Sziasztok.Várom ma huncutkodni vágyó hölgyek, párok társaságát csendes otthonomban egész nap.Várom üzeneted.Köszönöm!

Bi férfi szopatnA v szopnak pesti?
----- > Diszkréten ismerkednék (orvos, ügyvéd, mérnök, pm, tesi tanár bácsi stb...) aktív bi férfival. +40 max. 60-ig. Vagy nagyon férfias aktív, kezdő is. Heves vm ------ >Adatlap
Sziasztok bisex párhoz vagy szoló hölgyhöz csatlakoznék mai napon kezdő vagyok helyem sajnos nincs de utazni tudok kicsi pocakom van minden megoldás érdekel imádok puncit nyalni de sok mindent kiprobálnék ha fel keltettem az éreklődéseteket privát üzenetet irjatok jó keresgélést mindenkinek!
Sziasztok reptérnél holnap valaki?
Kihez ugorjak fel szopatni v szopni Budapest
Hajdú-Biharit, és Szabolcs megyei férfit, az autójában szopnék, hétköznap a délelőtti órákban. Értemjössz, valahova kiautózunk és lecumizlak.
Bi uni férfi vagyok. A párom jelenlétében kényeztetlek, az ő domináns parancsára, akivel szex kizárt. Viszont megsimogathatod, ő is megsimogat, de ha akarod meg is büntet, akár szóbeli, akár tettbéli fenyítést alkalmazva, s a végén éreztetve dominanciáját, a farkadat megmarkolja és jól a számba nyomja, ahova a végén bele is élvezhetsz.
Alkalmi partnerem(Hölgy-Pár) keresem ma Szeged-Bp-Hegyeshalom,vagy Szeged-Székesfehérvár-Győr útvonal mentén.
Bp.-i vagy Pest megyei, 40-60 év közötti hölgyet vagy hasonló korú biszex iránt érdeklödő férfitagú párt keresek mindkét fél örömére!
Független, ápolt, igényes, tabut nem ismerő, minden téren megbízható, diszkrét férfi vagyok.
Független, ápolt, igényes, tabut nem ismerő, minden téren megbízható, diszkrét férfi vagyok.
Zalaegerszegen ma délután szopnék. Helyem van.
Sziasztok! Hellyel rendelkező fiatal srácként kalandoznék ma Budapesten

Sziasztok. A kifutónál keresek kalandot
Sziasztok! Most délután Gyöngyös környékén hölgy vagy hetero pár, egy kiadós kalandra?
Kaposvári vastagfaszú pasi vagyok. Rendszerere van Kaposváron valami? Hölgyek, párok írjanak!
Most Budán Biszex