Vasárnap délelőttre keresünk laza párt, ahol lehetőleg mindenki kicsit bi
(lásd adatalap). Ha pár nem lesz (nem túl nagy az esély), akkor ismét várunk intelligens, nem túlsúlyos pasit is. Teljesen hetero pasik kizárva.
Privátban keressetek!

Privátban keressetek!
Passziv srac keres aktiv partnert
Sziasztok. Napozni nudizni szerető párt lányt keresek napközbeni találkára. Nicki műgátnál.

Győr környékén ismerkednék, leginkább aktív/uni pasival vagy csatlakoznék párhoz passzívként. Sok mindent kipróbálnék teljes kezdő vagyok.
Ma Keszthely környékén valaki?
Pár nő esetleg pasi?
Privátban keres
Pár nő esetleg pasi?
Privátban keres
Sziasztok!
Ha eselteg Gönyü felé szabadtéri szex érdekes lehet most, írj
Ha eselteg Gönyü felé szabadtéri szex érdekes lehet most, írj

Sziasztok!
All inclusive Egyiptomi vagy Törökországi nyaraláshoz keresek hölgy partnert. Olyan lányt keresek, akinek vágya és nagy élményt nyújt egy ilyen nyaralás.
Üdv.:
Louis
All inclusive Egyiptomi vagy Törökországi nyaraláshoz keresek hölgy partnert. Olyan lányt keresek, akinek vágya és nagy élményt nyújt egy ilyen nyaralás.
Üdv.:
Louis
Sziasztok!
Ma Győrben autós kaland? Hölgyek, párok írjatok! Igényes, izmos, nagy farkú, diszkrét pasi vagyok!
Többes tapasztalatom van!
Írjatok!
Ma Győrben autós kaland? Hölgyek, párok írjatok! Igényes, izmos, nagy farkú, diszkrét pasi vagyok!
Többes tapasztalatom van!
Írjatok!
Zalaegerszegen szerda délelőtt pasit kényeztetnék orálisan. Hely lesz.
Holnap napközben keresek aktiv pasit.
Valaki gyor szombathely vonalon betenne egy fiatal sracnak?
Melyik nőt maszirozhatnam meg és nyalhatnam ki jó hosszasan akár spriccelésig én 33 éves hetero pasi vagyok mindenre nyitott írj privátban Győr és környéke
Sziasztok! Ma és holnap szívesen kalandoznék zalakaros és környékén! Akinek lenne kedve írjon privát!!