Sziasztok. Heves megye Recsk Parád környékén aktív pasit keresek délelőtti találkára. Passzív női ruci kedvelő vagyok, imádok szopni popsim is dugható.
Üdv mindenkinek! Kedd (02.02) délelőtt Salgótarjánban full aktív, vékony, átlagos alkatú hellyel rendelkező férfi? 1-2 órás mutatvány és mindenki mehet a dolgára.
Helló! CD/TS kedvelő biszex párt keresek délutáni-esti minden jóra. Budapest, helyem van.
Üdv! Napközben a Göncz árpád városközpont környékén keresek kalandokat.
Szopatnék,dugnék,kiereszteném a gőzt. Helyet nem tudok biztosítani sajnos.
Fiatal,igényes vagyok, 17 es mérettel. Írjatok bártan mindent meghallgatok.
Szopatnék,dugnék,kiereszteném a gőzt. Helyet nem tudok biztosítani sajnos.
Fiatal,igényes vagyok, 17 es mérettel. Írjatok bártan mindent meghallgatok.
Sziasztok! Debreceni kezdő vagyok, ha van a környéken jelentkező, írjon mindenképp!

Szia ,engem érdekelnél nagyon is
(Ez egy válasz agiosstefanos üzenetére (2022. 02. 20. vasárnap 08:14), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok !
Veszprém környékén női rucis aki találkozna ?
privátban írj légszi..
Veszprém környékén női rucis aki találkozna ?
privátban írj légszi..
Aktív vagy uni TS/Shemale van itt esetleg, akit érdekelne egy vékony srác?
Titkos vágyaim kielégítésére keresek shemale és hermafrodita lányt.
hali én női. rucis vagyok
(Ez egy válasz axxxxel üzenetére (2022. 02. 17. csütörtök 12:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2022. 02. 17. csütörtök 12:26

Szia
Ha van helyed Pesten akkor ismizzünk..
Női rucist keresek
Női rucist keresek
Kipróbálnám a szexet pasival, én lennék a csaj szerepében.
Kezdő 32 éves biszex srác vagyok, nem független, így diszkrét partnert keresek.
Leginkább hasonlóan kezdő bi srác érdekelne aki kipróbálná hasonlóan fiúval.