
Egy kis zűd .






Ne csak ezt az egyet ne-FEHÉR FELNI!!!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 14. szerda 19:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 19:14



Törölt felhasználó (69371)


Felix Wankel és találmánya.

nekem tetszik a hangja! főleg az RX-8-ban! :)))
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:27), amit ide kattintva olvashatsz)
Azt írják a cikkben , hogy sok gyár leállt a gyártással , mert nem tudták kiküszöbölni a magas olaj és üzemanyag fogyasztást.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
hát én úgy tudom hogy 8 liter alá nem lehet vinni a fogyasztást, akármilyen óvatosan is mész! átlagban inkább 10-12 liter!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 20:34

Azt írják a cikkben , hogy sok gyár leállt a gyártással , mert nem tudták kiküszöbölni a magas olaj és üzemanyag fogyasztást.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
Na már most RX-8 tudtommal alig eszik és 230 ló , szóval halad.
Egy ismerősöm anyjának van a low power verzió és pár literről mesélt.
8-12-ről szó sem esett :)
8-12-ről szó sem esett :)
pedig a gyenge verzió is sokat fogyaszt! én azt hallottam, hogy az a 230 LE nem egyenlő egy sima soros motor 230 LE-jével!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 20:53

Egy ismerősöm anyjának van a low power verzió és pár literről mesélt.
8-12-ről szó sem esett :)
8-12-ről szó sem esett :)
nyilván mert sokkal magasabb fordulatszámon adja le, mint a sima dugattyús motor, következésképpen kevesebb nyomaték tartozik hozzá. a Wankel-motor 7-8-10 ezer fordulat/percnél él igazán, míg az Otto-motorok többsége elvan ennél alacsonyabb fordulaton is(kevsebbet kell váltani)
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 14. szerda 20:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 20:56
Törölt felhasználó (69371)

pedig a gyenge verzió is sokat fogyaszt! én azt hallottam, hogy az a 230 LE nem egyenlő egy sima soros motor 230 LE-jével!
Kraftstoffverbrauch, l/100 km1
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
ez a 230 LE verzió
én is hasonlókat hallok
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 21:37), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 21:37

Kraftstoffverbrauch, l/100 km1
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
Stadt / außerstädtisch / kombiniert 15,6 / 8,7 / 11,2 .....ezt adja meg a gyártó...egy ismerösömnek is volt hozzá szerencséje par napig és városi forgalomban azt mondja h nem tudta levinni 13 L alá....(pár fiu tagja)
Kraftstoffart SuperPlus bleifrei 98 ROZ 100km/L städtisch 12,4 l/außerstädtisch 7,2 l/insgesamt 9,1 l ....ez az Audi S3 gyári adata,ami 265 LE teljesit + 4 kerek meghajtás.
na ez meg kamu! ez nem igaz! bár tartható lenne, de akkor minek ilyen kocsi!
(Ez egy válasz mona20 üzenetére (2007. 03. 14. szerda 21:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 14. szerda 21:52

Kraftstoffart SuperPlus bleifrei 98 ROZ 100km/L städtisch 12,4 l/außerstädtisch 7,2 l/insgesamt 9,1 l ....ez az Audi S3 gyári adata,ami 265 LE teljesit + 4 kerek meghajtás.
szerintem is finoman kell bánni vele hogy ezeket az adatokat elérje valaki...de akkor már hol marad a varázsa?...vezetéskor még követeli tőled hogy ne kiméld...soha nem tudnék vele finoman menni,max akkor ha a forgalom nem engedné...