Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged körzetében élő Úrnő,Pár, Úr szolgálatára állok, lógok[
sub csajt keresek hosszú távra
Sziasztok. Csak és kizárólag perverz szub-mazó (nem feltétel). Nő jelentkezését várom. Polgár-Tiszavasvári-Tiszaújvárosból. 37 éves eléggé perverz pasi vagyok . Írj a hanjob@freemail.hu címre.
Én szivesen aláznám a tested és lelked
hely megoldható
(Ez egy válasz X üzenetére (2017. 08. 09. szerda 11:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2017. 08. 09. szerda 11:14

Törölt felhasználó (2584052)

Kemény bánásmódot szerető 26 éves nem független nőként ismerkednék olyan budapesti, vagy környéki férfiakkal, akik (akár egyszerre többen is) szívesen megaláznának, meggyötörnének. Mivel kezdő vagyok ilyen téren, így még ismerkedem a határaimmal, de nagyon szeretem a durvaságot, ha használnak, ha öklöznek, tágítanak, sok minden extrém dologra nyitott vagyok. Domináns pároknak is szívesen lennék a játékszere, ahol mindkét fél közösen alázna. Mindenképpen olyanokat keresek, akik rendelkeznek hellyel, vagy intézni tudnák ezt a kérdést

Szolgalánykát keresek Tatabányán és/vagy környékén.
Biszex, szubmissziv, alázatos férfitagú párral ismerkednénk kölcsönös örömszerzés, szex és barátság céljából. 33/43 éves pár vagyunk. Kor nem számít, csak a szimpátia (fiatalabbakkal és idősebekkel is szívesen ismerkedünk). Budapesten van lakásunk és fogadni is tudunk. Élvezzük együtt a szex gyönyöreit!
Én olyan Hölgyet keresek akit izgat ha egyszerre több Pasi kényezteti.
Vagy Párt ahol izgatja a Férfit ha a Kedvesét egyszerre több Pasi bassza meg! yakkari39@gmail.com
Bp.-i 192,104,47,18/5 volt sportoló.
Vagy Párt ahol izgatja a Férfit ha a Kedvesét egyszerre több Pasi bassza meg! yakkari39@gmail.com
Bp.-i 192,104,47,18/5 volt sportoló.
Helló holgyek
MA estére keresek MEccs"nézzéshez" Bevállalós(használható) Hölgyet-ASSzonyt

Helló holgyek

Bi duci pasi vagyok SUB-MAZÓ hajlammal, kalandot keresek Csongrád megye előnyben!