na ez nehogy kimaradjon:
GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!
GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!
Vazzeg 2028-ban nincs bent,hogy mért ezt hozom fel példaként?Vagy két hozászólásnál többet nem bírsz visszaolvasni?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 16. hétfő 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
2007. 07. 16. hétfő 17:31
Ja, '83-ból...
Ja, '83-ból...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 14. szombat 19:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 14. szombat 19:12
Dobok egy linket,hogy ne csak a suzukisok biztonságáért aggódj!
Bogár és golf 2 törésteszt.
Bogár és golf 2 törésteszt.
Mi értelme ...
Járjon mindenki SUV-okkal és akkor nem lesz gond.
Járjon mindenki SUV-okkal és akkor nem lesz gond.
Dobok egy linket,hogy ne csak a suzukisok biztonságáért aggódj!
Bogár és golf 2 törésteszt.
Bogár és golf 2 törésteszt.
'a mentôsök statisztikái"-a mentősöknek sosem voltak ilyen statisztikái!A swift kb. 85-ben készült,egy akkori fiesta,v. corsa sem biztonságosabb semmivel.A golf 2-es is megbukna minden mai teszten,mégsem tartod RETTENETES SZERKEZET-nek. 'teljesítményéhez képest nevetséges a fékrendszere"-Ez teljességgel hülyeség,semmi alapja nincsen,a tipusbizonyítványt sem kapta volna meg!Azt azért ne felejtsd el hogy ezt az autót még ma is használják japánban és sok helyen a világon!
Ha nem értek veled egyet,az csak azt jelentheti szerinted hogy nem értem meg az okfejtésed.Hát akkor nem bírom felfogni.Ez van!Azt hiszem kitárgyaltuk a témát! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Ha nem értek veled egyet,az csak azt jelentheti szerinted hogy nem értem meg az okfejtésed.Hát akkor nem bírom felfogni.Ez van!Azt hiszem kitárgyaltuk a témát! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
2007. 07. 12. csütörtök 13:41
Ez nem hiszem, hogy gyűlölet lenne azért...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére...
Akkor olvasd el a 2016-os hozzászólásom.
Ha úgy se érted, akkor tarts korlátoltnak és ne beszélgessünk...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Ha úgy se érted, akkor tarts korlátoltnak és ne beszélgessünk...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 18:18
Ezt a fék dolgot nem tudom honnan veszed?Ugyanolyan fék van rajta,mint bármelyik másik autón,sőt belenéznénk egy-két másik japán kocsiba,ugyanezt a munkahengert találnánk.A hugom 2 évig járt swifttel,a fék semmivel sem volt gyengébb mint egy másik kocsin.
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"- -tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"- -tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
a topic offolása és fórumozótársad durva megsértése mitt 24 óra gondolkozási idő (pihi)!
(olvasd az Intézkedések topicot!) (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
(olvasd az Intézkedések topicot!) (Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 10:31
Suzuki a ti autótok. xxxxxxxxxx
( a hsz. többi része kimoderálva!):tom
( a hsz. többi része kimoderálva!):tom
Ezt a fék dolgot nem tudom honnan veszed?Ugyanolyan fék van rajta,mint bármelyik másik autón,sőt belenéznénk egy-két másik japán kocsiba,ugyanezt a munkahengert találnánk.A hugom 2 évig járt swifttel,a fék semmivel sem volt gyengébb mint egy másik kocsin.
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"- -tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 14:39), amit ide kattintva olvashatsz)
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"- -tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 14:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
2007. 07. 12. csütörtök 14:39
Visszatérve az eredeti" témára:
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Hát igen ez az igazí!!!Te tudod mi az ut az én szívemhez!!!!
(Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 07:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Visszatérve az eredeti" témára:
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Látod.. ilyen a nép... Én meg csak Gyurkának akartam képekkel kedveskedni...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:41
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Igen, ôk is megszokták, Ti is. Viszont nálatok van egy olyan
tényezô, hogy ugye a turistákból éltek. Ott amúgy is lassan az élet,
a tempó. És igen, a jó példa ragadós. De a rossz is. Ha senki sem
enged be 10 percig és felhúznak, akkor legközlebb lehet, hogy Te
sem tudsz olyan jó indulatú lenni. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
tényezô, hogy ugye a turistákból éltek. Ott amúgy is lassan az élet,
a tempó. És igen, a jó példa ragadós. De a rossz is. Ha senki sem
enged be 10 percig és felhúznak, akkor legközlebb lehet, hogy Te
sem tudsz olyan jó indulatú lenni. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:41
Nem vagyok bölcs,és rengeteget hibázok én is,mint ahogy más is.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin.
Talán mert német volt és az ottani közlekedési kultúrában
nevelkedett. Példa (láttam is ilyet):
Iszonyú dugó a német autópályán. Mercis köcsög a leállósávban
törekszik a nyugodtan, beletörôdve váró normális emberek elé,
mint Magyarországon.
De: a sor elején ott áll a motoros zsaru és szó nélkül visszakíséri
a sor végére!!!!! Szerinted legközelebb is megteszi a szarjankó?!
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
nevelkedett. Példa (láttam is ilyet):
Iszonyú dugó a német autópályán. Mercis köcsög a leállósávban
törekszik a nyugodtan, beletörôdve váró normális emberek elé,
mint Magyarországon.
De: a sor elején ott áll a motoros zsaru és szó nélkül visszakíséri
a sor végére!!!!! Szerinted legközelebb is megteszi a szarjankó?!
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:30
Volt egy kevés kivétel. Pl.:egy német rendszámos vadiúj Passat. Még le is fékezett az egyenesben, hogy elengedjen. Olyan is volt, hogy én engedtem el hasonlóan v.kit mert nem siethettem utas vagy csomag miatt. Vagy Audi S4 volt. Na az meglepett a gyorsaságával.
Nem vagyok bölcs,és rengeteget hibázok én is,mint ahogy más is.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
2007. 07. 12. csütörtök 13:30
Mert Te már bölcs vagy...
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
Ez nem hiszem, hogy gyűlölet lenne azért...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére... (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére... (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:41
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Addig csináltam én is így, amig rendszeres nem lett, hogy utána az előbb leírt módon feltartott.
És nem csak a jól ismert utakon járok így. Nyaraláskor az ország másik végén is. A tudás nélküli janiskodás általános. Nem mint ha én profi lennék. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
És nem csak a jól ismert utakon járok így. Nyaraláskor az ország másik végén is. A tudás nélküli janiskodás általános. Nem mint ha én profi lennék. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:25
Én is öreg kocsival járok,és a településről kiérve gyorsítok,de nem várják meg hogy felvegyem az országuti tempót,hanem egyből kivágnak mellém.Ilyenkor visszaveszem a gázt,megtanultam passzívan vezetni,nem reagálok semmi negatív dologra.33 évesen már megbírom állni hogy ne vegyem fel a kesztyűt.Pedig mikor 1.4-es 1.6-os kocsikkal csinálják tudom hogy eséjük sem lenne a 2.0-es mazdához képest.
Tök igaz, amit a Suzuki gyárról írsz! Egyetértek.
Nem jópofiból hozták ide a gyárat, hanem jól felfogott komoly
anyagi érdekbôl! Ne tudd meg, mennyi anyagi támogatást
kaptak, pl évekig nem kell adót fizetniük! Persze nekünk is jó,
munkahely, stb... De ôk is csak ugyanolyan geci kizsákmányoló
munkaadók, mint a legtöbb multi.
Akkor miért is a mi autónk"? Mert magyar kéz rakta össze
innen-onnan ideszállított alkatrészekbôl? Bedôltél a jó
szlogennek, ami az érzelmeifre próbált hatni (sikeresen)... (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
Nem jópofiból hozták ide a gyárat, hanem jól felfogott komoly
anyagi érdekbôl! Ne tudd meg, mennyi anyagi támogatást
kaptak, pl évekig nem kell adót fizetniük! Persze nekünk is jó,
munkahely, stb... De ôk is csak ugyanolyan geci kizsákmányoló
munkaadók, mint a legtöbb multi.
Akkor miért is a mi autónk"? Mert magyar kéz rakta össze
innen-onnan ideszállított alkatrészekbôl? Bedôltél a jó
szlogennek, ami az érzelmeifre próbált hatni (sikeresen)... (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:16
Azt kifelejtettem, hogy amióta a Suzukinál állandósultak a tüntetések és a munkaügyi szabály megszegések annyira már nem szimpatikusak.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Mert Te már bölcs vagy...
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:25
Én is öreg kocsival járok,és a településről kiérve gyorsítok,de nem várják meg hogy felvegyem az országuti tempót,hanem egyből kivágnak mellém.Ilyenkor visszaveszem a gázt,megtanultam passzívan vezetni,nem reagálok semmi negatív dologra.33 évesen már megbírom állni hogy ne vegyem fel a kesztyűt.Pedig mikor 1.4-es 1.6-os kocsikkal csinálják tudom hogy eséjük sem lenne a 2.0-es mazdához képest.