budapesten holgyet keresnék ma estere 28 é srác vagyok helyem van
privit irj koszi

Sziasztok!
Budapesti hölgyekkel ismerkednék. Nagyon szeretek puncit nyalni
Budapesti hölgyekkel ismerkednék. Nagyon szeretek puncit nyalni

Sziasztok! Lány, hölgy, pár szexelne most Bp-n? Kettes metró vonalán belül bárhova könnyen, gyorsan oda tudok érni. 18/4 intim, sportos test. Írjatok!
Elegem van már a hatalmas elvárásokkal rendelkező (20+ méret, izmos alkat, ilyen olyan haj-szemszin), és a normális, kulturált hangvételű levélre nem válaszoló emberekből. 31 éves, nem független, igényes, ápolt, mérnök vagyok. Olyan Hölgyet keresek, aki szintén értelmiségi, diplomás, nőies, igényes, és nem feltétlen a fenti elvárások a legfontosabb számára. Bp-en, lehetőség szerint délutáni szabadidővel szeretnék egy csinos, vonzó, kedves Nőt találni diszkrét, nem egy alkalmas, kötetlen kapcsolatra. De akár párhoz is szívesen csatlakoznék.
40 év feletti hölgyet keresek! Fontos elvárás hogy ne csak az interneten létez hanem valóságban is

Sziasztok!
Szerda estére keresek Budapesten hellyel rendelkező párt, akiket kukkolhatnék szex közben! Ha szeretnék akkor be is szállok. Kor és testalkat nem számít!
Írjatok bátran levelet!
Szerda estére keresek Budapesten hellyel rendelkező párt, akiket kukkolhatnék szex közben! Ha szeretnék akkor be is szállok. Kor és testalkat nem számít!
Írjatok bátran levelet!
Érett hölggyel leveleznék. 30-as fiatalos, értelmes srác vagyok.
Sziasztok
lányokkal, nőkkel illetve párokkal ismerkednék. Akár állandó akár alkalmi kapcsolatra, utazni bárhova elutazok ésszerű kereteken belül, véleményem szerint távolság nem állhat a közös örömszerzés útjába. Én egy ápolt, diszkrét igényes átlagos testalkatú pasi vagyok minden jóban és megoldásban benne vagyok. Ma illetve holnap különösen ráérek Várom az üzeneteiteket, válaszaitokat..