Férfiakat keresek orálra Hajdú-Biharban.
Szeretek irányítva lenni, és kényeztetni.
Szeretem ha kiszolgáltatott helyzetben alázva vagyok.
Szeretem ha használják a számat, a nyelvemet, saját élvezetükre, akár többen is egy időben.
Gyere és élvezd tele a számat!
Szeretem ha használják a számat, a nyelvemet, saját élvezetükre, akár többen is egy időben.
Hölgyet vagy párt keresek strap on játékokra, kipróbálnám milyen is ...
keresek subot, szolgát vagy brat hajlamú nőt online, ismerkedés után akár élő játékra.
Sziasztok!
Egy kezdő sub srác vagyok, és keresek egy Dominát, akit szolgálhatok, és aki bevezet a BDSM varázslatos világába.
Egy kezdő sub srác vagyok, és keresek egy Dominát, akit szolgálhatok, és aki bevezet a BDSM varázslatos világába.
Mazo pasiként keresek domot v. dominát.
Csini hölgyet keresek strap on játékokra

Sziasztok!
Nyíregyházán kezdőként keresnék hölgyet bdsm re, pisi szexre stb. Domina is izgat. Kezdő vagyok!!
Sziasztok! Alsóörsön és környékén hölgyet kényeztetnék, vagy párhoz csatlakoznék! 37/183/70 sportos pasi
Hetero parkapcsolatban elo bi passziv srac vagyok. Parom elott ez az eletem titok. Ennek tudataban keresek Holgyeket akiket vonz egy ferfi analis izgatasa, vagy parokat ahol a ferfi biszex. Szolo sracokat nem keresek. Helyem nincs, Budapesten belul utazni tudok. Nem beszelgetesre, talalkozasra keresek igy a masodik uzenet mar telefonszam, vagy email! Szep napot!
Halli
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 24. szombat 20:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 24. szombat 20:44
Törölt felhasználó (4420952)

Alföldi régió, domot keresek.
Borsod és Heves megyében keresek Bdsm kedvelő, domináns hölgyet vagy párt.
Sziasztok
Nyíregyházán ismerkednék
Nyíregyházán ismerkednék
Egy fiatal srác vagyok ,aki kezdő a BDSM világában.
De minden vágyam, elmélyíteni tudásom.
Szívesen keresek magamnak dominákat, akiket szolgálhatok.
Vagy esetleg fiatal subokat, akiken kiélhetem dominanciám.
De minden vágyam, elmélyíteni tudásom.