így igaz! ezek az esetek biztosan szándékosak voltak, de a tavaji -aszem- kanadai eset lehet, h nem volt szándékos SUrmótó!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:05), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 14:05

anno Montoya is csinált ilyeneket, őt se büntették meg. amugy sumaher 94es és 97es esetét leszámítva szerintem benne van az ilyen a sportban. az a két eset viszont 100%,hogy szándékos volt, és veszélyes! az ilyet nem szabadna engedni,pedig sumaher 94ben ezzel lett VB

nekem meg egyre jobban tetszik amit csinál. persze ha belőle is faszparaszt sumaher klón lesz,akkor nem leszünk jóba. kell az előzés a forma1be, kéne montoya is, ő akkor volt elemébe,ha előzgethet. taktika sucks!!!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:08), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 14:08

azt hiszem revidiálnom illik erről az előzésről az álláspontom! meggyőztetek!
nekem kimondottan a -talán?- tavaji monacoi nagydíj óta nem teccik!
ott viszont kimondottan sportszerűtlenül versenyzett /sikán átvágások/ és mégse büntették meg!
nekem kimondottan a -talán?- tavaji monacoi nagydíj óta nem teccik!
ott viszont kimondottan sportszerűtlenül versenyzett /sikán átvágások/ és mégse büntették meg!
kanadai??? mire gondolsz?
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 14:09

így igaz! ezek az esetek biztosan szándékosak voltak, de a tavaji -aszem- kanadai eset lehet, h nem volt szándékos SUrmótó!
nem tudom pontosan melyik nagydíj, de ahol az időmérőn keresztbe tette az autót, és "leparkolt" a gumifalba. alonso + gyors körön volt!
akkor meg is büntették ... (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
akkor meg is büntették ... (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
ha kilökik egymást, akkor hidd el Massa-nak adnak igazat! mivel ő volt az ideális íven! bár egyenesbe nem fogta volna meg a szárny a ferrarinak kedvezett az egyenesbe, de kanyarban esélye nem volt!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 24. kedd 12:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 12:29

ha ez a szárnyállításos dolog így van,akkor meg a ferrrari nagy birka(és nem ló). de mindenesetre pl tavalyi hungaroringi futamon is detto ugyanígy körbeautózta "nyalonzó" többek közt a ferrarikat is. akkor sem állítottak szárnyat a ferrarin? ráadásul akkor még a nagy esőmenő sumaher (aki értett az autó beállításaihoz) versenyzett a ferrarinál. ha így van,akkor miért nem tanultak legalább a saját hibáikból?

Elég béna megjegyzés,hogy a 7szeres wilágbajnok nm tud előzni...az meg röhejes,hogy 1 brilliáns előzésen witatkoztok
...ha már milliókat keres walaki mert autó wersenyző akkor wersenyezzen és ne wonatozzon!Arról nm is szólwa ha "szabályszerűen" feltartod a gyorsabb autót a pilótának nm sok esélye wan,hogy megelőzze az elötte autózót...Démon Hillnek nm wéletlen wolt nullás rajtszáma....
De elég sok wersenyt wégig néztem más kategóriákba is...cart...nascar..indy...F3000,hogy ezembe se jusson kételkedni Alonso előzésének tisztaságába...
Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...



Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...
"Heidfeld is kilökte kis sumit" -hisz megmondta a dakarmenőnk: "az erő volt vele"!
hijába no, Te az iljen sportszerűtlen faszkalapokat cereted!
ja attól még igaz, h a surmó nem tud előzni! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 24. kedd 18:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 18:35

hijába no, Te az iljen sportszerűtlen faszkalapokat cereted!


ja attól még igaz, h a surmó nem tud előzni! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 24. kedd 18:35), amit ide kattintva olvashatsz)

Elég béna megjegyzés,hogy a 7szeres wilágbajnok nm tud előzni...az meg röhejes,hogy 1 brilliáns előzésen witatkoztok
...ha már milliókat keres walaki mert autó wersenyző akkor wersenyezzen és ne wonatozzon!Arról nm is szólwa ha "szabályszerűen" feltartod a gyorsabb autót a pilótának nm sok esélye wan,hogy megelőzze az elötte autózót...Démon Hillnek nm wéletlen wolt nullás rajtszáma....
De elég sok wersenyt wégig néztem más kategóriákba is...cart...nascar..indy...F3000,hogy ezembe se jusson kételkedni Alonso előzésének tisztaságába...
Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...



Kimi nm lesz wilágbajnok...hiányzik belőle a tűz...Jaaa...Heidfeld is kilökte kis sumit...és akkor miwan??..werseny baleset...belefér...
Wagy nm láttátok franciaországban előzni Alonsot???Ott is olyan helyen előzött ahol senki sem gondolta wolna...Fissichellát és Heidfeldet is...Pfff...nm nagypapák wersenye az autówersenyzés...legyen az bármelyik...
Az idei F1-es sorozat 10. állomása roppant eseménydúsra sikeredett.
Az Európa Nagydíj a kaotikus montreali versennyel vetekszik, bár a Nürburgringen szerencsére egyetlen autó sem tört ripityára, de az esőnek köszönhetően izgalmas párharcok alakultak ki, és végre az első hely sorsa is a pályán dőlt el.
Egy pár nyugtató hatású kép a F1 Európa Nagydíj után:








Az Európa Nagydíj a kaotikus montreali versennyel vetekszik, bár a Nürburgringen szerencsére egyetlen autó sem tört ripityára, de az esőnek köszönhetően izgalmas párharcok alakultak ki, és végre az első hely sorsa is a pályán dőlt el.
Egy pár nyugtató hatású kép a F1 Európa Nagydíj után:









én elhiszem,hogy TE neki adsz igazat. de ez hülyeség,hogy massa lett volna az ideális íven! az ideális ív az, amin az ADOTT KÖRÜLMÉNYEK KÖZT a leggyorsabban lehet haladni. alonso előzött,tehát gyorsabban haladt,mint massa, azaz ideális(abb) íven volt mint massa. sőt az is lehet,hogy massának és a ferrarijának az volt az ideális(tehát a ferrarival ott lehetett leggyorsabban haladni), alonsonak meg egy másik ív. tehát szerintem hülyeség ez az ideális ív!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 24. kedd 16:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 24. kedd 16:25
Törölt felhasználó (69371)

ha kilökik egymást, akkor hidd el Massa-nak adnak igazat! mivel ő volt az ideális íven! bár egyenesbe nem fogta volna meg a szárny a ferrarinak kedvezett az egyenesbe, de kanyarban esélye nem volt!
Nm gyenge...engem semmiwel sem tudnának ráwenni,hogy beüljek 1 ilyen szörnybe...wmikor néztem a tw-be ezt is de pont emiatt hagytam abba...az a kerék ami elszállt a fancba az nm semmi...ha az wkit eltalál annak szewasz...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 26. csütörtök 21:49), amit ide kattintva olvashatsz)
Kemény,hogy 4 másodperces gyorsulás után,15 másodpercig pörög a kocsi,sok tartalék nem lehet a motorokban,ha így robbannnak fel.Egy repülő hengerfej sem életbiztosítás,a kocsi jól el van szeparálva,viszont egy kerék átmegy bármin,simán agyonvág 5 embert.
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.
Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 27. péntek 07:38), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 27. péntek 07:38
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.
Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 27. péntek 07:38), amit ide kattintva olvashatsz)

Nm gyenge...engem semmiwel sem tudnának ráwenni,hogy beüljek 1 ilyen szörnybe...wmikor néztem a tw-be ezt is de pont emiatt hagytam abba...az a kerék ami elszállt a fancba az nm semmi...ha az wkit eltalál annak szewasz...
Ja-ja...és láttam,hogy női pilóta is wan...mondtam is magamban,hogy most ez normális?..wagy le a kalappal elötte???
Nm rég azon gondolkodtam,hogy miért nincs női F1 ahol minden pilóta nő...szerintem lenne rá igény...+ jelentkező csajszi is...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 27. péntek 07:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 27. péntek 07:54

Nm rég azon gondolkodtam,hogy miért nincs női F1 ahol minden pilóta nő...szerintem lenne rá igény...+ jelentkező csajszi is...



Kemény,hogy 4 másodperces gyorsulás után,15 másodpercig pörög a kocsi,sok tartalék nem lehet a motorokban,ha így robbannnak fel.Egy repülő hengerfej sem életbiztosítás,a kocsi jól el van szeparálva,viszont egy kerék átmegy bármin,simán agyonvág 5 embert.
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.
Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé!
A sármelléki reptéren láttam 2 ilyet /persze ott nem volt baleset/,a valóságban 5-ször durvább,mint videón.
Mindenesetre tökös csávó kell,hogy beüljön 7000 ló mögé!
Tegnap megwettem az egyik kedwenc autós újságom...tesztelik benne a BMW M3-sát...
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.
Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.
Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket...


Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
Balfasz vagyok, nem akar összejönni ez a feltöltés.
Dako is belinkelte hogy az M3 50-50.De másik 2 bmw-t is,asszem 320 49-51,meg még valamelyik tipus asszem 52-48.Amikor elkezdtük a vitát,3-as sorozatról volt szó,és nem M3-ról.
Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.
Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is. (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 28. szombat 07:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 28. szombat 07:01
Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.
Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is. (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 28. szombat 07:01), amit ide kattintva olvashatsz)

Tegnap megwettem az egyik kedwenc autós újságom...tesztelik benne a BMW M3-sát...
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.
Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket...
Idézek belöle...
-Az csak természetes,hogy egy modellsorozat csúcswáltozata a legkifinomultabb megoldásokat wonultatja fel.
A 3,8 kg/lóerő tömeg/teljesítmény aránnyal rendelkező M3-as tengelyenkénti tömegelosztása 50:50%, kormányzási tulajdonsága pedig a menetbiztonsági segédberendezések beawatkozásáig abszolút semleges.
Ennyire tudtam segíteni...mert beugrott a witátok mikor olwastam az újságba a cikket...

Nekem a cikk olwasása miatt ugrott be a gondolat,hogy idézek mert ha jól emlékszem konkrétumot kértél dakótól...asszem...gondoltam segítek pöttyet nektek...
A többi autót nmtom,utána kéne nézni...de gondolom máá nints sok jelentősége...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 29. vasárnap 20:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 29. vasárnap 20:42

A többi autót nmtom,utána kéne nézni...de gondolom máá nints sok jelentősége...


Dako is belinkelte hogy az M3 50-50.De másik 2 bmw-t is,asszem 320 49-51,meg még valamelyik tipus asszem 52-48.Amikor elkezdtük a vitát,3-as sorozatról volt szó,és nem M3-ról.
Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.
Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is.
Dako-nak igaza volt abban hogy van amalyik 50-50.
Abban viszont nekem is,ahogy azt leírtam,hogy motorizáltságtól is nagyban függ,mert a váltó helye valszeg fix,tehát a 6 hengeres dízel jobban előreviszi a súlypontot,mint egy négyhengeres benzines.Nehezebb is-hosszabb is.