Debrecen s környékén házibarát lennék!
Sziasztok esetleg ma pár Bp környékről akihez lehet csatlakozni sportos pasi vagyok39 éves 21/6cm intim
Papás mamás póz kitartó gyakorlásához, partnert keresek

Sziasztok!
Adatlapunkon leírtak alapján keresünk potens férfiakat hosszú távra, kizárólag a közelünkből.
Adatlapunkon leírtak alapján keresünk potens férfiakat hosszú távra, kizárólag a közelünkből.
sziasztok, szép reggelt mindenkinek! Vasárnapig ajkán vagyok és szívesen ismerkednék, imádok nyalni és dugni is, képeim az adatlapomon!
07.25-én párt fogadnék a XIII. kerületben. 170/78 20/5 igényes potens pasi vagyok. Cuckold, Dogging DP . Privátban írjatok.

Sziasztok! Aktív-uni srác/pasi Nyíregyházán??
Sziasztok! Egy kedves pàrhoz csatlakoznék, akàr utazni is tudok, kezdő vagyok a többes terén, olyasvalakiket keresek akiknek ez nem gond!
Fogadni is tudok,Pest mellett lakom!

Alkalmiban távolabról?????
(Ez egy válasz renike792 üzenetére (2022. 07. 20. szerda 01:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok. idősebb, házaspárnál lennék állandó házibarát
nagy faszú szerető lennék a hölgynek

ajkai 40nes pár keres bi ffi partnert holnap délutánra egyenlőre, ha minden klappol akkor hosszútávú kapcsolat a cél
41 eves aktiv biszex ferfi vagyok,apolt es egeszseges
farkam 18cm,borotvalt formas darab
hetkoznap napkozbeni talalkahoz keresek biszex part,ahol a fiu is szeret szopni es akar dughato
van tapasztalatom,nem kamus vagyok
tudok utazni
irjatok,ismerkedjunk
oxigen80@gmail.com
farkam 18cm,borotvalt formas darab
hetkoznap napkozbeni talalkahoz keresek biszex part,ahol a fiu is szeret szopni es akar dughato
van tapasztalatom,nem kamus vagyok
tudok utazni
irjatok,ismerkedjunk
oxigen80@gmail.com
Sziasztok. Házaspárt keresek ,kor és alkat mellékes.Nagy farokkal lennék házibarát . Bp+100Km
Sziasztok.Van Győrben házaspár akik házibarátot keresnek.Ha a párod nem tud kielégíteni vagy izgatja ha mással van.Akár hosszútávon is.Hely megoldható.Írj.
Sziasztok !