sziasztok.Veszprém környéki párt,bi pasit keresek.Kezdő vagyok sokmindent kipróbálnék.Uni,passzív szerep érdekelne.Írjatok
Jövőhéten Zamárdiba megyek Strandfesztiválra. Csatlakozna valaki? Állok mindent!
Hölgyet - korrekt és diszkrét férfi keres
hapsy@c2.hu
hapsy@c2.hu
Sziasztok ! Szekszárdon pár házaspár hölgy jelentkezését várom tabu és gátlásoktól mentes diszkrét kapcsolatra tartósan ! Várom jelentkezéseteket privát üzenetben !
Olyan pasit keresek Budapesten, akinek tele van a zacsi és nem bánja, ha egy fiú veszi kezelésbe a farkát
Kecskemét +50km körzetében keresek szexkedvelö párt akikhez megfelelö tapasztalattal,rugalmas ráérő idövel csatlakozhatnék.Elhanyagolt hölgy is érdekel hosszabb távon is.183/90 barna, fiatalos,nem dohányzó 40 es ffi vagyok
Sziasztok én egy 23 éves meleg 170 magas szőke hajú kékeszöld szemű fiú vagyok és 22től 25ig a strand fesztiválon leszek Zamárdiban a szállásom Siófokon lesz szívesen szopnék!!!
Sziasztok kedves nővel ismerkednek Szolnok és környéke írj levelet kérlek és meg beszéljük.
Bp.-i, jó megjelenésű 35 éves férfiként keresek szintén Bp-i hölgyet tartalmas együttlétekre, akár hosszú távra is, kölcsönös szimpátia alapján alakuló kapcsolatra, vagy PÁRT 3-as sexre HETERO alapon. Előny, ha szereted az análsexet is! smile
Fontos, hogy nem vagyok kamu, merek találkozni is, ha arról van szó.
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot.
Kamu képkéregetők kíméljenek!
E-mail-es elérhetőséget privát levélben írd meg itt. Köszönöm!
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot.
Kaposvár és környékéröl ,ismerkednék lánnyal! Én 42 éves igényes pasi vagyok! Utazni tudok!
Diszkrét megbízható férfi keresi titkos szeretőjét.
hapsy@c2.hu
írj fotóval
üdv. G.
hapsy@c2.hu
írj fotóval
üdv. G.
Hölgyet keresek, diszkréten korrekt férfiként
hapsy@c2.hu
hapsy@c2.hu
Sziasztok!