Fejérmegyébe nagy lók környékén van kedve valakinek egy 18 plusszos pasihoz ? Garantáltan kőkemény és vastad farokkal fogadnálak ...
Két csoda szép holgy
Sziasztok. Hölgy aki Budakeszi-Piliscsaba-Zsámbék környékén kalandozna?
Sziasztok budakalasz omszki parkoló szuzukis pár inen van jó a műsor
Szépvölgyin pár lesz esetleg? 22 óra körűl
Szerintem te egy önjelölt szánalmas fasz vagy.A tenyérbemászót meg nem én mondtam de egyetértek…
(Ez egy válasz Andras0904 üzenetére (ma 18:06), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 18:06

Ismerek már párokat elhiheted! Lehet hogy te is ismersz párt párokat örüljél magadnak! És ha illemtan tanár vagyok akkor mi van? A tenyérbemászó csavó az meg nem ilyen mint én megnyugodhatsz ahogy irtad feljebb is! De lényegtelen hogy mit irsz!
En is megyek. 192cm izmos
(Ez egy válasz Andras0904 üzenetére (ma 18:02), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 18:02

Hallod kiscsávó te hozzád meg ki szólt? Mert én nem szóltam.hozzád egÿáltalàn! És ha én kimaradok egy kalandból ne aggódjál már helyettem mivel én sem mindenkivel találkozok! Te egyáltalán képbe vagy hogy mit irsz bárkiröl is!?
Sziasztok!
Holnap délelött..pár társaságát keresném!
Reptér!
Holnap délelött..pár társaságát keresném!
Reptér!
Ismerek már párokat elhiheted! Lehet hogy te is ismersz párt párokat örüljél magadnak! És ha illemtan tanár vagyok akkor mi van? A tenyérbemászó csavó az meg nem ilyen mint én megnyugodhatsz ahogy irtad feljebb is! De lényegtelen hogy mit irsz!
(Ez egy válasz zollo322 üzenetére (ma 15:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Hallod kiscsávó te hozzád meg ki szólt? Mert én nem szóltam.hozzád egÿáltalàn! És ha én kimaradok egy kalandból ne aggódjál már helyettem mivel én sem mindenkivel találkozok! Te egyáltalán képbe vagy hogy mit irsz bárkiröl is!?
(Ez egy válasz off roados40 üzenetére (ma 16:09), amit ide kattintva olvashatsz)
ma 16:09