Olasz-végy egy japán v. rotax/osztrák/ blokkot,tedd bele egy szépen formatervezett motorba,és tégy rá olasz elektronikát,hogy a szervíznek is legyen munkája. Német-hasonló a kép ,de itt azért több a saját fejlesztés,túramotorjaik egész jók. Amerika-baki baki hátán,azt mondják hogy mi nem motorokat gyártunk,hanem profitot termelünk.A legenda a legjobb marketing,az eladáshoz viszont értenek,az értelmiség ha lázadni akar úgy veszi mint a cukrot.
A harley kérdésben egyetértek veled,mármint hogy gyenge minőség,a szerelhetőségben te biztos a 78-ig gyártottakról beszélsz,mert a mai injektoros harley-ket sokkal nagyobb szÍvás javÍtani mint a japcsikat.Cseréltem szÍjat 95-ös evolution blokkos harley-n már az egy rémálom.A veteránokat imádom nekem is van jó pár darab,BERVA,PUCH,PANCSI,ZÜNDAPP stb. de műszakilag,anyagminőségben a japcsik az ászok /de a leggjobb hogy másolhat,ha nincs jobb nála?/
Pannónia T5!!
A veterán motoroknak nincs párja!
Egész más "fíling"!
A veterán motoroknak nincs párja!
Egész más "fíling"!
suzuki gsxr
Ha műszerésztechnikusnak mentem volna,mennyivel jobban átlátnám a világot!De lettem egy majomszerű alkatrészcserélő.Elszúrtam az életem.A gyorsulási élményeid honnan származnak?
"ha megvesz" !!!!!!
(Ez egy válasz menyus 100 üzenetére (2007. 01. 31. szerda 10:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 31. szerda 10:01

Csak egy megjegyzést egentesék meg nekem."Egy high-tech műhelyben készült motorról van szó"ezt a motort még az elsőrészek egyikébe csinállták!!Ami egy fémszerkezet gyártó üzem hátsórészébe volt,ami nem igazán nagyon menő mühely!!!A motort nem atták el,a cég bemutató termébe van kiállitva.Teljesen mindegy hogy ki mitt alkott egy a lényeg hogy megcsinálja,és ezt kell tisztelni!
Eddigi legerősebb motorom 175 lovas volt /hajabusa/ 2.8 sec. alatt van 100-on,7.5 sec. alatt 200-on.Ezek értelmetlen puszta számok,nem mosódik el a táj,nem esik be a szemed,nem történik semmi különös,ha megszoktad a lóerőket!Most mi van verjem a seggem a földhöz,mert egy autós ennyit sem érezhet soha?És neked mi volt a" gyorsulási" élményed amiről ilyen részletesen beszámoltál?Vagy csak ilyennek képzeled?Ha valamit giccsparádénak tartok,azt ezután is annak fogom nevezni!Egyébként örülök,hogy sikerült felpezsdítenem a témát!Azt hogy a szakmámról mint gondol valaki/akiről kiváncsi lennék mi a szakmálya/ egyátalán nem érdekel,a" buta "ember hiszi azt, hogy egy szakma annyiból áll amennyit ő tud róla.
Csak egy megjegyzést egentesék meg nekem."Egy high-tech műhelyben készült motorról van szó"ezt a motort még az elsőrészek egyikébe csinállták!!Ami egy fémszerkezet gyártó üzem hátsórészébe volt,ami nem igazán nagyon menő mühely!!!A motort nem atták el,a cég bemutató termébe van kiállitva.Teljesen mindegy hogy ki mitt alkott egy a lényeg hogy megcsinálja,és ezt kell tisztelni!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 31. szerda 09:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 31. szerda 09:43

Egy high-tech műhelyben készült motorról van szó,amit ha megvesz a 140 kilós amerikai gazdája,majd a dodge ram platón viszi a találkozóra ,és ott pózól vele.Sablonszerű nyújtottvillás chopper pókos stílusban lehetett volna micki egeres vagy donald kacsás is,semmi újszerű ötlet nincs benne.Én láttam már sokkal csóróbb magyar meg erdélyi motorépítők fantáziadús,motorozható gépét.A gyorsulási versenyt pedig ugyanilyen semmitmondó sportnak tartom,ahol csak az anyagiak számítanak,a gépeken mindent autómatika vezérel,bárki elvezeti,ha van elég bátor.Teljesítménynek inkább azt tartom,pl. ha 10 évnyi kemény gyakorlás után egy triálmotoros megmássza a platós kraz teherautót .
Egy high-tech műhelyben készült motorról van szó,amit ha megvesz a 140 kilós amerikai gazdája,majd a dodge ram platón viszi a találkozóra ,és ott pózól vele.Sablonszerű nyújtottvillás chopper pókos stílusban lehetett volna micki egeres vagy donald kacsás is,semmi újszerű ötlet nincs benne.Én láttam már sokkal csóróbb magyar meg erdélyi motorépítők fantáziadús,motorozható gépét.A gyorsulási versenyt pedig ugyanilyen semmitmondó sportnak tartom,ahol csak az anyagiak számítanak,a gépeken mindent autómatika vezérel,bárki elvezeti,ha van elég bátor.Teljesítménynek inkább azt tartom,pl. ha 10 évnyi kemény gyakorlás után egy triálmotoros megmássza a platós kraz teherautót .
(Ez egy válasz 32es36par üzenetére (2007. 01. 30. kedd 22:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 30. kedd 22:28

Ha ennyire nagy motoros vagy akkor bizonyára ismered OCC motorjait valószinüleg megnézted hogy készítik őket és megnézted az általad ocsárol gépet a honlapjukon ezután adtad a velős véleményedet igaz?
Nekem is Japán vasam van per pill csak egy 250-es, és ha veszek nagyonnat akkor is maradok ennél a márkánál és tipusnál, mert én a praktikumot veszem előtérbe, de akkor is csodálom az épített gépeket. Pláne hogy ennek a gépnek a készítéséről készült filmet láttam is A (Feketeözvegy nevű pókos motorról beszélek)
Nekem is Japán vasam van per pill csak egy 250-es, és ha veszek nagyonnat akkor is maradok ennél a márkánál és tipusnál, mert én a praktikumot veszem előtérbe, de akkor is csodálom az épített gépeket. Pláne hogy ennek a gépnek a készítéséről készült filmet láttam is A (Feketeözvegy nevű pókos motorról beszélek)
van 8224ccm-is széria moci is igaz hogy csak 500ló toporzékol benne de azért ez is valami!!!








Ha ennyire nagy motoros vagy akkor bizonyára ismered OCC motorjait valószinüleg megnézted hogy készítik őket és megnézted az általad ocsárol gépet a honlapjukon ezután adtad a velős véleményedet igaz?
Nekem is Japán vasam van per pill csak egy 250-es, és ha veszek nagyonnat akkor is maradok ennél a márkánál és tipusnál, mert én a praktikumot veszem előtérbe, de akkor is csodálom az épített gépeket. Pláne hogy ennek a gépnek a készítéséről készült filmet láttam is A (Feketeözvegy nevű pókos motorról beszélek) (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 30. kedd 16:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 30. kedd 16:32
Nekem is Japán vasam van per pill csak egy 250-es, és ha veszek nagyonnat akkor is maradok ennél a márkánál és tipusnál, mert én a praktikumot veszem előtérbe, de akkor is csodálom az épített gépeket. Pláne hogy ennek a gépnek a készítéséről készült filmet láttam is A (Feketeözvegy nevű pókos motorról beszélek) (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 30. kedd 16:32), amit ide kattintva olvashatsz)

15 éve motorozom japán nagyvasokon,amúgy motorszerelő vagyok.Véleményem lehet azért úgye?
Szép.
Van ember aki ki is tudja használni ?
Nagy " tudás " 400 méteren nyíl egyenesen bemenni.
Értelmére még nem jöttem rá igazából.
Nem sértés.
Van ember aki ki is tudja használni ?
Nagy " tudás " 400 méteren nyíl egyenesen bemenni.
Értelmére még nem jöttem rá igazából.
Nem sértés.
És még gyorsabb is lehetne,ha nem érne le a kipufogó!
Ohhhh....pardon....
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 30. kedd 16:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 30. kedd 16:32


15 éve motorozom japán nagyvasokon,amúgy motorszerelő vagyok.Véleményem lehet azért úgye?
15 éve motorozom japán nagyvasokon,amúgy motorszerelő vagyok.Véleményem lehet azért úgye?
(Ez egy válasz qwykk üzenetére (2007. 01. 30. kedd 07:33), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 30. kedd 07:33

Ezért (vagy a pontokért) nem kell beírnod ráadásul baromságot.....
maradj meg a csattogós lepkédnél amit húzol magad után mikor anyu visz az oviba...
maradj meg a csattogós lepkédnél amit húzol magad után mikor anyu visz az oviba...

dodekaederer-é
Ha motor,akkor az uralkodó:GSXR 1300 HAYABUSA

Ezért (vagy a pontokért) nem kell beírnod ráadásul baromságot.....
maradj meg a csattogós lepkédnél amit húzol magad után mikor anyu visz az oviba...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 29. hétfő 16:04), amit ide kattintva olvashatsz)
maradj meg a csattogós lepkédnél amit húzol magad után mikor anyu visz az oviba...
