Sziasztok! Tudja valaki, hol lehet megszállni a jövő héten Kunmadarason a 2 napos versenyen? Sátrazunk a reptéren, vagy a Kunhegyesi strand lesz megint a miénk ? Előre is köszi


CSŰŰ BOB!! mi a helyzet VELED??? a Bodajki motorostalálkozót jól elmosta az eső! Most kezd kicsit jobb idő lenni, de már sokan hazamentek!
(Ez egy válasz bobxv1600 üzenetére (2005. 07. 02. szombat 22:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Ez de ott van... gratula :)
(Ez egy válasz charlie79 üzenetére (2005. 07. 02. szombat 22:25), amit ide kattintva olvashatsz)

99es garantáltan sérülésmentes -> 1290000
(Ez egy válasz qwykk üzenetére (2005. 06. 30. csütörtök 19:15), amit ide kattintva olvashatsz)

Évjárat? Ár?
(Ez egy válasz Dezsoke666 üzenetére (2005. 06. 30. csütörtök 19:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 06. 30. csütörtök 19:07
(Ez egy válasz Dezsoke666 üzenetére (2005. 06. 30. csütörtök 19:07), amit ide kattintva olvashatsz)

Sziasztok!
A 3969es hozzászólásban bemutatott VFR eladó! Ha vkit érdekelne kiabáljon bátran
A 3969es hozzászólásban bemutatott VFR eladó! Ha vkit érdekelne kiabáljon bátran


Sziasztok!
A 3969es hozzászólásban bemutatott VFR eladó! Ha vkit érdekelne kiabáljon bátran
A 3969es hozzászólásban bemutatott VFR eladó! Ha vkit érdekelne kiabáljon bátran


hohohooo.. engem ki ne hagyjatok az euroringből :D
(Ez egy válasz felpa üzenetére (2005. 06. 26. vasárnap 13:51), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 06. 26. vasárnap 13:51

Ha van kedved čs fejossz le tudunk menni az ůj
EURO ringre. Az a Talmŕč! Ott mehetunk amennyit
akrsz! BP.-tol ca.:50KM
EURO ringre. Az a Talmŕč! Ott mehetunk amennyit
akrsz! BP.-tol ca.:50KM
A világbajnoki pontversenyek állása
125 kcm: 1. Talmácsi Gábor és Mattia Pasini 100-100 pont, 3. Lüthi (svájci, Honda) 89, 4. Kallio (finn, KTM) 82, 5. Simoncelli (olasz, Aprilia) 72, 6. Lai (olasz, Honda) 63, ...23. Tóth Imre 7.
125 kcm: 1. Talmácsi Gábor és Mattia Pasini 100-100 pont, 3. Lüthi (svájci, Honda) 89, 4. Kallio (finn, KTM) 82, 5. Simoncelli (olasz, Aprilia) 72, 6. Lai (olasz, Honda) 63, ...23. Tóth Imre 7.
Mivel ráadásul Talmácsi legnagyobb riválisai, Simoncelli, Kallio és Lüthi nagyon visszaestek vagy búcsúzni kényszerültek, a magyar versenyző győzelmével a világbajnoki sorozat élére ugrott, holtversenyben a szintén 100 pontos Pasinivel. Nem bánnánk, ha most lenne vége a világbajnokságnak.
"Nehéz verseny volt, mert elég nagy volt az élboly. Próbáltam végig az első háromban maradni és tartani a lépést az élen állókkal. Az utolsó körben Simoncelli hibázott, az élre kerültem, és nagyon kellett nyomnom a gázkart, hogy ott is tudjak maradni. Most már a vb-pontverseny élén állok, úgyhogy a jövő nagyon biztatónak ígérkezik!" - nyilatkozta a verseny után Talmácsi.
"Nehéz verseny volt, mert elég nagy volt az élboly. Próbáltam végig az első háromban maradni és tartani a lépést az élen állókkal. Az utolsó körben Simoncelli hibázott, az élre kerültem, és nagyon kellett nyomnom a gázkart, hogy ott is tudjak maradni. Most már a vb-pontverseny élén állok, úgyhogy a jövő nagyon biztatónak ígérkezik!" - nyilatkozta a verseny után Talmácsi.
Az utolsó körre Simoncelli fordult elsőként, a magyar fiú pedig másodikként, de a hétfős boly még mindig szinte együtt haladt. Aztán Talma az egyik kanyarban kifékezte az olaszt, elment mellette, az apriliás pedig nagy igyekezetében, hogy utolérje a KTM-es magyart, hibázott, és bukott is. Ráadásul a mögötte suhanó Lüthinek is ki kellett mennie a fűre, hogy elkerülje a karambolt, így csak a 10. helyre tudott visszajönni. Talmácsinak pedig ekkorra már volt akkora előnye (ne tessenek semmi nagyszabásúra gondolni, bő fél másodpercről beszélünk), amellyel biztonságosan be tudta hozni versenygépét az első helyre, és megszerezte idei második futamgyőzelmét. A dobogóra még két apriliás, Faubel illetve a vb-pontversenyben a magyar motoros előtt a Holland Nagydíjat megelőzően kilenc ponttal vezető Pasini jött be, a negyedik Bautista, az ötödik pedig Masbou lett. A másik magyar induló, Tóth Imre a 25. helyen zárt.
Az idő múlásával aztán egyre nőtt a helyezkedés, és ennek először Kallio itta meg a levét. A finn éppen a harmadik helyen motorozott, amikor a tizenötödik körben egy pillanatra ellankadt a figyelme, Lüthi pedig kihasználta az alkalmat, és bejött mellé. Mindez úgy meglepte a KTM versenyzőjét, hogy egy pillanatra lement a keskeny aszfaltcsíkot övező fűre, elvesztette tapadását és rögtön fel is borult. A többiek azonban tovább kerülgették egymást, miközben Talmácsi lassanként egyre feljebb kapaszkodott, Bautistát, majd Luthit is megelőzve.
gyorsasági motoros versenysorozat leghosszabb pályáján, a legendás asseni aszfaltcsíkon kiváló versenyt láthattak az érdeklődők. A 17 körös futam szinte minden kanyarjában változott az éllovas személye, ráadásul hosszú ideig szinte fej-fej mellett haladt az első nyolc motoros, köztük Talmácsi Gábor is. Az első 13 kör jó részében az Aprilia olasz menője, Marco Simoncelli vezetett, de néha Talmácsi és csapattársa, a finn Mika Kallio is az élre állt. Rajtuk kívül a svájci Thomas Lüthi, a spanyol Hector Faubel, és Alvaro Bautista, az olasz Mattia Pasini és a francia Alexis Masbou száguldott elöl, de még a tizedik kör magasságában is bő egy másodpercen volt csak a különbség az éllovas és a nyolcadik helyezett között, ráadásul szinte minden kanyarban változtak a pozíciók, öröm volt nézni a rengeteg előzést.
Jňň čtvŕgyat! Asszem nŕlunk is ez a helyzet!
udv. (Ez egy válasz charlie79 üzenetére (2005. 06. 26. vasárnap 14:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 06. 26. vasárnap 14:18
udv. (Ez egy válasz charlie79 üzenetére (2005. 06. 26. vasárnap 14:18), amit ide kattintva olvashatsz)

na mentem kajálni! Kicsit késésben vagyok az ebéddel! CSŰŰTÖK!!
na mentem kajálni! Kicsit késésben vagyok az ebéddel! CSŰŰTÖK!!
OK!
(Ez egy válasz felpa üzenetére (2005. 06. 26. vasárnap 14:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2005. 06. 26. vasárnap 14:01

Rendben, holnapra megtudom!
De csak borruhŕban čs csizmŕban lehet felmenni!
Ja, meg kesztyu, aztŕn meg ňvatosan, mert
cslňka a pŕlya! En is bemelegitčskčnt ca.:170-el
buktam..:-))
De csak borruhŕban čs csizmŕban lehet felmenni!
Ja, meg kesztyu, aztŕn meg ňvatosan, mert
cslňka a pŕlya! En is bemelegitčskčnt ca.:170-el
buktam..:-))