Extrém pervi pasikat keresek!
Romák előny, vagy farm, ilyesmi.
Romák előny, vagy farm, ilyesmi.
Tisztelt Hölgyek!
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
sziasztok spermas puncit nyalnek akr dugas kozben is vannak e ott erre nyitott párok esetleg akikiet szinten izgatna ez a dolog?
Egy álom valóraválltásához keresem Vas megyében (Szombathely) azt a Lányt,Nőt vagy Párt aki be tudná teljesíteni .A legnagyobb álmom,hogy fordított felállásban a Női nem felcsatolhatóval análisan elvenné a hátsóm szüzességét.Magára az érzésre vagyok kíváncsi milyen lehet a műfarok végén lenni amikor a Női nem diktálja a tempót.Ha magadra ismertél vagy csak szimplán valóra válltanád akkor privát üzenetben keres meg.Pároknál csakis a Női nem jöhet szóba felcsatolhatóval.
Keresek: Hölgyek, lányok, barátnők, asszonyokat keresnék, aki szereti, ha ki nyalják a punciját, popsiját, finom csókolózás és ujjazással közben! Terhes nőt csöpögő tejes cicikkel! A nagy mell és csókolózás nagyon beindít! Ha szereted az öklözést, vagy csak kipróbálnád, számíthatsz rám! Csak kukkolás is érdekel! Hely van! Komárom és Fehér, Győr, Pest megyéből! Ha van perverz hajlamod az előny! Mobil vagyok, ha szükséges! Kedvelem az erotikus beszélgetést!