Szívesen beszélgetek-levelezek férjekkel erről a témáról.
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van.
Ötletek,tervek hogyan kéne stb, ..!
Diszkréció adott mivel kapcsolatban élek
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van.
Ötletek,tervek hogyan kéne stb, ..!
Diszkréció adott mivel kapcsolatban élek

Szeretnék jelentkezni.
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 05. 31. vasárnap 12:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 05. 31. vasárnap 12:16
Törölt felhasználó (1375112)

Sziasztok! Ez a téma engem is izgat. Megnézném a kedvesem mikor a karjaimba van és egy másik pasi kényezteti kielégíti a finom kis nuniját! Beszélünk róla szex közben de utána ez már tabu téma.Ki hogyan vette rá a párját?Esetleg Veszprémbe valaki aki elcsábítaná a drágámat?!
Dumcsi a csajunkról? Skipe? Valaki? Ha izgat a téma keress privin!
Hasonlóra dolgokra már gondoltam én is.
(Ez egy válasz Pár párt szabolcsba üzenetére (2020. 06. 08. hétfő 06:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 06. 08. hétfő 06:46

Igen én is csak fantáziálok én is kíváncsi lennék hogy valaki el tudná e csábítani a nejem és jól meg kefélné!
Igen én is csak fantáziálok én is kíváncsi lennék hogy valaki el tudná e csábítani a nejem és jól meg kefélné!
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 06. 07. vasárnap 23:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 06. 07. vasárnap 23:18
Törölt felhasználó (823196)

Én is csak fantáziálok róla, hogy valaki kikezd a feleségemmel és meg is dugná. Kiváncsi lennék, hogy férre lépne e valakivel. Nagyon felizgatna havalaki megdugná a kis feleségemet. A feleségem egy kicsit prüd de ha rànyomulna egy jóképű jódumás srác kiváncsilenék, hogy elent tudna e álni .
Érdekelnének az ötleteid!
(Ez egy válasz Keressetek35 üzenetére (2020. 06. 07. vasárnap 12:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 06. 07. vasárnap 12:14