Én inkább a régebbi motorokat szeretem (20 éves vagyok). Jelenleg egy CB-m van (84-es) 3 éve vettem. Gondom még nemvolt vele (olajcsere,akkucsere). A régi jogépek....
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Szerintem nem a motorja teszi az embert motorossá, hanem a tettei.
Olcsó benzint, sok kanyart mindenkinek!
Egy rendes 'magyar"-garázs,alapfelszerelés co-hegesztő stb.Amerika?Be kell verni egy szöget,már hívják a szakembert!Hol vannak hozzánk képest?


A négy japán között sorrendet felállítani igen nehéz.Nekem a hondák talán a leg 'józanabb" konstrukciók a mindennapi használat náluk igen fontos,és a futáskultúrájuk picivel jobb szerintem a többinél,néha elszáll az elektronika.A yamahát-ebből volt nekem a legtöbb-/xs750,xj750,rd350,rd500,xv750,tdm,fzr1000exup,gts,xjr1200sp/ ismerem a legjobban,a fesszabályzó néha elszáll,és olajat is csipegetnek rendesen /fzr sorozat/.A kawák váltója-zx10,zzr1100-elég vacak.A suzuki sok példánya rosszúl indul hidegen,és a morgós gsx-r hang sem tetszik,néha leég egy tekercs,v.fesszabályzó,néha felrobban egy blokk.Írtad hogy volt CBR600-asod,az egy nagyon jó motor,egy kis hibája van mindössze,hogy zörög a vez.láncfeszítő.-azon kívül tökéletes,és bármit kibír.Azért cserélgettem gyakran,hogy megtudjam melyik a jobb,de a japánoknál mindegy,és az hogy hétfői darab náluk nem létezik.Olcsóbbak minden más motornál,és egyértelműen jobbak.Aki különbözni akar,az vegyen ducati-t,harley-t,én biztos nem vennék,nekem a műszaki tartalom fontosabb mint hogy egyedinek tűnjek.
Volt gts 1000-esem is függőcsapszeges futómű,injektor,abs kicsit féltem tőle olyan bonyolult volt,de sosem romlott el.Lehet hogy kár volt eladni,csak 8000 darabot gyártottak belőle,hamarosan igen drágák lesznek a hibátlan példányok.
Nem láttam még szíjasat,érdekes lehet.Mostanában a kínaiak eröltetik a távindítót az olcsó robogóiknál,szvsz:parasztvakítás.Halottam olyanról,hogy véletlenül megnyomták a házban este,reggel meg hívták a tüzoltókat hogy füstöl a garázs,a motor egész éjjel pöfögött alapjáraton.

Az utolsó sorod nem értem!TDM 850-em volt is.
Méne mondhatnád? Csak kicsi az esély, hogy megvár a nő
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 05. 02. szerda 08:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 02. szerda 08:55


Ha lenne értelme ekkora féktárcsának,akkor minden motoron ilyen lenne/ez shoow elem/.Egy bordásszíj 100000-120000 forint,semmi előnye sincs a 30000 forintos lánccal szemben,sőt gumicsere után,igen nehéz belőni hogy ne nyekeregjen.Azért teszik a chopperekre,hogy csilloghasson a hátsó kerék /nincs láncspré/.Erdős Csabi kapott reklámcélból egy Buelt,de sokszor meg kelett szakítania a shoow-t kuplungproblémák miatt.Egy előnye van a harley blokknak a streetfighter-ben,az hogy szárazkarteres,míg a japcsik olajellátását át kell alakítani,de ha ez lenne a jó mindenki ilyennel nyomná /pedig a buell direkt streetfighternek épült/-ez látszik a rövid tengelytávból is.A dizájn oltárán a hátsó ülést is feláldozták,még csajozós motornak sem jó,nem mondhatod hogy-várj itt bébi amíg visszajövök apám kocsijával!

Ha lenne értelme ekkora féktárcsának,akkor minden motoron ilyen lenne/ez shoow elem/.Egy bordásszíj 100000-120000 forint,semmi előnye sincs a 30000 forintos lánccal szemben,sőt gumicsere után,igen nehéz belőni hogy ne nyekeregjen.Azért teszik a chopperekre,hogy csilloghasson a hátsó kerék /nincs láncspré/.Erdős Csabi kapott reklámcélból egy Buelt,de sokszor meg kelett szakítania a shoow-t kuplungproblémák miatt.Egy előnye van a harley blokknak a streetfighter-ben,az hogy szárazkarteres,míg a japcsik olajellátását át kell alakítani,de ha ez lenne a jó mindenki ilyennel nyomná /pedig a buell direkt streetfighternek épült/-ez látszik a rövid tengelytávból is.A dizájn oltárán a hátsó ülést is feláldozták,még csajozós motornak sem jó,nem mondhatod hogy-várj itt bébi amíg visszajövök apám kocsijával!

Ha a sárgakerekűre gondoltál az Buell.Ha a dobozos túramotorra /nem hiszem,de ha esetleg/ akkor Kawasaki 1400 Gtr.
Speed motor is rengeteg van az usa-ban,hozzánk is jut belőle jópár lerongyolt darab,de a harley nem azért nem gyárt,mert nincs rá igény,hanem úgyis elvérezne a japcsik mellett,úgy ahogy az autóiparuk is járt.El tudod képzelni hogy képesek lennének felvenni a kesztyűt?Szerintem abban egyetérthetünk hogy nem!Kerülik a megmérettetésnek még a lehetőségét is.A v-road -ot máshogy olvastam,de ki tudja,írnak mindenfélét,lehet hogy neked van igazad.
Mindennapi használatra való motort tényleg még sorozatban sem gyártanak amerikában.A buell extrém streetfighter,a harley-k 95%-a chopper,/indián,henderson stb. ugyanaz/.Egyedül túramotorjuk van harley-éknek,de az is ugyanaz a rázós v2-es.Csinálnak még idióta v8-as baromságokat oszt kifújt.Ezek tényleg show-motorok.Hoolywood ez,és nem motorgyártás.Ja az első 100 lovas harley-t a porsche tervezte,pár éve.Akik még nem ültek motoron,azoknak ez a csúcs!

Ha neked az eszméletlen jó motor , hogy katalógusból megrendelik a legcsillivillibb alkatrészeket , nagy nehezen szakemberekkel összerakatják , elküldik fényezőhöz meg porfestőhöz meg mindenkihez...
Lekrómozzák és 150 000 $ - ért eladják hát vegyed!
Semmi papír nincs hozzájuk és rakás szarok a motorok.
Szépek és ennyi. Csak show az egész.
Gilette , Snap-on meg 9/11 , New York motor...
1 hétköznapi használatra valót se csináltak.
De a sorozat azért jó
Lekrómozzák és 150 000 $ - ért eladják hát vegyed!
Semmi papír nincs hozzájuk és rakás szarok a motorok.
Szépek és ennyi. Csak show az egész.
Gilette , Snap-on meg 9/11 , New York motor...
1 hétköznapi használatra valót se csináltak.
De a sorozat azért jó

Eső ruha kitűnő ötlet. Az eü meg kell. Asszem tanktáska lesz. Vagy hátizsák. A szabvány A-s eü doboz mekkora? Elfér a fazer ülése alatti csomagtatrtóban?
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 27. péntek 21:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 27. péntek 21:01

Nekem tépőzáras van,az afrika széles kormányára könnyű feltenni.Hátsó doboz is van a motoron,és a két oldalsót túrákon használom + tanktáska,így sok cucc elfér.Mostanában már igen szép dobozokat lehet venni a fazer-t sem csunyítja el,esőruhát is tartok mindíg magamnál.Ha ráülök az minimum 300 km,helyben nem használom.A fazerben egy dolog nem tetszik,hogy magasan van a lábtartó,így kicsit gugolós.Egy transalpomat már megfujtak,brutál lift biztonsági láncot használok,flex-el is eltart egy ideig elvágni.
Nekem tépőzáras van,az afrika széles kormányára könnyű feltenni.Hátsó doboz is van a motoron,és a két oldalsót túrákon használom + tanktáska,így sok cucc elfér.Mostanában már igen szép dobozokat lehet venni a fazer-t sem csunyítja el,esőruhát is tartok mindíg magamnál.Ha ráülök az minimum 300 km,helyben nem használom.A fazerben egy dolog nem tetszik,hogy magasan van a lábtartó,így kicsit gugolós.Egy transalpomat már megfujtak,brutál lift biztonsági láncot használok,flex-el is eltart egy ideig elvágni.
(Ez egy válasz zeri üzenetére (2007. 04. 27. péntek 20:45), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 27. péntek 20:45

Itt:
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=58726
Olvastam ezt:
"Vettem rá hátsó dobozt és tanktáskát - igy egészen jól lehetett pakolni. A saját ülés alatti csomagterébe elfért egy szerszámkészlet, eü. csomag, esőkapat... kb."
Jut eszembe erről. Elméleten megtanultam, hogy A-s eü-dobozt kell hurcolni a motorral. Látva az FZ6 csomagterét egy kicsit nehéz elképzelni, hogy oda befér egy eüdoboz. Mekkora az? És hol fér el?
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=58726
Olvastam ezt:
"Vettem rá hátsó dobozt és tanktáskát - igy egészen jól lehetett pakolni. A saját ülés alatti csomagterébe elfért egy szerszámkészlet, eü. csomag, esőkapat... kb."
Jut eszembe erről. Elméleten megtanultam, hogy A-s eü-dobozt kell hurcolni a motorral. Látva az FZ6 csomagterét egy kicsit nehéz elképzelni, hogy oda befér egy eüdoboz. Mekkora az? És hol fér el?
Itt:
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=58726
Olvastam ezt:
"Vettem rá hátsó dobozt és tanktáskát - igy egészen jól lehetett pakolni. A saját ülés alatti csomagterébe elfért egy szerszámkészlet, eü. csomag, esőkapat... kb."
Jut eszembe erről. Elméleten megtanultam, hogy A-s eü-dobozt kell hurcolni a motorral. Látva az FZ6 csomagterét egy kicsit nehéz elképzelni, hogy oda befér egy eüdoboz. Mekkora az? És hol fér el?
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=58726
Olvastam ezt:
"Vettem rá hátsó dobozt és tanktáskát - igy egészen jól lehetett pakolni. A saját ülés alatti csomagterébe elfért egy szerszámkészlet, eü. csomag, esőkapat... kb."
Jut eszembe erről. Elméleten megtanultam, hogy A-s eü-dobozt kell hurcolni a motorral. Látva az FZ6 csomagterét egy kicsit nehéz elképzelni, hogy oda befér egy eüdoboz. Mekkora az? És hol fér el?
Jól érzed,igazán a rövid odafirkantás bosszantott fel.Lehet hogy jó fej vagy,ennyiből nem derül ki semmi.
Inkább itt ereszd le a gőzt, mint az aszfalton!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:20

Nem is velük van bajom,hanem Nevem van-nal!Mostanában igen agresszív vagyok,pedig dugok rendesen.Homepictures féle emberek hiányoznak,olyanok akiknek vannak gondolataik.Ehelyett jönnek a tévénézők!

Nem sokat szemtelenkedsz a főnökkel, mi?
Érdekes sorozat. A legmegdöbbentőbb az, amikor pár másodpercre elfelejtik, hogy játsszák a nagydarab, hűdeszigorú, mindentjobbantudó, kőkemény figurát és őszinte szeretetet látok a másik iránt. Például amikor az egyik visz valami ajándékot a másiknak (egy quadot, vagy motort), vagy amikor valamit ünnepelnek, vagy az apa büszke valamelyik fia munkájára. Egyébként látványos choppereket csinálnak és a fiatal Pauli lelkesedése is tetszik. Érteni nem értek ahhoz, hogy mennyire jó, amit csinálnak, úgyhogy erről nincs is véleményem még. (Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:10

Érdekes sorozat. A legmegdöbbentőbb az, amikor pár másodpercre elfelejtik, hogy játsszák a nagydarab, hűdeszigorú, mindentjobbantudó, kőkemény figurát és őszinte szeretetet látok a másik iránt. Például amikor az egyik visz valami ajándékot a másiknak (egy quadot, vagy motort), vagy amikor valamit ünnepelnek, vagy az apa büszke valamelyik fia munkájára. Egyébként látványos choppereket csinálnak és a fiatal Pauli lelkesedése is tetszik. Érteni nem értek ahhoz, hogy mennyire jó, amit csinálnak, úgyhogy erről nincs is véleményem még. (Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:10), amit ide kattintva olvashatsz)

Kövezz meg, de nekem is tetszenek az O.C.C. munkái. Talán azért, mert a főnököm és a fia pont ugyan olyan, mint az a két marha....
Én pont a héten láttam egy filmet, amiben van motor. Az a címe, hogy GhostRider. A Cage játszik benne. Na, olyan motorra nem vágyom, ha égő csontvázfej jár hozzá!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:02


Eszméletlen jó mocikat?Feltűnősködő,szenzációhajhász,kényelmetlen,elavult,megbízhatatlan,giccses mocikat olyan áron,amit egyben még se te sem én nem láttunk.Mitől jó egy motor,hogy sokan megbámulják?Látom téged is lenyűgözött a jól bevált amcsi marketing.Annyi közöd lehet a motorokhoz,hogy láttál egy motoros filmet.Mostanában agresszív vagyok,de akkor is beléd kötök!
Énekelhetnéd motorozás közben:'born to be wild"
'Az nagyon veszélyes"-inkább nézd a tévét tovább!



Nem is velük van bajom,hanem Nevem van-nal!Mostanában igen agresszív vagyok,pedig dugok rendesen.Homepictures féle emberek hiányoznak,olyanok akiknek vannak gondolataik.Ehelyett jönnek a tévénézők!
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:10


Kövezz meg, de nekem is tetszenek az O.C.C. munkái. Talán azért, mert a főnököm és a fia pont ugyan olyan, mint az a két marha....