Motormánia
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 31 32 33 34 35 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#4081   2007. 02. 08. csütörtök 21:25
oooooooo oooooooo
Csak részegen csináltuk!Én szerettem kapott tölem vezérműláncot-30000,primer láncot-80000,tömítéskészletet-30000.Na ennyire szerettem!A Pannonia-Ringet is megmutattam neki,a visszafordítókban aláztuk az R1-eket.
#4080   2007. 02. 08. csütörtök 21:11
oooooooo oooooooo
Berúgva motorostalálkozókon Z-650 -el /4 haver-4 Z-650/ max köröket csináltunk 5 percen keresztül csutka gázon.A kipufogó rendszer az elejétől a végéig világított a sortömítés füstölve folyt a betonra és cseppekben gurult szét.Reggel mintha mi sem történt volna a gépek az első pöcre indultak.Hát ilyen gépek a Z-s Kawák!
#4079   2007. 02. 08. csütörtök 20:55
oooooooo oooooooo
Látom kissé elfogult vagy a Kawákkal! Nekem is volt Z-m,csak 650-es .Szerintem a Z900-tól k.b. 1985-ig a Kawa volt az ász /MAD-MAX korszak/.Mentem Z-1300 -al is/tudod a 6 hengeres/ no fék,no futómű,csak 120 paci.Volt még ZX-10,GPZ 900,KLR 650,KE 125,azt hiszem ennyi.
#4078   2007. 02. 07. szerda 15:02
oooooooo oooooooo
A robogó városi használatra való,szerintem oda jobb az autómata,mert 50-esen mást sem csinálsz csak váltasz.Véd a víztől,sisaktartós,önindítós csupa praktikus dolog.A DAF-rendszerű VARIOMATIC fokozatnélküli váltó a legegyszerűbb erőátviteli mód,és szinte sosem romlik el,ezért terjed olyan rohamosan pl: Quad,kisebb traktorok hobbyjárművek.Azért jelent meg ilyen későn,mert nem tudtak megfelelő szíjat gyártani a 70-es évekig.Egy hátránya van ,viszonylag sok energiát zabál,ezért fogyasztanak a robogók 4 litert.Ez a valódi motoros-nem valódi egy kicsit a chopperes beszélgetésekre emlékeztet.Én minden stílusú motorban tudok nekem tetsző példányokat sorolni,és nemtetszőket is de nem mondanék ilyet amit te a robogókra,mert pl. AFRICA TWIN-el túrázom,melóba robogóval járok,BETA-val triálozok de egy chopperra vagy sportmotorra is szívesen felülök kipróbálni.
(Ez egy válasz 32es36par üzenetére (2007. 02. 07. szerda 13:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 07. szerda 13:34
ne haragudj de érthető hogy egy vérbeli motoros nem szívesen ül robogóra, én biztos nem tenném, az azoknak való akik nem tudják kezelni a váltót, de ugyan így nem vennék mgamnak automata váltos autót sem elveszik a vezetés örömét. Nekem 250-es Hondám van, meg egy Peugeot 206sw és ha rajtam múlik biztos nem veszek soha robogót, azt a gyerekeknek és az öregasszonyoknak találták ki, akik nem képesek váltót kezelni.
#4077   2007. 02. 07. szerda 13:34
32es36par 32es36par VIP
ne haragudj de érthető hogy egy vérbeli motoros nem szívesen ül robogóra, én biztos nem tenném, az azoknak való akik nem tudják kezelni a váltót, de ugyan így nem vennék mgamnak automata váltos autót sem elveszik a vezetés örömét. Nekem 250-es Hondám van, meg egy Peugeot 206sw és ha rajtam múlik biztos nem veszek soha robogót, azt a gyerekeknek és az öregasszonyoknak találták ki, akik nem képesek váltót kezelni.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 05. hétfő 20:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 05. hétfő 20:53
Nagyon jó kis motorok,de érdekes módon a simsonos társadalom 95%-a teljesen elzárkózik minden újabb motortól,és a robogókat lenézően fitymálják.Mikor megkérdezem őket hogy ültek-e valaha robogón,mindíg az a válasz hogy nem,de nem is ülnek soha ilyen kiskerekű vacakokra.Ilyenkor addig nyüstölöm őket,amíg ki nem próbálják a yamaha yog-om.Általában vigyorogva térnek vissza.Ismétlem szeretem a simsonokat,de az idő múlik a karaván halad az isten szerelmére!Muszály utángyártott fos alkatrészekkel küszködni?
#4076   2007. 02. 05. hétfő 20:53
oooooooo oooooooo
Nagyon jó kis motorok,de érdekes módon a simsonos társadalom 95%-a teljesen elzárkózik minden újabb motortól,és a robogókat lenézően fitymálják.Mikor megkérdezem őket hogy ültek-e valaha robogón,mindíg az a válasz hogy nem,de nem is ülnek soha ilyen kiskerekű vacakokra.Ilyenkor addig nyüstölöm őket,amíg ki nem próbálják a yamaha yog-om.Általában vigyorogva térnek vissza.Ismétlem szeretem a simsonokat,de az idő múlik a karaván halad az isten szerelmére!Muszály utángyártott fos alkatrészekkel küszködni?
#4075   2007. 02. 05. hétfő 19:17
oooooooo oooooooo
Pestabá oszt jóu a simszony?Én is azon nyőttem föl.Hegyimotor,oszt mégis leér a lábunk.Sukár ez a ződ paripa.Az enyimre is illen kipuffantót akartam de nem gyütt őssze!
#4074   2007. 02. 04. vasárnap 15:32
Moncy Moncy
hééééé öthusz... állj máááá leeee tiltás lesz a vége...
#4073   2007. 02. 04. vasárnap 15:32
öthusz öthusz
Nekem is van egy mocim. Sajnos kevés időt törődöm vele.
#4072   2007. 01. 31. szerda 16:37
vazelinator vazelinator VIP Admin
de zájuk le nepoitizáljunk
mert jőnnek azok is akkik elkezdik irni mert jo eszme meg stb holot a jo esme én és a motor és az ut előtem.. ennyi tőbbiket meg le.......
#4071   2007. 01. 31. szerda 16:35
vazelinator vazelinator VIP Admin
egy ősse tarto csapat szeretnek őssze gyűlni egyűt motorozni és ezt valaki jol kihasználja mert ha már 5 meg győzől hogy jőjenek el akkor a tőbbi is el megy kár kihasználni az emberek őssze tartását
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 31. szerda 16:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 31. szerda 16:04
Más téma.Miért kezd a magyar motoros társadalom egy része nyíltan politizálni?York 62 kérdezte,de engem is érdekel!Pártatlanul kérdezem,és csak pártatlan válaszok érdekelnek!
#4070   2007. 01. 31. szerda 16:04
oooooooo oooooooo
Más téma.Miért kezd a magyar motoros társadalom egy része nyíltan politizálni?York 62 kérdezte,de engem is érdekel!Pártatlanul kérdezem,és csak pártatlan válaszok érdekelnek!
#4069   2007. 01. 31. szerda 15:31
oooooooo oooooooo
Én is sok gyorsulási versenyen voltam /jobbára inkább néző/,de az ember változik és már nem vonz.Persze a műszaki háttér most is érdekel,de itt vége.A közúti száguldás sem fontos már,egy afrikát hajtok jó pár éve,csak túrázni használom.Most már úgy érzem a lényeg a részletekben rejlik,ami egy laikusnak /nem rád gondoltam/ nem mond semmit.Nem is szabadna felvenni a kesztyűt,de imádok vitatkozni.Meglepett hogy egy szó milyen lavinát indított el.De az ember aki tud érvelni-vitatkozni,az mindenképp színesebb intellektus szerintem,és ha elkapja a szenvedély közben az még nekem nem jelent veszekedést,inkább azt hogy a két ember hasonlít egymásra.
#4068   2007. 01. 31. szerda 14:28
Bbacsi Bbacsi
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#4067   2007. 01. 31. szerda 14:27
Bbacsi Bbacsi
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#4066   2007. 01. 31. szerda 14:01
oooooooo oooooooo
De egy az egyben.Ilyen a ns 500 honda és rg gamma 500 suzuki is.Környezetvédelmi problémák miatt haltak ki.A mostani nagyágyukon sem érzem azt a brutális tolóerőt.Mentem ns 500 pályagéppel állandóan emelte az elejét,nagy gyakorlat kell hozzá hogy valaki kihozza belőlük a 100%-ot.
#4065   2007. 01. 31. szerda 13:16
oooooooo oooooooo
Volt egy 1988-as RD 500-as yamahám.Két főtengelyes,4 hengeres kétütemű,belső hűtésű tárcsafékek,sűllyedésgátló.Egyesben 130 km/h,és még volt 5 fokozat!Na az volt brutális állat,11-et evett,plussz az olajtartályból szürcsölte a 3500-forintos olajat.
#4064   2007. 01. 31. szerda 13:08
oooooooo oooooooo
Olasz-végy egy japán v. rotax/osztrák/ blokkot,tedd bele egy szépen formatervezett motorba,és tégy rá olasz elektronikát,hogy a szervíznek is legyen munkája. Német-hasonló a kép ,de itt azért több a saját fejlesztés,túramotorjaik egész jók. Amerika-baki baki hátán,azt mondják hogy mi nem motorokat gyártunk,hanem profitot termelünk.A legenda a legjobb marketing,az eladáshoz viszont értenek,az értelmiség ha lázadni akar úgy veszi mint a cukrot.
#4063   2007. 01. 31. szerda 12:48
oooooooo oooooooo
A harley kérdésben egyetértek veled,mármint hogy gyenge minőség,a szerelhetőségben te biztos a 78-ig gyártottakról beszélsz,mert a mai injektoros harley-ket sokkal nagyobb szÍvás javÍtani mint a japcsikat.Cseréltem szÍjat 95-ös evolution blokkos harley-n már az egy rémálom.A veteránokat imádom nekem is van jó pár darab,BERVA,PUCH,PANCSI,ZÜNDAPP stb. de műszakilag,anyagminőségben a japcsik az ászok /de a leggjobb hogy másolhat,ha nincs jobb nála?/
#4062   2007. 01. 31. szerda 11:25
Pump333 Pump333
Pannónia T5!!
A veterán motoroknak nincs párja!
Egész más "fíling"!
 
... 31 32 33 34 35 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitotta: charlie79 charlie79
Nyitás ideje: 2005. 02. 18. péntek
Üzenetek: 4721db
Utolsó üzenet: 2025. 04. 18. péntek
 

Hírek

2025. 01. 22. szerda 12:25
Szexjelentetekkel díszített kocsit találtak Pompejiben Krisztus után 79-ben megsemmisítő természeti katasztrófa tette a földdel egyenlővé Pompeji városát, a Vezúv kitörése 3000 emberi életet követelt. Mára Pompeji a világ egyik legegyedülállóbb régészeti helyszínévé vált, és évente kétmillió... Tovább
2024. 12. 15. vasárnap 14:30
Új VIP vásárlási felület Kedves felhasználók! Szeretnénk tájékoztatni titeket, hogy megújult a VIP vásárlási felület. Aki az előzőhöz volt szokva, neki elsőre idegennek tűnhet, de használjátok ezt is bátran a továbbiakban. Itt már tudtok Apple Pay-jel, és Google Pay-jel is... Tovább
2024. 12. 08. vasárnap 16:27
Szereted a szextörténeteket / képregényeket? Kedves Látogatóink! Testvérlapunk, a Törté-Net, továbbra szívesen várja olvasóit és íróit, mert a legtöbb magyar nyelvű erotikus történetet és képregényt itt találhatjátok széles e világon! Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
diszkretdarabok.hu
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!