Rossz gomb!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

/ 1 oldal
hozzászólás / oldal
#20   2020. 02. 07. péntek 10:08
Ergyu Ergyu
futás nyes
#19   2015. 04. 26. vasárnap 07:01
imci75 imci75
futááás !
#18   2010. 07. 16. péntek 11:48
sjozsi sjozsi
he he
#17   2009. 07. 02. csütörtök 20:48
Iscsu Iscsu
Kicsit beijedt az ipse
#16   2009. 05. 19. kedd 16:23
ugyebár ugyebár
hogy néhányan milyen faszságok megjegyzésére pazarolják a szellemi kapacitásukat
#15   2009. 05. 17. vasárnap 21:33
Tweek Tweek
Mi az hogy kamu? én megfejtettem hogy lehetett, a pilóta elfelejtette kiengedni a leszállás előtt a futóművet, és már megkezdte az ereszkedést amikor észbe kapott és elkezdett idegesen kapkodni, ekkor a rakéta 3méter 10cm-es magasságban volt (landolófedélzettől mérve), véletlenül kioldotta az AIM - 9 sidewinder-t, majd szerencsésen landolt, a rakéta pedig éppen elrepült pár cm-re a fedélzet felett, miközben a repülésirányítók vetélkedője zajlott, ahol éppen azt a versenyszámot látjuk amikor, héliummal töltött, fehér, wtf? feliratú lufival a szájukban kellett időre átszaladni a kifutón. hehe vigyor

Egyébként kösz a felhomályosítást, szeretek hitelesnek tűnő érdekes tényeket olvasni. worship
(Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 17. vasárnap 12:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2009. 05. 17. vasárnap 12:21
Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....

Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...

Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....

A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...

Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....

Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????

( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )

Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....

Üdvözlettel :

egy haditechnikai mérnök.
#14   2009. 05. 17. vasárnap 12:21
Vitius Vitius
Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....

Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...

Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....

A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...

Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....

Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????

( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )

Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....

Üdvözlettel :

egy haditechnikai mérnök.
(Ez egy válasz sanyy01 üzenetére (2009. 05. 16. szombat 16:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2009. 05. 16. szombat 16:06
Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
#13   2009. 05. 17. vasárnap 04:23
Jano_1 Jano_1
Jó a pasi reflexe smile
#12   2009. 05. 16. szombat 16:06
sanyy01 sanyy01
Nem szoktál tv -t nézni:???Miért kell rögtön kamut kiáltani???Amugy egyáltalán nem kamu...kb 2 hete volt az egyik müholdas csatornán mutatták.Kb 4-5 éve történt meg hogy egy elektromos hiba miatt történt egy amerikai anyahajón.Sajnálatosan 3 gép felrobbant és egy páran meg is haltak.A tüzet nehezen tudták megfékezni de sikerült.Persze nem kapott nagy viszhangot ez a kis baki de valóban megtörtént.Ugy hogy kár egyből kamut kiáltani.!!!!
(Ez egy válasz Vitius üzenetére (2009. 05. 15. péntek 17:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2009. 05. 15. péntek 17:53
Nagy kamu az egész....

A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...

( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...

Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....

( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
#11   2009. 05. 16. szombat 14:03
bkvd bkvd
Ügyes !
#10   2009. 05. 15. péntek 17:53
Vitius Vitius
Nagy kamu az egész....

A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...

( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...

Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....

( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
#9   2009. 05. 15. péntek 12:12
pethob pethob
oplá
#8   2009. 05. 15. péntek 10:47
NICK_33 NICK_33
RÉGGGIIII!
#7   2009. 05. 15. péntek 07:13
bubuska bubuska
Elcseszte a pilóta!!!
#6   2009. 05. 15. péntek 04:44
zapad zapad VIP
nyugi később robban..
#5   2009. 05. 14. csütörtök 23:43
Törölt felhasználó (112574) VIP
tényleg lehet új képeket is feltölteni... mostanában uncsi az élet, nem történik semmi? válság van?
#4   2009. 05. 14. csütörtök 18:57
Törölt felhasználó (379579)
tudnátok olyan képet felrakni ami nem volt már legalább iszonyatosan kibacottul sokszor és nem régebbiek, mint az első Trabant????
#3   2009. 05. 14. csütörtök 18:48
nahodka nahodka VIP
mekkora balfasz...
#2   2009. 05. 14. csütörtök 18:44
frufus frufus
Oh shitt!!!!
#1   2009. 05. 14. csütörtök 17:58
ati2562 ati2562 VIP
eleg szar a helyzet !!
 
/ 1 oldal
hozzászólás / oldal

A kép adatai

sunya84 Feltöltő:
sunya84 Küldj üzenetet!
2009. 05. 14. csütörtök 17:22

" "

A kép kategóriái: jármű

Megosztom másokkal!

Értékeld a képet

Értékelés: 4.59/5 (246db)

A beküldő további képei

Tesco gazdaságos Coca Cola Polizei Hódharapás
/ 6
 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2688 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6144 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
9984 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
14592 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
* 384 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
videkilany.hu
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!