Debreceni vékony srácot keresek. Minden jöhet

Bi uni férfi vagyok. A párom jelenlétében kényeztetlek, az ő domináns parancsára, akivel szex kizárt. Viszont megsimogathatod, ő is megsimogat, de ha akarod meg is büntet, akár szóbeli, akár tettbéli fenyítést alkalmazva, s a végén éreztetve dominanciáját, a farkadat megmarkolja és jól a számba nyomja, ahova a végén bele is élvezhetsz.
Összeszokott potens férfi páros párokhoz hölgyekhez csatlakozna
Ápolt férfiként dominával ismerkednék lehetsz idösebb is vagy kezdő én is kezdő vagyok
Sziasztok . Vasárnap egész napos ,akár ott alvós programot keresek ! N,iregyháza +50km körzetében Nők , Párok jelentkezését várom kizárólag privátban
Nyíregyházán aktív jó adottságú volna???
Drága Hölgyek!
Szerda-csütörtök-péntek napközben garantált többszörös orgazmussal szeretnék kedveskedni minden privátban jelentkezőnek!
Szerda-csütörtök-péntek napközben garantált többszörös orgazmussal szeretnék kedveskedni minden privátban jelentkezőnek!
Sziasztok. 23 eves macis srac vagyok ma délelőttre keresem aktiv kanos partneremet. Nagyhegyes vam helyem irj ha erdekel a dolog.
sok sok sok kamu kamu kamu . . . ..
Debrecenbe elhanyagolt férjet, férfias pasit orálisan kényeztetnék akár kölcsönösen de masztiba is benne vagyok diszkréció adott és elvárt kor alkat nem számít. Én férfias mackós vagyok.
Párral ismerkednék biszexben is benne vagyok ill.érdekelne a domina ha itt olyan nő aki szeretti a domina játékot irjon házaspárral is ismerkednék kor nem számit
Debrecen és környékén ismerkednék párral vagy lánnyal
Kemény farkú pasi szopatna Hajdúban feleséget. Üdv norma
Debrecenbe ma délután szopnék.
Sziasztok. Szabolcsban keresek kanos pasit.
Diszkrét úri emberként,Hölgyeknek nyalok,párja jelenlétében is,párok esetében mindkét felet kényeztetem.
Sziasztok! Debrecen környéki pasi aki tud utazni most párhoz, van most itt?
Idösebb 50 feletti nöket szopatnék és seggbe dugnék. Nem baj ha házas vagy