Hmmm mikor lesz legközelebb ilyen alkalom?Élnék vele....
(Ez egy válasz kovacsbela8908 üzenetére (2024. 09. 07. szombat 23:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 09. 07. szombat 23:40

Sziasztok, ma estére a feleségem szabadon engedtem a debreceni éjszakába.. akit érdekel, irjon privatban, elmondom, hogyan cserkeszheti be egy autós szexbe

Most nyiregyen szopás szopatás
Nyíregyházán keresek aktív partnert orálra. Teljesen kezdő vagyok
Sziasztok!
Többes szex terén tapasztalt házaspárként keressük partnereinket párok, lányok, férfiak személyében. Helyünk van.
Nyíregyházán kicsit domináns idősebb párt keresek.Vékony aranyos fiú vagyok.
Szex az asszonnyal. Nem beszélgetünk priviben?. Old fel a tiltást..
Debrecenben elhanyagolt vagy kíváncsi pasit , vagy ha csak szeretnél egy jót cumiztatni, bő nyállal orálisan kényeztetnék ( én szopnék) , masztiban is benne vagyok akár kölcsönösen is de nem feltétel, ápoltság diszkréció adott és elvárt. Én férfias mackós 30-as szőrös pasi vagyok
Sziasztok!Én 47/189/90 borotvált pasi vagyok!Biszex párt,nőt,férfit keresek,akikkel kiélhetjük vágyainkat,párokkal mindenki mindenkivel alapon!Kényesztető masszázs olajal tőlem....Csak ha komolyam is gondoljátok!Küldj telefonszámot.....lehet úgy gyorsabb!)
Sziasztok. Debrecenben keresek tapasztalt, rutinos masszőrt. Kizárólag sportos, csupasz testalkatú pasik jöhetnek szóba. Puszi Edina.
Kisvárda környékén ismerkednek
Debrecenben valaki aki kalandot keres?
Üdvölet, ma estére keresnék Szolnokon lányt / párt
Sziasztok én szívesen ismerkednek veletek
(Ez egy válasz Dogging81 üzenetére (2024. 09. 09. hétfő 05:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2024. 09. 09. hétfő 05:00

ÚJRA !
J-N-Sz-megyéből valaki-k?
Mi pár vagyunk!
Szolnok és vonzáskörzetéből keresünk.
Priviben írjatok.
J-N-Sz-megyéből valaki-k?
Mi pár vagyunk!
Szolnok és vonzáskörzetéből keresünk.
Priviben írjatok.
Sziasztok.
Ma este valaki Namény - Kisvárda ????
Helyem adott!!
Ma este valaki Namény - Kisvárda ????
Helyem adott!!