Kedvenc kocsim, a nő sem rossz :P


Rettentően nagy a kép amit belinkeltél (3456x2304) és több mint 1Mb. Ha máskor is akarsz képet beszúrni, használj képfeltöltőt, mert a kép nem fog sokáig látszani. (ha az adott weblapon frissítenek, és más kerül e helyére)
tanulmányozd ezt a topicot, találsz segítséget a képfeltöltéshez:
KÉPFELTÖLTÉS
P.S.: egy nap csak egy hsz. max három képpel!
most összevontam a kettő hsz.-ed (a két képet) (Ez egy válasz Slauka üzenetére (2008. 10. 16. csütörtök 18:57), amit ide kattintva olvashatsz)
tanulmányozd ezt a topicot, találsz segítséget a képfeltöltéshez:
KÉPFELTÖLTÉS
P.S.: egy nap csak egy hsz. max három képpel!
most összevontam a kettő hsz.-ed (a két képet) (Ez egy válasz Slauka üzenetére (2008. 10. 16. csütörtök 18:57), amit ide kattintva olvashatsz)


Renben, bocsi még új vagyok. Köszi hogy szóltál ;P
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 10. 16. csütörtök 19:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 10. 16. csütörtök 19:12
Törölt felhasználó (233911)
VIP
Admin
Rettentően nagy a kép amit belinkeltél (3456x2304) és több mint 1Mb. Ha máskor is akarsz képet beszúrni, használj képfeltöltőt, mert a kép nem fog sokáig látszani. (ha az adott weblapon frissítenek, és más kerül e helyére)
tanulmányozd ezt a topicot, találsz segítséget a képfeltöltéshez:
KÉPFELTÖLTÉS
P.S.: egy nap csak egy hsz. max három képpel!
most összevontam a kettő hsz.-ed (a két képet)
tanulmányozd ezt a topicot, találsz segítséget a képfeltöltéshez:
KÉPFELTÖLTÉS
P.S.: egy nap csak egy hsz. max három képpel!
most összevontam a kettő hsz.-ed (a két képet)
Kínai győzelmével Hamilton újabb lépést tett a vb-cím felé
Az eseménytelen Kínai Nagydíjon Lewis Hamilton végig magabiztosan vezetve gyűjtötte be a futamgyőzelmet. Legfőbb riválisa, Felipe Massa csapattársi segítséggel második lett, a bajnoki címről tehát a szezonzáró Brazil Nagydíj dönt majd. Robert Kubica kiszállt a bajnoki csatából.



Az eseménytelen Kínai Nagydíjon Lewis Hamilton végig magabiztosan vezetve gyűjtötte be a futamgyőzelmet. Legfőbb riválisa, Felipe Massa csapattársi segítséggel második lett, a bajnoki címről tehát a szezonzáró Brazil Nagydíj dönt majd. Robert Kubica kiszállt a bajnoki csatából.





A Forma-1 világbajnokság néz. És amelyből ismét kiesik két klasszikus futam: a kanadai és a francia. Persze jönnek helyettük újak, de akkor is... Mosley (és Ecclestone) szerint a jövő útja a takarékoskodás. Amit ugyan nehéz elképzelni olyan csapatoknál, mint például a Ferrari, ahol milliókat költenek el egy olyan csődtömegre, mint az "elektromos nyalóka", miközben az autójuk lassan, csendben elveszíti előnyét a többiekkel szemben. Még szerencse, hogy sajtóhírek szerint az elnök Montezemolo elégedett az embereivel. Domenicali pedig elismerte, hogy: "Hamilton Sanghajban egy másik színvonalon autózott." Mint a Ferrarik.
Amennyiben viszont a leglényegesebb újítások megvalósulnak majd a jelenleg javasolt, és pillanatnyilag nagy káoszt jelentő új szabálycsomagból, kérdés, hogy mennyi marad meg a jelenlegi Forma-1-ből, és azt minek nevezik majd. Konkrétan a tervezett egységes motorról beszélek, amelynek tervezésére pályázatot írnak majd ki, és a győztes terv szerinti motort egyetlen gyártó készíti majd el, az egész mezőny számára. De máris van olyan változata az elképzelésnek, és nem véletlenül, hogy az adott terv alapján ugyan, de minden gyártó elkészítheti a maga motorját, de általános ellenőrzés alatt!

Már ez az egyetlen szabály is ellentétes mindazzal, ami a Forma-1 eddigi életében volt. Eddig ugyanis "az autógyártás legmagasabb szintű kísérleti laboratóriuma" volt, és ez különböztette meg a világ összes többi versenyétől. És ez tett mintegy tízszer drágábbá a hasonló amerikai versenyzésnél, amelyben általában 4-5 motor, és ugyanennyi karosszéria közül lehet választani, és valamilyen elképzelés szerint megépíteni belőlük a versenyautót.
Amely autók a versenyzésre tökéletesen megfelelnek. De nem jár velük az a mítosz, amit egy Ferrari, egy Mercedes, Renault, vagy BMW jelent. Bernie Ecclestone az elmúlt évtizedekben pontosan azért követett el minden lehetőt, hogy ezeket a nagy autógyártókat megnyerje a Forma-1 számára, s általában sikerrel is járt, ezért nehéz elképzelnem, hogy most meg éppen az egységes motorért lelkesedne. De lehet. Mi egyszerű földi halandók nem tudhatjuk kinek milyen kártya van a kezében ebben a játszmában. Csak azt tudhatjuk, hogy mienkben adu - az nincs!
Mi csak, ahogy a költő mondja:
"...Reszketünk,
Észak, Kelet, Nyugat és Dél kezében,
bubik, királyok, dámák jelmezében
s szótlanul várjuk, mit tesz végzetünk.
Ki vagyunk osztva. Megvan helyzetünk.
Mit tehetnénk a szabály ellenében?!
Mint mozdulatlan csillagok az égen,
változhatatlan rajzunk, jellemünk.
Vörösek és feketék, vérben, gyászban,
fényesre lakkozottan, lámpalázban
így kell kinek-kinek sorsára várni "



(origo-MTI)
Amennyiben viszont a leglényegesebb újítások megvalósulnak majd a jelenleg javasolt, és pillanatnyilag nagy káoszt jelentő új szabálycsomagból, kérdés, hogy mennyi marad meg a jelenlegi Forma-1-ből, és azt minek nevezik majd. Konkrétan a tervezett egységes motorról beszélek, amelynek tervezésére pályázatot írnak majd ki, és a győztes terv szerinti motort egyetlen gyártó készíti majd el, az egész mezőny számára. De máris van olyan változata az elképzelésnek, és nem véletlenül, hogy az adott terv alapján ugyan, de minden gyártó elkészítheti a maga motorját, de általános ellenőrzés alatt!

Már ez az egyetlen szabály is ellentétes mindazzal, ami a Forma-1 eddigi életében volt. Eddig ugyanis "az autógyártás legmagasabb szintű kísérleti laboratóriuma" volt, és ez különböztette meg a világ összes többi versenyétől. És ez tett mintegy tízszer drágábbá a hasonló amerikai versenyzésnél, amelyben általában 4-5 motor, és ugyanennyi karosszéria közül lehet választani, és valamilyen elképzelés szerint megépíteni belőlük a versenyautót.
Amely autók a versenyzésre tökéletesen megfelelnek. De nem jár velük az a mítosz, amit egy Ferrari, egy Mercedes, Renault, vagy BMW jelent. Bernie Ecclestone az elmúlt évtizedekben pontosan azért követett el minden lehetőt, hogy ezeket a nagy autógyártókat megnyerje a Forma-1 számára, s általában sikerrel is járt, ezért nehéz elképzelnem, hogy most meg éppen az egységes motorért lelkesedne. De lehet. Mi egyszerű földi halandók nem tudhatjuk kinek milyen kártya van a kezében ebben a játszmában. Csak azt tudhatjuk, hogy mienkben adu - az nincs!
Mi csak, ahogy a költő mondja:
"...Reszketünk,
Észak, Kelet, Nyugat és Dél kezében,
bubik, királyok, dámák jelmezében
s szótlanul várjuk, mit tesz végzetünk.
Ki vagyunk osztva. Megvan helyzetünk.
Mit tehetnénk a szabály ellenében?!
Mint mozdulatlan csillagok az égen,
változhatatlan rajzunk, jellemünk.
Vörösek és feketék, vérben, gyászban,
fényesre lakkozottan, lámpalázban
így kell kinek-kinek sorsára várni "



(origo-MTI)
Felipe Massa továbbra is remek formát mutat Brazíliában, a hazai földön versenyző ferraris a második szabadedzést is könnyedén megnyerte volna, ha a hajrában Fernando Alonso meg nem előzi őt. A világbajnoki cím elsőszámú várományosa, Lewis Hamilton a kilencedik helyen fejezte be a pénteki napot.

Hamilton délután visszaesett

Hamilton délután visszaesett
A világbajnoki címre pályázó Felipe Massa a szezonzáró Brazil Nagydíj időmérő edzésén minden tőle telhetőt megtett, hiszen megszerezte a pole pozíciót. Riválisát, az összetettben élen álló Lewis Hamiltont rajta kívül Jarno Trulli és Kimi Räikkönen is megelőzte, de a britnek ez a negyedik hely is elég lenne a bajnoki címhez vasárnap.








Ismét Sébastien Loeb nyerte a rali-világbajnokságot, miután harmadik helyen végzett az idei sorozat 14., utolsó előtti állomásán, Japánban. A Citroën C4 WRC-vel versenyző 34 éves francia klasszis sorozatban ötödször végzett az élen, és ezzel rekorder lett.

"Ez egy tökéletes pillanat, annyira megkönnyebbültem, örülök, hogy vége ennek a hétvégének" - mondta Loeb. "Tavaly navigátorommal, Daniellel beállítottuk a rekordot, most pedig meg is döntöttük. Csodálatos érzés az egyetlen ötszörös győztesnek lenni."
A rali-világbajnokságok történetében - Loeböt megelőzően - eddig két legendás pilótának, a finn Tommi Makinennek (1996-1999) és a finn Juha Kankkunennek (1986-1987, 1991, 1993) sikerült négy vb-címet is begyűjtenie, ötször azonban még senki sem tudott diadalmaskodni.

"Ez egy tökéletes pillanat, annyira megkönnyebbültem, örülök, hogy vége ennek a hétvégének" - mondta Loeb. "Tavaly navigátorommal, Daniellel beállítottuk a rekordot, most pedig meg is döntöttük. Csodálatos érzés az egyetlen ötszörös győztesnek lenni."
A rali-világbajnokságok történetében - Loeböt megelőzően - eddig két legendás pilótának, a finn Tommi Makinennek (1996-1999) és a finn Juha Kankkunennek (1986-1987, 1991, 1993) sikerült négy vb-címet is begyűjtenie, ötször azonban még senki sem tudott diadalmaskodni.
Hamilton az utolsó métereken megszerezte a bajnoki címet!
A 2008-as világbajnokság a Brazil Nagydíj utolsó méterein dőlt el, Lewis Hamilton ülhet fel a világ trónjára! Felipe Massa megnyerte ugyan a futamot, de Hamilton az utolsó kanyarokban megelőzte Timo Glockot és megszerezte az ötödik helyet, ami bajnoki címet ért neki.

Nem a rajt volt a legizgalmasabb pillanat...


(Itt még Massának állt a zászló)
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye:
Pilóták:
1. Hamilton 98
2. Massa 97
3. Räikkönen 75
4. Kubica 75
5. Alonso 61
6. Heidfeld 60
7. Kovalainen 53
8. Vettel 35
9. Trulli 31
Konstruktőrök:
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. Toro Rosso-Ferrari 39
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14


A 2008-as világbajnokság a Brazil Nagydíj utolsó méterein dőlt el, Lewis Hamilton ülhet fel a világ trónjára! Felipe Massa megnyerte ugyan a futamot, de Hamilton az utolsó kanyarokban megelőzte Timo Glockot és megszerezte az ötödik helyet, ami bajnoki címet ért neki.

Nem a rajt volt a legizgalmasabb pillanat...


(Itt még Massának állt a zászló)
A 2008-as Forma-1-es világbajnokság végeredménye:
Pilóták:
1. Hamilton 98
2. Massa 97
3. Räikkönen 75
4. Kubica 75
5. Alonso 61
6. Heidfeld 60
7. Kovalainen 53
8. Vettel 35
9. Trulli 31
Konstruktőrök:
1. Ferrari 172
2. McLaren-Mercedes 151
3. BMW Sauber 135
4. Renault 80
5. Toyota 56
6. Toro Rosso-Ferrari 39
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14


Ezért nem is nézek többet Forma-1-et!SÖT!!!Bolykotálom a Toyotát!Soha nem veszek olyan autot!!!
Surdának üzenet!
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..
Nos Surdikám olwastam amit a Kem.-i topicban írtál nekem...szówal itt wálaszolnék!
Soha nem drukkoltam Hamiltonnak...
Annyira érdekelt a futam,hogy 1 órai nézelődés után elkapcsoltam...nincs még mindig akinek drukkolhatnék...mert a király nem wersenyzik már...ugyi...tehát nekem doszt mindegy wolt ki lesz a wilágbajnok!!
De ha így alakul lassan nem is fogom nézni...mert a hasonló dilettánsok mint Te is wagy...teljesen szétbaxák eme remek sportot..




1 nap 1 hsz és benne max. 3 kép! ez mindenkire érvényes (kivéve én)
(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 20:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 11. 03. hétfő 20:18




(Ez egy válasz X üzenetére (2008. 11. 03. hétfő 20:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)


























