Párt szólgálnék, igen kezdő vagyok de a téma izgat
Helyem van, a többit privin
Helyem van, a többit privin
BDSM/alázós téma akár online, kamerázás, skype-olás, levelezés.
Kecskeméten keresek hölgyet aki kényszernyalatna, majd a számba pisilne.
cumizni kiszolgálni szerető Kis farkú uni/passzív bi fiút vagy bi lányt keresünk az adatlapunkon leírtak alapján. Email-ben várjuk a jelentkezést elképzeléssel fotóval. Köszönjük.
Aktiv ferfit keresek aki rendszeresen el fenekelne!!!
Eger-Miskolc
Eger-Miskolc
Olyan lányt, csajt keresek Zala és környékén aki élvezi ha tapogatva van nyílvánosan, ill szereti ha belenyúlnak a bugyijába.
Miskolci domináns hölgyet keresek, vagy aki szereti a harisnyás láb szexet
41 éves átlagos/vékony testalkatú, passzív biszex pasi vagyok.
Párral szeretnék huncutkodni, örömmel nyalnék puncit és szopnék faszt, de igény esetén bedobnám a fenekemet is a közösbe. A hölgytag felcsatolhatóval is megcsinálhat.
Nyitott vagyok további dolgokra és enyhébb BDSM vonalat is csempészhetünk az együttlétekbe, mert van bennem egy kis szub hajlam. Szimpatikus partnerek esetén jól esik ha irányítanak, használnak, ha örömet szerezhetek.
Párral szeretnék huncutkodni, örömmel nyalnék puncit és szopnék faszt, de igény esetén bedobnám a fenekemet is a közösbe. A hölgytag felcsatolhatóval is megcsinálhat.
Nyitott vagyok további dolgokra és enyhébb BDSM vonalat is csempészhetünk az együttlétekbe, mert van bennem egy kis szub hajlam. Szimpatikus partnerek esetén jól esik ha irányítanak, használnak, ha örömet szerezhetek.
Nőnek lennék perverz szolgája!