Ne felejtsd el,a motorozás nem a gázkar húzkodásáról szól.2006-ban 3 haverom halt meg,azt inkább nem írom le hogy hány darabban végezték!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 14:28
Törölt felhasználó (69371)

Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!

Szerintem is kicsivel kell kezdeni,sokkal hamarabb fejlődsz hidd el.A tÚl sok lóerő gátolja a fejlődésed!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 09. péntek 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 14:28
Törölt felhasználó (69371)

Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!

Én motorokban csak is japán párti vagyok. Az olaszok nem is tetszenek annyira! Másrészt ott van a Ducatti vagy a Triumph 900 és 1000 köbcentis motorjai és teljesítményben annyit tudnak mint egy 600 és 750 japán. Meg a hangjuk sem tetszik!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!
homepictures attól, hogy olyan nagymotort vennék, még nem biztos hogy meghallnék! Tudom nem úgy tűnik, de tudom magam kontrollálni. Mindig biztonságosan közlekedek! Bár ez nem csak rajtam múlik, de akkor mindegy milyen motorom van. Én tényleg nem tudom miért de a Kawasaki hangja nagyon tetszik! Meg a Suzuki GSX-R 1300 (Hayabusa) hangja sem semmi, a Honda VFR-750-ről meg nem is beszélve! Szerintem nem kell elmagyaráznom miért!

Szerintem inkább az a baj,hogy az emberek felületesek.Csak a forma érdekli őket,és nem tanulnak még a saját hibájukból sem.Ja és a sok félrevezető reklám.A cégeket csak addig érdekli a vevő amíg ki nem fizetted a cuccot.A Francia,olasz autógyártók viszik bele ebbe a formai hajszába a többieket is.Én szerintem rossz hatással vannak a piacra,a minőségről meg nem szólok mert megint anyázás lenne a vége.Svájc tele van SUBARUVAL itt meg azt sem tudják mi az.Na itt is lenne mit fejlődni!
Én örülök neki hogy ilyen sok gyártó van,csak mielőtt egy Triumphos leugatja a Japánon motorozót,előbb nézzen bele a saját motorjába,hogy mennyi japán alkatrész van benne!Annak viszont nem örülök hogy Európában gyártják a Hondákat,Suzukikat,mert ez nem tesz jót a minőségnek.
A Ducati legalább hugyozik,igaz széllel szemben.Ha a versenycsapatok nem lennének,már a nevét sem ismernénk!Olasz gyártók közűl még a Piaggio a legszimpatikusabb nekem,viszonylag jól muzsikálnak /persze sok a baki/de ez egy más történet itt sportmotorok nincsenek.
Az Aprilia-nak nincs motorfejlesztő részlege a Rotax gyártja a motorblokkokat.Egyébként a Piaggio megvette szőrőstül-bőrőstűl.Nem is hinnéd milyen gyenge cég.Voltam egy gyáregységükben,hát nem voltam elájulva.Viszont a design az elsőosztályú.
Pont ezért érdekes,hogy párhuzamosan fejlesztenek,és nem közösködnek.Büszke szamurályok!
Mentem VTR-el ,és SV-vel pályán.A négyhengeresek nem olyan dúrvák.A hang az más,az szubjektív dolog.Sportmotorban nekem a négyhengeres jobban bejön.A Ducati meg egy traktor,jellemző rá hogy ha oldalsztenderen hagyod 2 percre, lehet hogy arrébb rázkódik pár métert.
Ja bocs!Ha már itt tartunk a KLV-1000 a kakukktojás mert az Suzuki fejlesztés!Ejnye-bejnye Kawasaki!
Az Intruder 1500-as és suzuki embléma vigyorog rajta!
A mechanikai zörejeket el kell választanunk a kipufogóhangtól.A Hondáké a legcsendesebb egyértelműen a többi 3-on lehet vitatkozni talán a Suzuki a legmorgósabb.Viszont a kipufogóhang az már egy bonyolultabb dolog.Kéthengereseknél /négynél nem/ a kipufogóhang a főtengely elékelésétől,és attól függ hogy a gyújtás a 720 fokon belül /720 fok a teljes ütem négyüteműnél/ hol helyezkedik el.Ha 360 fokba esik mindkettő,és az elékelés kis szögű,vagy közös a csap /pl HARLEY/,akkor egy jellegzetesen röfögő hang keletkezik.Ilyen a YAMAHA Wild-Star is.A szelepek szögétől,a vezérlés tipusától nem függ a kipufogó hangja!Egyhengeresnél sincs különbség, csak a köbcenti és a sűrités miatt változhat a hang,ott nem lehet játszani mint a kéthengeresnél.A sűrítés minnél nagyobb annál csúnyább hangú a motor,/ZIL-re emlékeztek biztos,AZ MUZSIKA!,7-es kompresszió/Kéthengeresnél én is megmondom /no nem a tipust/ hogy szimmetrikus gyújtás vagy nem,négyhengeresnél kipufogóhangban nagyon minimális a különbség,nem is lehet nagy,hisz műszaki paraméterekben szinte hajszálra egyeznek a furat-löket is.Inkább a hangtompító kiképzésében van szerintem a kutya elásva.
Ezt az üzenetet nem tudom értelmezni.Azt akarod mondani,hogy a kawa felvásárolja a suzukit?Az elmúlt 40 évben egyetlen modellegyezést láttam az a suzuki DL 1000 V-STROM,és kawasakiKLV 1000 /elég friss/.Ez az autóiparban mindennapos dolog,/agila-wagon-r/,de azért ez nem jelent beolvadást vagy felvásárlást /ez költségcsökkentés/.A japán gyárak igazából csak egymásra figyelnek,/ezt több helyen olvastam/,ebből az öldöklö konkurrenciaharcból születhetnek ilyen kitűnő termékek.De ez az autóiparukra is érvényes a Toyota 30 éve a legmegbízhatóbb autó,és ezekben a hónapokban válik a világ legnagyobb autógyártójává.Egyedül Dél-Kórea képes jelenleg együtt fejlődni velük.És hamarosan jönnek az új befutók INDIA,KÍNA.És akkor majd arról vitatkozunk hogy Hindustan vagy Hengjang.Ki emlékszik majd európára,csak mi az öregek,akik még láttak Moto-Guzzit,meg Bmw-t.
Visszatérve a Yamahák hangjára,ha valaki ért a hanghoz akkor ők,mivel ez a világ legnagyobb hangszergyártója.De szerintem a motoroknál ennél vannak sokkal fontosabb dolgok is.Én például a csendesebb,gyári kipufogókat preferálom,és a szomszédaim is,persze ezt a kor is hozza magával.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 22:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 08. csütörtök 22:11
Törölt felhasználó (69371)

ismerem az oldalt, mindan nap rajta vagyok! csak ott nem írják ki, hogy 125-ös motor 50-es papírokkal! ez a baj! mondjuk nem is legális! de nem akarok most nagyköbcentire jogsit csinálni! majd 2-3 év múlva!
ismerem az oldalt, mindan nap rajta vagyok! csak ott nem írják ki, hogy 125-ös motor 50-es papírokkal! ez a baj! mondjuk nem is legális! de nem akarok most nagyköbcentire jogsit csinálni! majd 2-3 év múlva!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 22:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Bocs ékezet nélkül
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 22:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Használtautó.hu ha ott nem találsz akkor sehol!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 22:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 08. csütörtök 22:01
Törölt felhasználó (69371)

én is ezen csodálkozok, de nem egy Yamahának halottam ilyen hangot! szerintem bekötött szemmel a japánokat tutti meg tudnám szerintem különböztetni és azt is megmondanám milyen típus. én mély hang párti vagyok inkább!
Figyu nem tudsz olyat, hogy 125-ös enduró mondjuk Yamaha DT, vagy Suzuki aminek 50-es papírjai vannak?
Figyu nem tudsz olyat, hogy 125-ös enduró mondjuk Yamaha DT, vagy Suzuki aminek 50-es papírjai vannak?
én is ezen csodálkozok, de nem egy Yamahának halottam ilyen hangot! szerintem bekötött szemmel a japánokat tutti meg tudnám szerintem különböztetni és azt is megmondanám milyen típus. én mély hang párti vagyok inkább!
Figyu nem tudsz olyat, hogy 125-ös enduró mondjuk Yamaha DT, vagy Suzuki aminek 50-es papírjai vannak? (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 21:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 08. csütörtök 21:56
Figyu nem tudsz olyat, hogy 125-ös enduró mondjuk Yamaha DT, vagy Suzuki aminek 50-es papírjai vannak? (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 21:56), amit ide kattintva olvashatsz)

Azért kiváncsi lennék bekötött szemmel felismernéd-e a tipusokat.Én mindennap ezeket túrom,de csak azt tudnám megmondani hogy hány hengeres és hány ütemű.Azon az R1-en akkor rossz dob van!A legszebb hangja a ZXR 250-nek van 22000-et pörög olyan mint egy forma 1-es autó.Ahogy nő a köbcenti úgy mélyül a hang a csökkenő fordulatszám miatt.
Azért kiváncsi lennék bekötött szemmel felismernéd-e a tipusokat.Én mindennap ezeket túrom,de csak azt tudnám megmondani hogy hány hengeres és hány ütemű.Azon az R1-en akkor rossz dob van!A legszebb hangja a ZXR 250-nek van 22000-et pörög olyan mint egy forma 1-es autó.Ahogy nő a köbcenti úgy mélyül a hang a csökkenő fordulatszám miatt.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 08. csütörtök 21:37), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 08. csütörtök 21:37
Törölt felhasználó (69371)

na csatlakozok egy kicsit! rokonomnak volt egy 96-os Kawasaki ZX9-R-je! Két személlyel vitte a 270-et. Imádom a kawák hangját, bár egyszer ha pénzem lesz sok mármint annyi, hogy tudjak egy motort is venni, akkor egy Suzuki GSX-R 750 lenne a minden. Számomra nem kellene jobb! Mondjuk a Hondák meg nagyon megbízhatók, főleg a VFR típus. A Yamaha meg nekem nem szimpatikus. Utálom a hangját! Ismerősnek egy R1-es van, de olyan a hangja mint egy zsigulinak és tuning sport dob van rajta állítólag+10LE tud még! A japán motorokon a többi nem szimpatikus számomra! Nincsennek olyan jók mégis drágábbak! Gondolok itt az Apriliákra, vagy a Ducatikra!
na csatlakozok egy kicsit! rokonomnak volt egy 96-os Kawasaki ZX9-R-je! Két személlyel vitte a 270-et. Imádom a kawák hangját, bár egyszer ha pénzem lesz sok mármint annyi, hogy tudjak egy motort is venni, akkor egy Suzuki GSX-R 750 lenne a minden. Számomra nem kellene jobb! Mondjuk a Hondák meg nagyon megbízhatók, főleg a VFR típus. A Yamaha meg nekem nem szimpatikus. Utálom a hangját! Ismerősnek egy R1-es van, de olyan a hangja mint egy zsigulinak és tuning sport dob van rajta állítólag+10LE tud még! A japán motorokon a többi nem szimpatikus számomra! Nincsennek olyan jók mégis drágábbak! Gondolok itt az Apriliákra, vagy a Ducatikra!