és olajat is csipegetnek rendesen /fzr sorozat/.A kawák váltója-zx10,zzr1100-elég vacak.A suzuki sok példánya rosszúl indul hidegen,és a morgós gsx-r hang sem tetszik,néha leég egy tekercs,v.fesszabályzó,néha felrobban egy blokk.Írtad hogy volt CBR600-asod,az egy nagyon jó motor,egy kis hibája van mindössze,hogy zörög a vez.láncfeszítő.-azon kívül tökéletes,és bármit kibír.Azért cserélgettem gyakran,hogy megtudjam melyik a jobb,de a japánoknál mindegy,és az hogy hétfői darab náluk nem létezik.Olcsóbbak minden más motornál,és egyértelműen jobbak.Aki különbözni akar,az vegyen ducati-t,harley-t,én biztos nem vennék,nekem a műszaki tartalom fontosabb mint hogy egyedinek tűnjek.
Egy rendes 'magyar"-garázs,alapfelszerelés co-hegesztő stb.Amerika?Be kell verni egy szöget,már hívják a szakembert!Hol vannak hozzánk képest?


Én inkább a régebbi motorokat szeretem (20 éves vagyok). Jelenleg egy CB-m van (84-es) 3 éve vettem. Gondom még nemvolt vele (olajcsere,akkucsere). A régi jogépek....
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
üdv Mindenkinek! régen jártam erre.
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
a témához hozzászólva, szerintem a japán mocik között NO #1 HONDA!!! de nekem is volt Yamaha, Suzuki, Kawasaki... de a Honda a legjobb, mindent bír!
Volt egy ilyen rs 50-esem,100-at ment 64000km-el az órájában,de már hidegen igen nehezen indult,olyan kopott volt.Ez gondolom 125-ös.Jó gépek,de lassan nem lehet velük motorozni /legalábbis nem érdemes/.Pályán igazi kanyarvadász!Könnyű vele elsőkerekezni is.
Ez még angol Enfield gondolom.Most nemrég a motorkiállításon beindították nekünk az Enfield-Indiát,meglepően olcsó,és gyönyörű hangja van.Ezért a szépségért irigyellek!Mikori?
Sajnos nem!
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
"Csak egy 84es S51N-em van, ill. a fateromnak egy 58-as P5-öse (ha jól emléxem).
ezeket a képeket egy old timer bemutatón készítettem.
Nekem is volt részem 250-es Simsonhoz.A mágnesgyujtás elég gyenge volt már, igy átkellett alakitani trafosra. De amugy szuper gép volt. York62 ha feltámasztod rakj fel pár képet.Engem érdekel.
York62 ha feltámasztod a gépet rakj fel pár képet, engem érdekel.Amugy milyen állapotban van? Sok sikert hozzá!
ide írtál, ezért itt válaszolok.
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
1. tuttommal másik gép motorja van benne, de ez nem 100%, sőt ha jól tudom az a blokk is nálunk van valahol. (de lehet csak a papírjai kallódtak el!)
2. nem eladó!
3. már miért tolakodnál. sztem természetes, ha gyűjtője vagy!
Nekem is volt 250-es szimóm,még 1991-ben,mi is átalakítottuk trafósra,mert nem pörgött ki.Egy osztrákkal elcseréltem egy xs 750-re.Egytlen veteránom volt,ami pénzt hozott és nem vitt.

Kiprobálnék egy ilyen dízel-ketyerét!
szevasz. Látom te is az "ócskavasakban" utazol. nincs véletlenül készleten DKW NZ 350 eshez némi alkatrészed?leginkább első futómű érdekelne mert az enyémhez az hiányzik.

Nem probléma,ott a berugókar!Indiai viszonyokra készült.
Volt a hugomnak egy suzuki-kópia /eco/ mopedje,indiában készült,a két kézifékkar fel volt cserélve,a gáznál volt a hátsó,kész életveszély volt annak,aki megszokta a hagyományos elrendezést.
Potzner Feri a legsikeresebb magyar stunt riderek közé tartozott. Pályafutása szinte egyidős a magyar kaszkadőrmotorozással. 2000-ben Csongrádon különdíjas, másnap szegeden már második helyezett volt. Majdnem minden vresenyén dobogón végzett, és azok közé tartozott, aki ott volt minden megbeszélésen, és véleményével sokat segített a stunt rider sport magyarországi kialakításában.
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!
Jellegzetes, precíz műsorával minden alkalommal elkápráztatta a nézőket. A lassú feladatokra specializálta magát, mert ezek a legnehezebbek, és ő főleg a zsűrinek és a közönség szakértő részének motorozott. Fel is jutott a csúcsra: 2005-ben megnyerte a stunt rider világbajnokságot.
Utolsó bejelentése az volt, hogy 2007-ben láthatjuk őt utoljára motoron, mert abbahagyja a versenyzést és a bemutatókat. A sors sajnos nem engedte meg neki, hogy befejezze az évet: 2007. május 27-én Budaörsön egy autóbaleset pontot tett a sikeres élet végére.
Nyugodj békében, Feri!

R.I.P. Potzner Ferenc
