csak már, h oly jól elbeszélgetünk itten, ill. Te is lassan a kemény mag szerves része leszel, ill már az is vagy. csak mikor csatlakoztál hozzánk én nem nagyon voltam.
én a bor 1ik őshazájából, a leánykáktól és a bikavérektől írogatok
suliba arrafelé jártam. egy mozdony van az épület előtt ahová. (Ez egy válasz CPT üzenetére (2006. 11. 20. hétfő 10:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 11. 20. hétfő 10:43
én a bor 1ik őshazájából, a leánykáktól és a bikavérektől írogatok
suliba arrafelé jártam. egy mozdony van az épület előtt ahová. (Ez egy válasz CPT üzenetére (2006. 11. 20. hétfő 10:43), amit ide kattintva olvashatsz)
Budapestről jöttem mesterségem címere:)
Nem tudom mi lehetne a címere, talán egy piásüveg, vagy egy hordó:) De amúgy élelmiszermérnök vagyok
Nem tudom mi lehetne a címere, talán egy piásüveg, vagy egy hordó:) De amúgy élelmiszermérnök vagyok
hehe tudatlan vagyok, mert egyik sem mond semmit!
(Ez egy válasz CPT üzenetére (2006. 11. 20. hétfő 10:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 11. 20. hétfő 10:44
Suliba egy helyre jártam, de azt nevezték azalatt vagy háromféle képpen. Előbb SZIE volt majd lett BKÁE aztán végül Budapesti Corvinus Egyetem
állítólag tőlem!
ill., h kettesben kellene abban a jacuzziban elb..ni az időt! (Ez egy válasz X üzenetére (2006. 11. 20. hétfő 10:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2006. 11. 20. hétfő 10:34
ill., h kettesben kellene abban a jacuzziban elb..ni az időt! (Ez egy válasz X üzenetére (2006. 11. 20. hétfő 10:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (62015)
nana nem vagyok ám olyan ijedős de mitől is kéne megijednem?
Ez a sok név mind a régi kertészeti egyetem új nevei, melyek sűrű egymásutánban követték egymást. Mivel nem tudtak megegyezni abban, hogy most kihez is tartozzon és hogyan nevezzék.
A mozdonnyal viszont nem sokat segítettél, nem tudom hol van :(