Mit szeretne a párunk? Folyamatos meghódítást! Míg te a hármast szervezed ő azt szeretné, hogy valaki végre jól megkefélje egy új fsszal! Beszélgettek az egmás előtti szexről, de legszívesebben televernéd a száját egy jó csajnak egy ilyen szituban! Milyen egyszerű ez!
Szívesen beszélgetek-levelezek férjekkel erről a témáról.
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van
Ötletek,tervek hogyan kéne stb, ..
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van

Ötletek,tervek hogyan kéne stb, ..

Szívesen beszélgetek-levelezek férjekkel erről a témáról.
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van .
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van .

Engem személy szerint,nagyon izgat a dolog!már számtalanszor beszéltünk róla a párommal.őt is izgatja csak nem merünk lépni valamiért!
18 éve vagyunk házasok biztos, hogy ment ár félre ahogy nagyon sokan ugye múltkor dugum hátulról mondom neki, hogy egy farok elférne a szádba meglepődés csodálkozás kis hiszti 2 perc múlva ha asztakarod hát legyen mérgesen
Nincs ezzel gond, ne értsd félre ! Sőt izgató is abban az esetben ha a Te vágyaidat is figyelembe veszi . Akkor nagyon klafa a dolog . Ha viszont más dugja ,de úgy ahogy Te szeretnéd nem az gáz nem kicsit
(Ez egy válasz mynameissecret üzenetére (2020. 05. 30. szombat 22:58), amit ide kattintva olvashatsz)
Azért ez nagyon izgalmas dolog, mindkettőnk számára. Volt már ilyen, nem mostanában, de reméljük, nem sokára...

Mit nem értesz? Az izgatja ffiakat,ha más ffi is izgatja a párjukat,és indulhat a többes
(Ez egy válasz Kíváncsipár18 üzenetére (2020. 05. 31. vasárnap 13:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 05. 31. vasárnap 13:43