Sziasztok!
Szombathely környékén ismerkednék ma, napközben.
Szombathely környékén ismerkednék ma, napközben.
Lányok hölgyek Ismerkednék beszélgetnék webkameráznék vagy csak kép csere. 27 éves szűz srác.
Sziasztok Zalaegerszegen ismerkednék.
Kanizsa vki? Priv
Sziasztok! Győr és környékén ismerkednék hölgyel illetve párral
Keszthely környékén párhoz csatlakoznék☺️
Sziasztok.
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex és sok élvezés...
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex és sok élvezés...

Mire vagy kíváncsi?
(Ez egy válasz MLparos üzenetére (2024. 10. 02. szerda 20:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 10. 02. szerda 20:58

Fiúkat,pàrokat keresek akik szokták jàrni Győrbe a Mamma Mia discoban!?véleményekre lennék kivàncsi
Fiúkat,pàrokat keresek akik szokták jàrni Győrbe a Mamma Mia discoban!?véleményekre lennék kivàncsi