Valentino Rossi, Max Biaggi és Andrea Dovizioso után Talmácsi Gábor kapta az év legjobb gyorsaságimotorosának járó Arany Sisak-díjat. Az elismerésről olasz szakújságírók szavaztak.
Az évtizedes múlttal rendelkező Casci d'oro (Arany Sisak) díjkiosztó ünnepségen évről évre az olasz szakmai sportújságírók szavazatai alapján hirdetnek győztest.
Korábban olyan versenyzők zsebelhették be ezt az elismerést, mint Valentino Rossi, Max Biaggi, Andrea Dovizioso.
Az évtizedes múlttal rendelkező Casci d'oro (Arany Sisak) díjkiosztó ünnepségen évről évre az olasz szakmai sportújságírók szavazatai alapján hirdetnek győztest.
Korábban olyan versenyzők zsebelhették be ezt az elismerést, mint Valentino Rossi, Max Biaggi, Andrea Dovizioso.


Hóhóhóóóóóóóóóóóóó!!!!
ezt figyeljétek!
Randy Mamola
Randy Mamola
Azért ha már az apriliánál tartunk,nem árt megjegyezni hogy nincsen aprilia motorblokk,és sosem volt.Mindíg úgy vették az erőforrásokat.
Persze hatalmas aprilia feliratokkal.
A 660-as egyhengeres yamaha,a robogók piaggio v.rotax motorral készülnek.
Az ezres v2-es is osztrák rotax motorblokk,ugyanúgy mint a ktm-é.
Persze hatalmas aprilia feliratokkal.
A 660-as egyhengeres yamaha,a robogók piaggio v.rotax motorral készülnek.
Az ezres v2-es is osztrák rotax motorblokk,ugyanúgy mint a ktm-é.
Miért változtattad meg a nick-ed?
A quad négykerekű terepmotor, minden terepen használható jármű. Szerkezetileg inkább motorkerékpár, kinézetre mint egy kis terepjáró....jaaa..és nem vitázni akarok,csak hát a topic neve "motor-mánia"...szal,lehet ez motor is,és persze lehet a mániám is.További szép napot George

jaa és a kép alatt ott van egy kis szöveg is kedves "Zsorzs"..."motornak látszó vmi"...Ennyi.
Drága George!
Szent a békeee???...de hisz én nem is haragudtam.Ami meg a motorozást..ööö...izé...quadozást illeti,részemről off...márcsak azért is mert jobbára utas vagyok.
,de az is a mániáááám!!!...Szép estét neked!
Szent a békeee???...de hisz én nem is haragudtam.Ami meg a motorozást..ööö...izé...quadozást illeti,részemről off...márcsak azért is mert jobbára utas vagyok.

Természetesen York 62-t,ha jól emlékszem ez volt!
..hihi...nem rossz,kár hogy olyan alacsony hozzám

Biztos örül hogy bohócot csinálnak belőle!

Ezeket a fake-eket simán megcsinálták a beleegyezése nélkül.
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni. Van 1 zx6r-em,azt szeretném átalakitani streetfighter-é.Aki tud,kérem segitsen,hogy hogy lehet,v hol.Előre is kösz!
Köszi! Csak azt akarom,hogy úgy nézzen ki. kormány,fejidom cserét akarok csak.
Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Minden Motorosnak és Motorimádónak, Fórumozónak és a GG Minden Tagjának!!!!!
x-bike nál szerintem mindent megkapsz hozzá.
ha sokat akarsz vele kerekezni,
át kell alakítanod a kartelt is.kérdezz meg
olyan kawást aki már megcsinálta a gépét. (Ez egy válasz zora36 üzenetére (2007. 12. 24. hétfő 11:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 12. 24. hétfő 11:57
ha sokat akarsz vele kerekezni,
át kell alakítanod a kartelt is.kérdezz meg
olyan kawást aki már megcsinálta a gépét. (Ez egy válasz zora36 üzenetére (2007. 12. 24. hétfő 11:57), amit ide kattintva olvashatsz)

Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni. Van 1 zx6r-em,azt szeretném átalakitani streetfighter-é.Aki tud,kérem segitsen,hogy hogy lehet,v hol.Előre is kösz!
Újból ellenkeznem kell,de a hűtőrendszerhez nem kell hozzányúlni.
Tőkéletesen működik,mivel nem a fajsúlykülönbség keringet,hanem a szivattyú.
Eddig minden streetfighteren gyári volt,amit ismertem.
Kétféle mód van a kenés biztosítására:
1/ simán túltöltik az olajat,ha másfélszer annyi van benne,az még semmi problémát nem okoz,sokan ezt csinálják,/a gyárak az intenzív gyorsulások miatt úgy tervezik a kartert hogy ha sokáig hátul van az olaj,akkor is kapjon a szivattyú-így egy kis túltöltéssel/tehát bármeddig lehet egykerekezni vele,viszont elsőkeréken még így is kigyulladhat a lámpa.
Aki elsőkerekezni is akar,azoknak át kell hegeszteni a kartert,olyanra,hogy egy csésze legyen a szívócső előtt.
A kertercsövön sem módosítottak azok,akiket ismertem,a gyári terelések megfogják a plussz olajat.Persze ez tipusfüggő,lehet hogy van olyan amelyik kinyomja./főleg amelyiknek véres a torka/
Persze a zárazkarteres megoldás a legtökéletesebb,de az utólag bonyolult,inkább csak az offroadban használják.
A karburátoros motorokon előfordul,hogy az úszóházból holtpont körül v. negatívban már nem veszi fel a benzínt,hanem befullad,ha emelik a benzinszintet,akkor meg elsőkeréken agyonszívja magát,injektorosokkal ilyen nincsen.
Érdemes nagyobb lánckereket tenni hátra,így a nagyobb áttétel miatt kevésbé gyikolja a hajtásláncot.
Kormánylengéscsillapító erősen ajánlott,szélesebb kormány sokat segít,kitámasztó hátra-hogy védje a motort.Plussz lábtartók,a kuplung mellé egy plussz fékkar,hogy a jobb láb szabad lehessen,és olyan fix plussz gázkar amivel a jobbkéz is szabaddá tehető.
A teleszkópszimeringeknek simán bírják,mert ilyenkor úgyis mindenki leengedi a gumikat,így csillapít,és stabilabb is .Később úgyis gázzal teszi le,szinte be sem ül a teló.
'Köszi! Csak azt akarom,hogy úgy nézzen ki. kormány,fejidom cserét akarok csak. "
-neki szerintem ez az egész lényegtelen.
Tőkéletesen működik,mivel nem a fajsúlykülönbség keringet,hanem a szivattyú.
Eddig minden streetfighteren gyári volt,amit ismertem.
Kétféle mód van a kenés biztosítására:
1/ simán túltöltik az olajat,ha másfélszer annyi van benne,az még semmi problémát nem okoz,sokan ezt csinálják,/a gyárak az intenzív gyorsulások miatt úgy tervezik a kartert hogy ha sokáig hátul van az olaj,akkor is kapjon a szivattyú-így egy kis túltöltéssel/tehát bármeddig lehet egykerekezni vele,viszont elsőkeréken még így is kigyulladhat a lámpa.
Aki elsőkerekezni is akar,azoknak át kell hegeszteni a kartert,olyanra,hogy egy csésze legyen a szívócső előtt.
A kertercsövön sem módosítottak azok,akiket ismertem,a gyári terelések megfogják a plussz olajat.Persze ez tipusfüggő,lehet hogy van olyan amelyik kinyomja./főleg amelyiknek véres a torka/
Persze a zárazkarteres megoldás a legtökéletesebb,de az utólag bonyolult,inkább csak az offroadban használják.
A karburátoros motorokon előfordul,hogy az úszóházból holtpont körül v. negatívban már nem veszi fel a benzínt,hanem befullad,ha emelik a benzinszintet,akkor meg elsőkeréken agyonszívja magát,injektorosokkal ilyen nincsen.
Érdemes nagyobb lánckereket tenni hátra,így a nagyobb áttétel miatt kevésbé gyikolja a hajtásláncot.
Kormánylengéscsillapító erősen ajánlott,szélesebb kormány sokat segít,kitámasztó hátra-hogy védje a motort.Plussz lábtartók,a kuplung mellé egy plussz fékkar,hogy a jobb láb szabad lehessen,és olyan fix plussz gázkar amivel a jobbkéz is szabaddá tehető.
A teleszkópszimeringeknek simán bírják,mert ilyenkor úgyis mindenki leengedi a gumikat,így csillapít,és stabilabb is .Később úgyis gázzal teszi le,szinte be sem ül a teló.
'Köszi! Csak azt akarom,hogy úgy nézzen ki. kormány,fejidom cserét akarok csak. "
-neki szerintem ez az egész lényegtelen.
Nagyon tévedsz (gondolom egy világ omlik össze benned, mert) Talma a PlayBoy-nak pózolt nem kevés pénzért, a képek nem fake, hanem rossz minőségű szkenelés (én követtem el) az 1000,-Fz-os PB újságból (még valamelyik kereskedelmi TV csatornának is nyilatkozott arról mennyire szereti ezeket a jelmezeket, amik közel állnak az ízléséhez...
)
Sajnos ez van, ezek tények, kicsit valóban illúzió rombolóak a képek és Ő is! (legalábbis számomra, de ettől még a csajok oda- és vissza lehetnek tőle!)
nekem ez a kép OKé-bb!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 12. 24. hétfő 09:37), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 12. 24. hétfő 09:37

Sajnos ez van, ezek tények, kicsit valóban illúzió rombolóak a képek és Ő is! (legalábbis számomra, de ettől még a csajok oda- és vissza lehetnek tőle!)

nekem ez a kép OKé-bb!


Ezeket a fake-eket simán megcsinálták a beleegyezése nélkül.
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
Szerinted megkérdezték?
Talma amúgy is egy végtelenül szerény fickó,az maradt aki régen volt,sosem pózólna senkinek!
teljesen egyetértek veled!
de sajnos a mai világ a reklámról és a pénzről szól!
valamelyikötök említette, hogy a motorsport az egyik legdrágább technikai sportág!
ez így van, és kell a many a következő évi futamokra (habár egy világbajnoknak már fizethetnének a szponzorok annnyit, hogy ne egy ilyen gagyi reklámokból kelljen összeszednie a "benzinre" valót...)
de sajnos a mai világ a reklámról és a pénzről szól!
valamelyikötök említette, hogy a motorsport az egyik legdrágább technikai sportág!
ez így van, és kell a many a következő évi futamokra (habár egy világbajnoknak már fizethetnének a szponzorok annnyit, hogy ne egy ilyen gagyi reklámokból kelljen összeszednie a "benzinre" valót...)

Őszíntén,...nem sokat...sőt semmit!
de hát akkor lesz valaki híres, ha valami komolyabb eredményt elér az "életben", és majd mindegy, hogy az mi!
legyen focista, boxoló, autó-motor versenyző, kurva, vagy gyilkos...na és kell hozzá a média is! az sem árt, ha jól el tudja magát adni az ismeretségi piacon, de ehez valamit le kell tenni az asztalra (sumi, kelemenanna stb.)...
húúúú, ezek nagyon rossz példák voltak, holnap de kikapok miatta
de hát akkor lesz valaki híres, ha valami komolyabb eredményt elér az "életben", és majd mindegy, hogy az mi!
legyen focista, boxoló, autó-motor versenyző, kurva, vagy gyilkos...na és kell hozzá a média is! az sem árt, ha jól el tudja magát adni az ismeretségi piacon, de ehez valamit le kell tenni az asztalra (sumi, kelemenanna stb.)...
húúúú, ezek nagyon rossz példák voltak, holnap de kikapok miatta
