Gárdonyi nudin járt vki, érdemes kimenni vmikor, lehet akciózni?
Privit írj.....köszi
Privit írj.....köszi
Szia mi voltunk kint megnézni Algyő
Nagy csalán sok a szúnyog, kicsi a part (Ez egy válasz Paros8081 üzenetére (2023. 06. 04. vasárnap 13:33), amit ide kattintva olvashatsz)
Nagy csalán sok a szúnyog, kicsi a part (Ez egy válasz Paros8081 üzenetére (2023. 06. 04. vasárnap 13:33), amit ide kattintva olvashatsz)
Algyői nudira valaki kijutott innen ?mert többen jeleztètek
Nem éreztem olyan soknak mert kezdő vagyok még meg most autóval voltam ott de biztos annyi lehet.
Tényleg megéri mert nagyon szép hely
(Ez egy válasz Swingertitok üzenetére (2023. 06. 04. vasárnap 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 06. 04. vasárnap 13:40

Igazad van, most is tökéletes Ányás..... De a földesút 3.4 km. Viszont megéri a zötykölödést.....
Vannak, nincs nagy tömeg kellemes napsütés....
(Ez egy válasz agibeby28 üzenetére (2023. 06. 04. vasárnap 15:17), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok. Nyéki nudin mi a helyzet.
szolo férfiak is mehetnek??
(Ez egy válasz X üzenetére (2023. 06. 04. vasárnap 12:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 06. 04. vasárnap 12:12
Törölt felhasználó (4540202)

Sziasztok.Két hét múlva újra várok nudizást,napozást,swingerezést kedvelő,főként,Nőket,párokat Telkemen a Tisza tónál.Napozó,függő ágyak,medence,hideg,italok,grillezés,bográcsozás,zene,buli- .Akár több napra is jöhettek,mobilház,sátras alvási lehetőséggel.A környék legszebb,legnagyobb partján.Ami fontos,kíváncsiskodók,álmodozók,kis gyerekesek ne keressenek.Ez nem az a hely
Határozott emberek megkeresését várom privát üzenetben.

17 óra körül lesz lennt valaki Algyőn?
Sziasztok! Itt vagyok Délegyházán. Van itt valaki?
Sziasztok! Nyêki nudihoz koordinátát tud valaki adni ?
Akár priviben is

Sziasztok! Kaposvár, Pécs környékén ismer valaki egy jó helyet?
Igazad van, most is tökéletes Ányás..... De a földesút 3.4 km. Viszont megéri a zötykölödést.....