Csak részegen csináltuk!Én szerettem kapott tölem vezérműláncot-30000,primer láncot-80000,tömítéskészletet-30000.Na ennyire szerettem!A Pannonia-Ringet is megmutattam neki,a visszafordítókban aláztuk az R1-eket.
Berúgva motorostalálkozókon Z-650 -el /4 haver-4 Z-650/ max köröket csináltunk 5 percen keresztül csutka gázon.A kipufogó rendszer az elejétől a végéig világított a sortömítés füstölve folyt a betonra és cseppekben gurult szét.Reggel mintha mi sem történt volna a gépek az első pöcre indultak.Hát ilyen gépek a Z-s Kawák!
Látom kissé elfogult vagy a Kawákkal! Nekem is volt Z-m,csak 650-es .Szerintem a Z900-tól k.b. 1985-ig a Kawa volt az ász /MAD-MAX korszak/.Mentem Z-1300 -al is/tudod a 6 hengeres/ no fék,no futómű,csak 120 paci.Volt még ZX-10,GPZ 900,KLR 650,KE 125,azt hiszem ennyi.
A robogó városi használatra való,szerintem oda jobb az autómata,mert 50-esen mást sem csinálsz csak váltasz.Véd a víztől,sisaktartós,önindítós csupa praktikus dolog.A DAF-rendszerű VARIOMATIC fokozatnélküli váltó a legegyszerűbb erőátviteli mód,és szinte sosem romlik el,ezért terjed olyan rohamosan pl: Quad,kisebb traktorok hobbyjárművek.Azért jelent meg ilyen későn,mert nem tudtak megfelelő szíjat gyártani a 70-es évekig.Egy hátránya van ,viszonylag sok energiát zabál,ezért fogyasztanak a robogók 4 litert.Ez a valódi motoros-nem valódi egy kicsit a chopperes beszélgetésekre emlékeztet.Én minden stílusú motorban tudok nekem tetsző példányokat sorolni,és nemtetszőket is de nem mondanék ilyet amit te a robogókra,mert pl. AFRICA TWIN-el túrázom,melóba robogóval járok,BETA-val triálozok de egy chopperra vagy sportmotorra is szívesen felülök kipróbálni.
(Ez egy válasz 32es36par üzenetére (2007. 02. 07. szerda 13:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 07. szerda 13:34

ne haragudj de érthető hogy egy vérbeli motoros nem szívesen ül robogóra, én biztos nem tenném, az azoknak való akik nem tudják kezelni a váltót, de ugyan így nem vennék mgamnak automata váltos autót sem elveszik a vezetés örömét. Nekem 250-es Hondám van, meg egy Peugeot 206sw és ha rajtam múlik biztos nem veszek soha robogót, azt a gyerekeknek és az öregasszonyoknak találták ki, akik nem képesek váltót kezelni.
ne haragudj de érthető hogy egy vérbeli motoros nem szívesen ül robogóra, én biztos nem tenném, az azoknak való akik nem tudják kezelni a váltót, de ugyan így nem vennék mgamnak automata váltos autót sem elveszik a vezetés örömét. Nekem 250-es Hondám van, meg egy Peugeot 206sw és ha rajtam múlik biztos nem veszek soha robogót, azt a gyerekeknek és az öregasszonyoknak találták ki, akik nem képesek váltót kezelni.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 05. hétfő 20:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 05. hétfő 20:53

Nagyon jó kis motorok,de érdekes módon a simsonos társadalom 95%-a teljesen elzárkózik minden újabb motortól,és a robogókat lenézően fitymálják.Mikor megkérdezem őket hogy ültek-e valaha robogón,mindíg az a válasz hogy nem,de nem is ülnek soha ilyen kiskerekű vacakokra.Ilyenkor addig nyüstölöm őket,amíg ki nem próbálják a yamaha yog-om.Általában vigyorogva térnek vissza.Ismétlem szeretem a simsonokat,de az idő múlik a karaván halad az isten szerelmére!Muszály utángyártott fos alkatrészekkel küszködni?
Nagyon jó kis motorok,de érdekes módon a simsonos társadalom 95%-a teljesen elzárkózik minden újabb motortól,és a robogókat lenézően fitymálják.Mikor megkérdezem őket hogy ültek-e valaha robogón,mindíg az a válasz hogy nem,de nem is ülnek soha ilyen kiskerekű vacakokra.Ilyenkor addig nyüstölöm őket,amíg ki nem próbálják a yamaha yog-om.Általában vigyorogva térnek vissza.Ismétlem szeretem a simsonokat,de az idő múlik a karaván halad az isten szerelmére!Muszály utángyártott fos alkatrészekkel küszködni?
Pestabá oszt jóu a simszony?Én is azon nyőttem föl.Hegyimotor,oszt mégis leér a lábunk.Sukár ez a ződ paripa.Az enyimre is illen kipuffantót akartam de nem gyütt őssze!
hééééé öthusz... állj máááá leeee tiltás lesz a vége...
Nekem is van egy mocim. Sajnos kevés időt törődöm vele.
de zájuk le nepoitizáljunk
mert jőnnek azok is akkik elkezdik irni mert jo eszme meg stb holot a jo esme én és a motor és az ut előtem.. ennyi tőbbiket meg le.......
mert jőnnek azok is akkik elkezdik irni mert jo eszme meg stb holot a jo esme én és a motor és az ut előtem.. ennyi tőbbiket meg le.......
egy ősse tarto csapat szeretnek őssze gyűlni egyűt motorozni és ezt valaki jol kihasználja mert ha már 5 meg győzől hogy jőjenek el akkor a tőbbi is el megy kár kihasználni az emberek őssze tartását
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 31. szerda 16:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 01. 31. szerda 16:04
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 01. 31. szerda 16:04), amit ide kattintva olvashatsz)

Más téma.Miért kezd a magyar motoros társadalom egy része nyíltan politizálni?York 62 kérdezte,de engem is érdekel!Pártatlanul kérdezem,és csak pártatlan válaszok érdekelnek!
Más téma.Miért kezd a magyar motoros társadalom egy része nyíltan politizálni?York 62 kérdezte,de engem is érdekel!Pártatlanul kérdezem,és csak pártatlan válaszok érdekelnek!
Én is sok gyorsulási versenyen voltam /jobbára inkább néző/,de az ember változik és már nem vonz.Persze a műszaki háttér most is érdekel,de itt vége.A közúti száguldás sem fontos már,egy afrikát hajtok jó pár éve,csak túrázni használom.Most már úgy érzem a lényeg a részletekben rejlik,ami egy laikusnak /nem rád gondoltam/ nem mond semmit.Nem is szabadna felvenni a kesztyűt,de imádok vitatkozni.Meglepett hogy egy szó milyen lavinát indított el.De az ember aki tud érvelni-vitatkozni,az mindenképp színesebb intellektus szerintem,és ha elkapja a szenvedély közben az még nekem nem jelent veszekedést,inkább azt hogy a két ember hasonlít egymásra.


De egy az egyben.Ilyen a ns 500 honda és rg gamma 500 suzuki is.Környezetvédelmi problémák miatt haltak ki.A mostani nagyágyukon sem érzem azt a brutális tolóerőt.Mentem ns 500 pályagéppel állandóan emelte az elejét,nagy gyakorlat kell hozzá hogy valaki kihozza belőlük a 100%-ot.
Volt egy 1988-as RD 500-as yamahám.Két főtengelyes,4 hengeres kétütemű,belső hűtésű tárcsafékek,sűllyedésgátló.Egyesben 130 km/h,és még volt 5 fokozat!Na az volt brutális állat,11-et evett,plussz az olajtartályból szürcsölte a 3500-forintos olajat.
Olasz-végy egy japán v. rotax/osztrák/ blokkot,tedd bele egy szépen formatervezett motorba,és tégy rá olasz elektronikát,hogy a szervíznek is legyen munkája. Német-hasonló a kép ,de itt azért több a saját fejlesztés,túramotorjaik egész jók. Amerika-baki baki hátán,azt mondják hogy mi nem motorokat gyártunk,hanem profitot termelünk.A legenda a legjobb marketing,az eladáshoz viszont értenek,az értelmiség ha lázadni akar úgy veszi mint a cukrot.
A harley kérdésben egyetértek veled,mármint hogy gyenge minőség,a szerelhetőségben te biztos a 78-ig gyártottakról beszélsz,mert a mai injektoros harley-ket sokkal nagyobb szÍvás javÍtani mint a japcsikat.Cseréltem szÍjat 95-ös evolution blokkos harley-n már az egy rémálom.A veteránokat imádom nekem is van jó pár darab,BERVA,PUCH,PANCSI,ZÜNDAPP stb. de műszakilag,anyagminőségben a japcsik az ászok /de a leggjobb hogy másolhat,ha nincs jobb nála?/
Pannónia T5!!
A veterán motoroknak nincs párja!
Egész más "fíling"!
A veterán motoroknak nincs párja!
Egész más "fíling"!