Szia Tom .Kár Talmácsiért én is drukoltam neki.
Jňreggelt!
Sajnos čn idčn nem tudtam menni, mert kčson szoltak,
de volt a csapatben egy kčt havereom.
Orulok, hogy tudtunk segiteni, majd tolmŕcsolom a koszoneted..
Udv.
Sajnos čn idčn nem tudtam menni, mert kčson szoltak,
de volt a csapatben egy kčt havereom.
Orulok, hogy tudtunk segiteni, majd tolmŕcsolom a koszoneted..
Udv.
Udv. a babettŕsnak.:-)
Köszönöm, kedves Felpa-pa, és elnézésedet kérem, hogy nem személyesen, de nagyon elhasaltam a GG-n folyó ügyek miatt, nem is szándékszom hosszas lenni, mindent köszönök Nektek. Széles, száraz utat, és nedves pinát!
Talma 3. az időmérőn holnap reggel futam!!!!



Szia!
Na, te jňl eltuntčl..:-)
Hajrŕ Talma!! (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 23. péntek 20:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 09. 23. péntek 20:24
Na, te jňl eltuntčl..:-)
Hajrŕ Talma!! (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 23. péntek 20:24), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (7767)

Köszönöm, kedves Felpa-pa, és elnézésedet kérem, hogy nem személyesen, de nagyon elhasaltam a GG-n folyó ügyek miatt, nem is szándékszom hosszas lenni, mindent köszönök Nektek. Széles, száraz utat, és nedves pinát!




Helyszíni jelentés)
Óriási versenyt láthattunk. A Ducati fantasztikus teljesítményt nyújtott. Először állhatott fel mindkét vörös pilóta a dobogóra. Capirossi Japán után ismét rajt-cél győzelmet aratott. Rögtön az első körben az élre állt és sem Rossi, sem más nem tudta megelőzni, maximum csak megszorítani.
Carlos Checa hihetetlen tempót diktált és az utolsó körben csak centiken múlt, hogy nem sikerült megelőznie Rossit. Rossinak ez a második hely is elég volt ahhoz, hogy megszerezze a hetedik világbajnoki címét.
Óriási versenyt láthattunk. A Ducati fantasztikus teljesítményt nyújtott. Először állhatott fel mindkét vörös pilóta a dobogóra. Capirossi Japán után ismét rajt-cél győzelmet aratott. Rögtön az első körben az élre állt és sem Rossi, sem más nem tudta megelőzni, maximum csak megszorítani.
Carlos Checa hihetetlen tempót diktált és az utolsó körben csak centiken múlt, hogy nem sikerült megelőznie Rossit. Rossinak ez a második hely is elég volt ahhoz, hogy megszerezze a hetedik világbajnoki címét.
Rossi: "Egész hétvégén és a múlt héten is beállítási és gumigondokkal szenvedtünk. Amikor megérkeztem Loris és Nicky mögé, úgy is mondhatnám, hogy a munkám befejeződött, hiszen ez a helyezés nekem már bőven elég volt ahhoz, hogy megnyerjem a világbajnokságot. Persze, azért megpróbáltam mindent megtenni, hogy előrébb kerüljek. Amikor felvettem a harcot Lorissal, néhány kör után rájöttem, hogy macska-egér játékot játszik velem és azt mondtam félhangosan, hogy ok, ebből nem kérek, találkozunk majd máskor. Lehetetlen volt őt ma megvernem. "
Capirossi: "Rengeteget dolgoztunk ezen a hétvégén is. Az elején nem húztam olyan keményen a gázt, mert nem akartam ledarálni a gumijaimat. Aztán megkaptam a csapatomtól a jelzést, hogy Rossi jön mögöttem és akkor már tövig húztam a gázt, mert tudtam, hogy vele nagyon nehéz lesz küzdenem, ha utolér. Nagyon örülök, hogy ismét nyertünk. Tudtam, hogy eljön ez az idő. Én mindig hittem magunkban, a Ducatiban."
Checa: "Nehéz volta rajtnál előrébb kerülni. Nagyon nehéz volt felzárkózni Nickyre és aztán megelőzni őt. Megpróbáltunk állandóan rövidebb féktávot venni a másiknál és ennek az lett a vége, hogy mindketten kisodródtunk állandóan.Nagy élmény volt megküzdeni így a dobogóért."
Mindkét ducatis gratulált Rossinak, hiszen ők hárman, különösen Loris és Vale, jó barátságban vannak. capirossiezzel a diadallal felugrott a bajnokság pontáblázatán a harmadik helyre.
Capirossi: "Rengeteget dolgoztunk ezen a hétvégén is. Az elején nem húztam olyan keményen a gázt, mert nem akartam ledarálni a gumijaimat. Aztán megkaptam a csapatomtól a jelzést, hogy Rossi jön mögöttem és akkor már tövig húztam a gázt, mert tudtam, hogy vele nagyon nehéz lesz küzdenem, ha utolér. Nagyon örülök, hogy ismét nyertünk. Tudtam, hogy eljön ez az idő. Én mindig hittem magunkban, a Ducatiban."
Checa: "Nehéz volta rajtnál előrébb kerülni. Nagyon nehéz volt felzárkózni Nickyre és aztán megelőzni őt. Megpróbáltunk állandóan rövidebb féktávot venni a másiknál és ennek az lett a vége, hogy mindketten kisodródtunk állandóan.Nagy élmény volt megküzdeni így a dobogóért."
Mindkét ducatis gratulált Rossinak, hiszen ők hárman, különösen Loris és Vale, jó barátságban vannak. capirossiezzel a diadallal felugrott a bajnokság pontáblázatán a harmadik helyre.
Hondás Thomas Luthi nyerte a Maláj Nagydíjat Sepangban, mögötte a KTM csapat versenyzője Mika Kallio végzett, a dobogó harmadik fokára pedig az olasz Mattia Pasini állhatott fel. Talmácsi Gábor az ötödik helyen ért célba.
Marlboro Maláj Nagydíj - Sepang, 5548 m
- a 16 futamos gyorsasági motoros világbajnokság 13. versenye
125 kcm, végeredmény
1. Thomas Luthi (svájci, Elit Honda) 43:02.214
2. Mika Kallio (finn, Red Bull KTM) 43:02.216
3. Mattia Pasini (olasz, Totti Aprilia) 43:11.898
4. Hector Faubel (spanyol, Aspar Aprilia) 43:11.923
5. Talmácsi Gábor (Red Bull KTM) 43:12.106
6. Julian Simon (olasz, Red Bull KTM) 43:14.150
7. Fabrizio Lai (Kopron Racing World) 43:21.846
8. Manuel Poggiali (olasz, Metis Gilera) 43:21.969
9. Marco Simoncelli (olasz, Nocable.It Aprilia) 43:22.181
10. Tomoyoshi Koyama (japán, Ajo Honda) 43:22.285
...22. Tóth Imre (Team Toth Aprilia) 44:05.208
Marlboro Maláj Nagydíj - Sepang, 5548 m
- a 16 futamos gyorsasági motoros világbajnokság 13. versenye
125 kcm, végeredmény
1. Thomas Luthi (svájci, Elit Honda) 43:02.214
2. Mika Kallio (finn, Red Bull KTM) 43:02.216
3. Mattia Pasini (olasz, Totti Aprilia) 43:11.898
4. Hector Faubel (spanyol, Aspar Aprilia) 43:11.923
5. Talmácsi Gábor (Red Bull KTM) 43:12.106
6. Julian Simon (olasz, Red Bull KTM) 43:14.150
7. Fabrizio Lai (Kopron Racing World) 43:21.846
8. Manuel Poggiali (olasz, Metis Gilera) 43:21.969
9. Marco Simoncelli (olasz, Nocable.It Aprilia) 43:22.181
10. Tomoyoshi Koyama (japán, Ajo Honda) 43:22.285
...22. Tóth Imre (Team Toth Aprilia) 44:05.208

Én akkor a 83 kilómmal és a 187 centimmel nem lehetnék 125ccm-s motor pro ? :]
Hčtvčgčn ismčt verseny!
Hajrŕ Talma! (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 09. 27. kedd 19:09
Hajrŕ Talma! (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (7767)


Igazságod vagyon Országutak Réme,én is Neki szurkolok, ahogy az egy Babettabetyárhoz illik!
Hajrá, Talma! (Ez egy válasz felpa üzenetére (2005. 09. 29. csütörtök 19:40), amit ide kattintva olvashatsz)


Hajrá, Talma! (Ez egy válasz felpa üzenetére (2005. 09. 29. csütörtök 19:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Amúgy mikor és hol kisérhető figyelemmel a "kerékégetés"? Előre kösz a válaszért...
(Ez egy válasz felpa üzenetére (2005. 09. 29. csütörtök 19:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Hellň!
Eurosport, van Magyarul is.
Ma voltak a szabadedzčsek, Talmŕt nem lŕttam sajnos,de Rossi az elso lett.
Persze a holnapi mŕr fontos lesz. (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 29. csütörtök 20:05), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 09. 29. csütörtök 20:05
Eurosport, van Magyarul is.
Ma voltak a szabadedzčsek, Talmŕt nem lŕttam sajnos,de Rossi az elso lett.
Persze a holnapi mŕr fontos lesz. (Ez egy válasz X üzenetére (2005. 09. 29. csütörtök 20:05), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (7767)

Amúgy mikor és hol kisérhető figyelemmel a "kerékégetés"? Előre kösz a válaszért...
Van sok, de itt sok meztelen motros kčp van
amit a tobbi fňrumon nem dijaznak.:-)
amit a tobbi fňrumon nem dijaznak.:-)
Amint lŕtod ebben a topikban nincs anyŕzŕs, mert
senki nem teszi.
A tobbiben meg valahogy elkezdodik čs ůgy marad.
udv.
senki nem teszi.
A tobbiben meg valahogy elkezdodik čs ůgy marad.
udv.
Barni+Katicika a legjobb kčpfelrakň.:-)
Remčlem olvassŕk.
Remčlem olvassŕk.
Sikerult.:-)