Sziasztok!Új vagyok itt az oldalon, holnapra keresek bi pasit vagy párt, akik bevezetnének…
Kezdő vagyok, de sokmindent kipróbálnék!
Helyem van!Írjatok

Valós pár én már voltam velük. Helyes a hölgy és érti a dolgát
(Ez egy válasz Márk88 üzenetére (ma 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)

Ezekkel a pökhendi párocskákkal nagyon elszaladt a lovacska itt a gg-n!
(Ez egy válasz gngbng üzenetére (ma 10:04), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 10:04

Tudod,pont ezért szűrünk,hogy az ilyen formák,mint te is,még véletlenül se jöhessenek.
Tudod,pont ezért szűrünk,hogy az ilyen formák,mint te is,még véletlenül se jöhessenek.
(Ez egy válasz Márk88 üzenetére (ma 08:32), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 08:32

Túl nagy a képernyő!!! Ráadásul nulla adatlappal!!! Ez már kimeríti a pofátlanság és szemtelenség fogalmát!!
Aki ismer minket,az tudja….De pont te beszélsz
(Ez egy válasz Márk88 üzenetére (ma 08:32), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 08:32

Túl nagy a képernyő!!! Ráadásul nulla adatlappal!!! Ez már kimeríti a pofátlanság és szemtelenség fogalmát!!
Hôlgyekkel bi pàrokkal ismerkednék Budapesten és vonzâskörzetében
Lesz ma pár,Szépvölgyin,reptéren? Estére keresek hármasra,kukkolásra,doggingra! Ápolt 40 es pasi vagyok!
Mai napon, akár most délelőtt tis .de bármikor jo
Párhoz csatlakoznek vagy egyedülálló nőhöz
30 éves jófej, laza , nagyfarku srác vagyok...jó állóképesség gél
22cm és jó vastag
Viber esetleg ?
Párhoz csatlakoznek vagy egyedülálló nőhöz
30 éves jófej, laza , nagyfarku srác vagyok...jó állóképesség gél
22cm és jó vastag
Viber esetleg ?
Ma délután keresek partnert helyem nincs kocsim van bi uni vagyok imádok szopni dugni is lehet szeretek szopatni is.irj privátba Szolnokon
(Ez egy válasz gngbng üzenetére (ma 08:01), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 08:01