Fehervar vki?
Privizz.....köszi
Privizz.....köszi
Sziasztok alsovarosi pihenopark valaki most?
Esztergomban talizna valaki biciklis úton ápolt pasival?
pápán vagy környékén valakinek van kedve ismerkedni, találkozni? nőt vagy párt keresek
Punciba élveznék, akár hosszú távon is! Pusztán az élvezetért, vagy ha szeretnéd, akár teherbe is ejtelek megbeszélés alapján. Lányok, párok, írjatok! Leszbikus párok is fordulhatnak hozzám, ha spermadonorra van szükségük.
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra, a nem túl távolból...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex

Sziasztok !
Balatoni hajózás érdekel valakit hölgy vagy párra gondoltam, a hajó Gyenesdiáson van a környéken rugalmasan tudok mozogni , napfürdőzés ,fürdőzés , naplemente nézés a vízről feledhetetlen pillanatok ne csak gondolkodj rajta hanem élő is át.
Balatoni hajózás érdekel valakit hölgy vagy párra gondoltam, a hajó Gyenesdiáson van a környéken rugalmasan tudok mozogni , napfürdőzés ,fürdőzés , naplemente nézés a vízről feledhetetlen pillanatok ne csak gondolkodj rajta hanem élő is át.