Párt,lányt keresek minden jóra!Bi pasik is érdekelnek!Veszprém környéke.Hely megoldható!
Bp.-i, jó megjelenésű 35 éves férfiként keresek szintén Bp-i hölgyet tartalmas együttlétekre, akár hosszú távra is, kölcsönös szimpátia alapján alakuló kapcsolatra, vagy PÁRT 3-as sexre HETERO alapon. Előny, ha szereted az análsexet is! smile
Fontos, hogy nem vagyok kamu, merek találkozni is, ha arról van szó.
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot. DE VAN KINT KÉPEM AZ ADATLAPOMON! Kamu képkéregetők kíméljenek!
E-mail-es elérhetőséget privát levélben írd meg itt. Köszönöm!
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot. DE VAN KINT KÉPEM AZ ADATLAPOMON! Kamu képkéregetők kíméljenek!
Sziasztok! Ma este Szekszárdon találkoznék nyitott belevaló párral házaspárral! Írj privát üzenetet és adok tel számot.
sziasztok.Veszprém környéki párt,bi pasit keresek.Kezdő vagyok sokmindent kipróbálnék.Uni,passzív szerep érdekelne.Írjatok
Lányok, hölgyek elhanyagolt feleségekel ismerkednék akár támogatás is szobajőhet. skype: rodger.rodger2
Sziasztok ma estére keresek Bp-i hölgyet,párt .
Én 43 éves pasi vagyok 17-18 cm intim mérettel,ami nem 5 perc alatt van a csúcson
Én 43 éves pasi vagyok 17-18 cm intim mérettel,ami nem 5 perc alatt van a csúcson

Nőkkel,párokkal ismerkednék, találkoznék Budapesten!! Részleteket privátban!
Sziasztok!
Debreceni srác vagyok, férfiakkal ismerkedem. Csak igényes férfiak jelentkezését várom, illetve olyan férfit akiben meg van a kellő bàtorsàg ahhoz, hogy megèlje vàgyait egy màsik fiúval.
Debreceni srác vagyok, férfiakkal ismerkedem. Csak igényes férfiak jelentkezését várom, illetve olyan férfit akiben meg van a kellő bàtorsàg ahhoz, hogy megèlje vàgyait egy màsik fiúval.