Tomi olyan poént mondott, amit azok értenek, akik egy bizonyos ideje már olvasgatják a fórumot. Semmi baj se volt veled. Üdv itt!
(Ez egy válasz X üzenetére (2006. 10. 04. szerda 20:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 10. 04. szerda 20:01
Törölt felhasználó (59613)

Kösz a kioktatást. 55 éves vagyok, és tényleg nem vagyok profi a szakmában, tényleg kezdő vagyok, és bocs, hogy idekeveredtem, úgy látszik nem való vagyok közétek. Nem tudtam, hogy ez egy belterjes csoport, akik jól elvagytok egymással és nem szeretitek a betolakodókat. Mégegyszer bocs,hogy előfordultam.
Sziasztok. Csak beköszöntem.
Te hova tartozol az angyalok közé vagy inkább boszorkányok táborát erősíted?!
(Ez egy válasz X üzenetére (2006. 10. 02. hétfő 20:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 10. 02. hétfő 20:00

Törölt felhasználó (56388)

Látom itt vanank ördögök és mókamesterek is :D
Köszönöm
(Ez egy válasz Best Playa üzenetére (2006. 10. 04. szerda 20:05), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 10. 04. szerda 20:05

Semmi...Nyugottan meg lehet nyilvánulni hisz ez 1 forum ami pont azért van,hogy irjanak az emberek pl. véleményüket,reakcióikat stb
Semmi...Nyugottan meg lehet nyilvánulni hisz ez 1 forum ami pont azért van,hogy irjanak az emberek pl. véleményüket,reakcióikat stb
(Ez egy válasz X üzenetére (2006. 10. 04. szerda 20:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 10. 04. szerda 20:01

Kösz a kioktatást. 55 éves vagyok, és tényleg nem vagyok profi a szakmában, tényleg kezdő vagyok, és bocs, hogy idekeveredtem, úgy látszik nem való vagyok közétek. Nem tudtam, hogy ez egy belterjes csoport, akik jól elvagytok egymással és nem szeretitek a betolakodókat. Mégegyszer bocs,hogy előfordultam.
e-mailben fezsuka@citromail.hu
(Ez egy válasz Barnusod üzenetére (2006. 10. 04. szerda 18:43), amit ide kattintva olvashatsz)
Ezt most tényleg nem értem! Mi a baj velem? Mit csinálok rosszul?
Itt vagy privátban, esetleg msn-en?