"A japán kocsik szerintem a legjobbak!"
Ezzel vitatkoznék, a jóság számomra összetett dolog, viszont úgy igaz, hogy a legmegbízhatóbbak!!
Nem azt írtam,hogy az olasz autók a legmegbízhatóbbak, de sokszor aránytalanul lehúzzák őket, és főleg olyanok akik még utasként sem ültek benne.A 80-as évekbeli olaszokban tényleg sok leharcolt volt, de ne egy 4 tulajon keresztülment uno-t hasonlítsuk a bmw-hez.A 90-es évek közepétől az olasz autók is egyre megbízhatóbbak.Szoktam olvasni megbízhatósági tesztet, sőt olvastam már a hátterükről is, ami részletezi a hibák okát(le esett aksisarutól a biztosítékcseréig sokminden apróság miatti műszakihibákról).
Na de ebből megint úgy fest majd hogy isteníteni akarom az alfákat, pedig nem, csak azt nem szeretem,ha valamit indokolatlanul lehúznak.Nekem 33-om volt (boxerral) hosszú éveken keresztül, és egy doboz kontaktdeo sok hibát megelőzött, mechanikus gondja pedig soha nem volt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:43
Ezzel vitatkoznék, a jóság számomra összetett dolog, viszont úgy igaz, hogy a legmegbízhatóbbak!!
Nem azt írtam,hogy az olasz autók a legmegbízhatóbbak, de sokszor aránytalanul lehúzzák őket, és főleg olyanok akik még utasként sem ültek benne.A 80-as évekbeli olaszokban tényleg sok leharcolt volt, de ne egy 4 tulajon keresztülment uno-t hasonlítsuk a bmw-hez.A 90-es évek közepétől az olasz autók is egyre megbízhatóbbak.Szoktam olvasni megbízhatósági tesztet, sőt olvastam már a hátterükről is, ami részletezi a hibák okát(le esett aksisarutól a biztosítékcseréig sokminden apróság miatti műszakihibákról).
Na de ebből megint úgy fest majd hogy isteníteni akarom az alfákat, pedig nem, csak azt nem szeretem,ha valamit indokolatlanul lehúznak.Nekem 33-om volt (boxerral) hosszú éveken keresztül, és egy doboz kontaktdeo sok hibát megelőzött, mechanikus gondja pedig soha nem volt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:43), amit ide kattintva olvashatsz)

Azért a megbízhatósági tesztek ellened szólnak!Olvasgattál ilyeneket?Az olasz autók,no és a franciák a sereghajtók.Japán kocsid volt?Egy Volkswagen még kevés összehasonlítási alapnak.Nekem volt 2 Uno-m,meg egy 75Td Alfám,hát isten őrizz!Most is van egy Iveco-m /kell a hely/ az is egy szarhatár.A japán kocsik szerintem a legjobbak!
A vezetési élmény beli különbség miért függ a hajtástól?Amíg nem pörög ki a kerék,addig meg sem tudod mondani,hogy melyik van hajtva.Vagy te állandóan füstölgő gumikkal autózol?Az elsőkerékhajtás helytakarékos,könnyebb szerkezet,kissebbek a hajtási reakciók,tapadás nagyobb /orrmotor/,és hülyebiztos-nem áll keresztbe a kocsi /női sofőr télen/.Hátránya egy van nem lehet vele driftelni,a mindennapokban ez nem hátrány.
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:22

Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Azért a megbízhatósági tesztek ellened szólnak!Olvasgattál ilyeneket?Az olasz autók,no és a franciák a sereghajtók.Japán kocsid volt?Egy Volkswagen még kevés összehasonlítási alapnak.Nekem volt 2 Uno-m,meg egy 75Td Alfám,hát isten őrizz!Most is van egy Iveco-m /kell a hely/ az is egy szarhatár.A japán kocsik szerintem a legjobbak!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:22

Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag). (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:42
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag). (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

vezettem már 156-os Alfát! addig az volt az etalon! de kiprószáltam egy BMW-t, amit meg is vettem és hidd el nagy különbség van a kettő között! ennyit jelent az 50-50 %-os súlyelosztás a tengelyeken nézve! hasonló jó lehet a Mazda MX-5 is!
vezettem már 156-os Alfát! addig az volt az etalon! de kiprószáltam egy BMW-t, amit meg is vettem és hidd el nagy különbség van a kettő között! ennyit jelent az 50-50 %-os súlyelosztás a tengelyeken nézve! hasonló jó lehet a Mazda MX-5 is!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:39

Bocs ha félreérthető voltam, nem gondoltam konkrétan senkire, általánosságban beszéltem.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el.
Bocs ha félreérthető voltam, nem gondoltam konkrétan senkire, általánosságban beszéltem.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:10
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:10), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

részben igazad van! tudom rám gondolsz! én nem mondom, hogy a VW hűde fasza! inkább akkor egy skoda, mert a belső terében sokkal igényesebb mint a kategóritársak VW-jei! Tudod az a bosszantó az Alfában, hogy nem ár/érték arányos autó! hiába vannak jó autói, ha nem ér annyit! ami nagyon bosszantó bennük, hogy a legtöbb úgy jön ki a gyárból, hogy eleve hibás, pl a légzsák visszajelző lámpa, vagy szerencsés esetben ilyen apróságok! és a kereskedés azt mondja: óóó! majd el múlik! na ez röhejj!
részben igazad van! tudom rám gondolsz! én nem mondom, hogy a VW hűde fasza! inkább akkor egy skoda, mert a belső terében sokkal igényesebb mint a kategóritársak VW-jei! Tudod az a bosszantó az Alfában, hogy nem ár/érték arányos autó! hiába vannak jó autói, ha nem ér annyit! ami nagyon bosszantó bennük, hogy a legtöbb úgy jön ki a gyárból, hogy eleve hibás, pl a légzsák visszajelző lámpa, vagy szerencsés esetben ilyen apróságok! és a kereskedés azt mondja: óóó! majd el múlik! na ez röhejj!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:01

Hát olvasgatok itt és sajnálom hogy egyesek így leszólják az alfát, általában azok teszik akiknek az életben nem volt, és hallott róla ezt azt.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.

Hát olvasgatok itt és sajnálom hogy egyesek így leszólják az alfát, általában azok teszik akiknek az életben nem volt, és hallott róla ezt azt.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.


Egy haver vett egy Passat TDI-t és boldogan meséli hogy 6-ot eszik.Én meg azt mondtam hogy évente 1 millát buksz az árán,azt hozzáadhatod.
Pedig ezt megettem volna simán!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:17
Törölt felhasználó (69371)

206 faszom! sorry! ezt akartam írni!
206 faszom! sorry! ezt akartam írni!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:12
Törölt felhasználó (69371)

kicsit 207

Hát persze!De a Daewoo Tico meg szűk vállban.Inkább egy 30 éves dinnyés merci!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:06
Törölt felhasználó (69371)

én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.
kicsit 207
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)


Törölt felhasználó (69371)

én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.
én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.
Szervízkönyvet jó pénzért ír a korrupt szervíz visszamanőleg!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:20
Törölt felhasználó (69371)

pontosan erről van szó! aki 1-2 év után eladja az autót (tisztelet a kivételnek) az nem véletlen! lehet megteheti, hogy ilyen időközönként újat vegyen, na az ilyen leszarja, hogy hogyan kell "szépen" járni az autóval! a mai autóknak is ki kell bírni a 300.000 km-t! mondjuk ez csalóka, mert ha jól szemügyre vesszük a szervízkönyvet és aszerint cselekszünk, akkor szépen lassan idővel mindent lecserélünk a motoron, ami fontos! én azt vallom, hogy amíg a garancia tart, addig rendszeresen kövessük a szervízkönyv utasításait, de 5 évig célszerű ( ha mégis el akarjuk adni az autót, akkor ez jó pont ha van rendszeresen kitöltött szervízkönyv). szerintem 5 év után csak akkor cseréljünk valamit ha az már nagyon indokolt! mert a szervízkönyv is ki van ám találva, hogy egy alkatrész élettartamának már a felénél cserélni kell! hehehe, nevetséges!
124-es merciben is van,2ülés menetiránnyal háttal/csak kombiban/
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:57
Törölt felhasználó (69371)

de 5+2 ülés????? olyat még nem láttam!
A sok pörgetett óra miatt a példák nem mindíg hitelesek,mert a szar autó lehet hogy túl van az 1 millio k.m.-en és ezért szar,nem a tipus miatt.
de 5+2 ülés????? olyat még nem láttam!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:55

Úgy éertettem hogy az 500000 ft.-os autó 3 hónap múlva 1.2millába volt.Elb..tam a gépelést meg a fogalmazást is.