Sziasztok!
Ismerkedni, nyitni szándékozó párral, hölggyel, hölgyekkel ismerkednék.
Beszélgessünk, bármi lehetséges!!! Mond el kérlek, mi az, amit kipróbálnál, mi a titkos vágyad???
Mi a vágyad, a legvadabb??? Imádok nyalni, cicizni, csókolózni, ujjazni stb.
Perverzió és a nagy cicik, terhes nő előny!!!
Ismerkedni, nyitni szándékozó párral, hölggyel, hölgyekkel ismerkednék.
Beszélgessünk, bármi lehetséges!!! Mond el kérlek, mi az, amit kipróbálnál, mi a titkos vágyad???
Mi a vágyad, a legvadabb??? Imádok nyalni, cicizni, csókolózni, ujjazni stb.
Perverzió és a nagy cicik, terhes nő előny!!!
BBW imádó urat keresek Zalaegerszegen ,csakis hellyel és nagyobb mérettel rendelkezők jöhetnek szóba.
60+ hölgyet kényeztetnék!
Sziasztok! Csütörtök délután Sopron és környékén kalandoznék!
Sziasztok. Szertném meglepni páromat a hétvégén, amihez Hölgy társaságát keresem minden jóra. Csajos játékokban kezdő vagyok,de szeretem. Helyünk van,de szívessen utazumk is. Amennyiben lenne hozzá kedved,írj privátban. Kinga
Sziasztok!
Koroncó vagy környékéről keresek egy nőt szeretői kapcsolatra hosszútávon.
Helyem gyakran van.Üdv,
G
Koroncó vagy környékéről keresek egy nőt szeretői kapcsolatra hosszútávon.
Helyem gyakran van.Üdv,
G
Zalaegerszeg, Körmend környékén keresek hölgy partnert kölcsönös orális szexre,
Kedd délelőtt!
Kor, alkat másodlagos! Hely jó volna!
Támogatás rendben.
Üzenet privátban!
Kedd délelőtt!
Kor, alkat másodlagos! Hely jó volna!
Támogatás rendben.
Üzenet privátban!
Győrben valaki?
Balatonmáriafürdő környékén két 52 éves bi pasihoz valaki közös farokverésre?
Sziasztok! Diszkrét, vastagf, otthon elhanyagolt Urak, kíváncsi Srácok, aki igényli az orális kielégülést, akár rendszeresen, de nem kapja meg otthon?! Keress bizalommal, privát üzenetben!! Nem bárki, nem mindenáron!!
Szörös nagy husos puncira vagyom keresek értelmes nyitott nőt vagy házaspárt dp elsősorban vagy fisting jatekokra
Sziasztok 37 éves srác keresi alkalmi sexpartnerét csak hölgyek 18-45 éves korig.