Fiatalabb jófarkút szopnék Szeged és környéke. 53 éves férfi vagyok.
Sziasztok, Lányt keresünk harmadiknak ! Normális pár vagyunk (férj- feleség) hozzám hasonló hölgyet ha lehet Viber
Puszi Andi . bi is érdekes lehet, igaz kezdő vagyok sőt ezen a téren félénk !! Privát írj
Puszi Andi . bi is érdekes lehet, igaz kezdő vagyok sőt ezen a téren félénk !! Privát írj
Sziasztok!Szegedi párként keresünk párt vagy lányt!Újak vagyunk ebben a témában szívesen fogadunk minden tanácsot!csak férfiak ne jelentkezzenek
Igen többször is!
(Ez egy válasz Márkó1985 üzenetére (tegnap 08:22), amit ide kattintva olvashatsz)
tegnap 08:22
Erdeklődni szeretnék hogy valakinek sikerült már találkozásig eljutnia bárkivel is innen az oldalról? Mivel itt senki nem válaszol semmire,csak hirdeti magát! Ennyi kanapé harcost!
Igen, többször is
(Ez egy válasz Márkó1985 üzenetére (tegnap 08:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Erdeklődni szeretnék hogy valakinek sikerült már találkozásig eljutnia bárkivel is innen az oldalról? Mivel itt senki nem válaszol semmire,csak hirdeti magát! Ennyi kanapé harcost!
Nem független férfiként keresek párokat szexkapcsolatra szegeden.
Nekünk majdnem sikerült párszor
de a találkozás napján mindig közbe jött valami a jelöltnek. A leggyakoribb pont tönkre ment az autó, vagy családi esemény, vagy betegség
de a találkozás napján mindig közbe jött valami a jelöltnek. A leggyakoribb pont tönkre ment az autó, vagy családi esemény, vagy betegség
Szeged környékén keresek nőt, párt.
Szegeden sportos biszex kanos srác baszásra, szopásra keres hasonló aktív srácot, hely ok!
Írj, ha gondolod.
(Ez egy válasz kivancsipasika üzenetére (tegnap 10:03), amit ide kattintva olvashatsz)
tegnap 10:03
Fogadni tudo es leginkabb 7végén raero nyitott párral ismerkednek ahol a férjet izgathatna ha elotte kényeztetik hasznaljak a nejet vagy vele közösen!
Nagyfarkú aktív pasit,szopatót keresek ma tiszakécskén!!!!!