/ 20 oldal
Hozzászólások
Gondoltam érdekes lehet,kevesen tudták!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Picit pofázok mert ez már lassan csak egy galéria,majd akit nem érdekel az átugorja. mf1 Quad?-volt szerencsém jópár tipust kipróbálni,hát baromira nem jött be nekem sőt a jetski sem.Jellemző hogy mivel most divatos,a pénzes gyerekek veszik mint a cukrot,aztán 2 hónap múlva már árulják mert megunták.Probléma hogy ahol látják ott nem tudja használni,ha nem látják akkor meg minek?/aki régebb óta használja lelkesen arra ez nem vonatkozik-még mielőtt balhé lesz-nem azokról írok/.Kevesen gondolják,de baromi veszélyes.Felénk rengeteg van belőle elég sokat javítottam,jellemző hogy a pilótát egyszerűen kilövi a nyeregből,az előrerepül és a saját járműve üti el,aztán törik minden.Mielőtt bárki vesz jól gondolja meg,mert fenntartani nagyon drága,a gyárak mintha direkt időzítenék a problémákat-persze a terep miatt az igénybevétel is nagy.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Csazlakozom!Rendkívül izgató.Freud bácsi biztos tudná miért,kiváncsi lennék,biztos írt a husosabb nők iránti vonzódásról is.Te vágod a témát nem olvastál ilyesmit?
Bizony bizony és v10 létére hamar elkopik.
Mr Enigma megint nem talál majd vissza.Pedig jót tenne neki ha nem csak gördítene,hanem olvasgatna is itt.
Ez legenda és nem valóság.
Arról van szó hogy az a jó ha a dugattyú lassan megy .A vfr-ben 10000-nél megy úgy mint a harley-ben 3000-nél.
Igen,de itt jön a dugattyú súja.Ki mondta hogy az egyforma?
Ford mustang 73?A mazdám 86.
Nem jött be.Szemét szoftverhiénák most megmalmoztak,ezt beszívtam.
Valaki rakjon fel egy csajos képet mert forradalom lesz!Már hallom a tömeget.
Dako vazzeg ne húzz fel!Egy világ omlik össze bennem.697-a magyarázat ennél egyszerübben nem lehet.
Mi egy haverral kiszámoltuk,a honda vfr-é kisebb mint a harley-é 3-szor akkora fordulaton.
Ezek most jutottak eszedbe?A kis és nagyköbcentis összehasonlításnál nem említetted.
Válaszoltál is -egy fordulatnál nagyobb utat kell bejárnia a ford v8-nak a példa szerint.
Majdnem jól írttad- DUGATTYÚ KÖZÉPSEBESSÉG.
Nem! Nem vágod!Hagyjuk!
Ha a ford dugattyúja 5-ször nehezebb melyik koptat gyorsabban.A dugattyú pörögni akar,a hajtókarral csak a henger nem engedi-elképzelted?Értened kell mire gondolok.
Hol nézhetek utána?Ha te tudod mond meg hol olvastad!
Mi van Dako belédkötöttem nem is reagáltál.Meg vagyok sértve.Most mi lesz a suzukisokkal?Féljenek vagy ne féljenek?Ma nagyon inaktív vagy.
A magas fordulatszám csak a hosszúlöketű motorokra káros,ugyanis a dugattyúsebesség a rövidlöketű motorokban kissebb.Így fordul elő az az érdekes dolog,hogy a dugattyúsebessége egy 5000-et pörgő v8-nál nagyobb,mint egy 10000-et pörgő civicnél.Ugyanilyen fontos az irányt változtató alkatrészek /dugattyú,hajtókar/ tömege,mert ha ezek nagyok akkor az terheli a főtengelycsapágyakat,és bizony ez a japánoknál nagyon könnyű.Teljesen hibás az a mondatod hogy "a kisebb előbb tönkremegy és ez független a precizitástól".Ti mást nem láttok mint köbcentit,lóerőt meg fordulatszámot-ezen kívül még több száz dolog számít ami sokkal fontosabb az élettartam szempontjából.
A hosszú élettartam titka a jó olajozás,hűtés kiváló felületedzés, optimális méretezés,könnyű alkatrészek,pontos illesztési hézagok,-és nem a köbcenti!
Csikánó,te olyan lehetsz mint a babettásgyerek az üvegtigrisben.Májd talán kinövöd.
Mi van DAKO hol bújkálsz?Van egy kis gépelnivaló!
Mr.Enigma azt hiszem te vagy eltájolva.Volt szerencsém éveken át figyelemmel kísérni a Car and Driver c. lapot, még az amerikaiak is tudják /érdekes módon/ hogy szar autókat gyártanak,nézd meg az amerikai eladási statisztikákat,mindent elmond.Hasra vagy esve a V8-tól pont ugyanannyi nyugvócsapágy van benne,mint egy 1.3-as Swiftben,mi a cukros fasztól bír ki többet?Mert negyobb köbcenti?Hogy mersz összehasonlítani egy Impreza WRC-t egy Viperrel?A különbség 60 év,ha kérded hogy miért majd elmagyarázom!
Ebbe is belekötnék /ilyen vagyok/!Ajándék koporsót adhatsz minden 80-as,sőt legtöbb 90-es évekbeli autóhoz szériatartozéknak,ugyanis gondolom tudod hogy a swiftet k.b. 1984-ben csinálták a japcsik,az új verzióig k.b.2005-ig semmi komoly változás nem volt semmivel sem rosszabb egy corsánál,unónál,205-nél stb.A swift a legjobb konstrukció volt a magyar viszonyokra /strapabíró,gazdaságos,olcsó,megbízható/,egy wartburg kiváltására ideális.Kérdezz meg egy karosszériást hogy egy körlámpás merci-n milyen vastag a lemez,nekem azt mondták hogy pont mint a suzukin /súly és ktg. csökkentés/,de a biztonságot nem a lemezvastagság adja,hanem a gyűrődő zónák,úgyhogy amelyik kocsi nem gyűrődik abban gyilkol a lassulás.Olvastál statisztikákat a suzukis balesetek és a többi közötti különbségekről?Ezt a koporsó dolgot mindenki fújja,jó kis szájhagyomány,de nekem olyan mint-"ha olcsó akkor biztos átvernek vele,abban aztán meghalunk"Persze nem olyan biztonságos mint az új swift,vagy egy új bármi,ez természetes azóta szigorodtak a követelmények.Egy vendéglős haver 140-el ütközött az M7-en swift-el simán kiszált belőle,persze egy példa nem példa,de én konkrét törési kockázatról,mindíg csak szóbeszédben hallottam szakértőtől soha.
Akkor most beléd kötök jó?Tudod mi a férfias /kigyúrt test álló fasz stb./ a váltó ?-mond azt inkább hogy neked az tetszik,mert más egy félórás örömautózás és más mikor mindennap araszolsz a forgalomban,oda az autómata sokkal jobb.
Na ehhez a suzuki ütközés dologhoz majd lesz egy-két gondolatom,de ma levezettem 1500 km-t úgyhogy inkább beájulok az ágyba .Csáó!
Olyan jó a csaj,hogy a kompit csak másodszorra vettem észre.
Ja és azt se felejtsük el,hogy minden nő az előzőekhez viszonyít.
Szvsz-akinek még nem mondták hogy nagy-aggódhat,akinek már mondták-átlagos,akinek sokat és sokan mondják-abban lehet valami.
Ilyen garázsnak örülnék!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
A magyarországi autópiac 15 éves,ennek is fejlődnie kell /persze anyagiakban is/-de gondolkodásmódban főleg.Sokat jártam svájcban,ott az emberek jó autóval akarnak járni,és nem feltűnővel/kivéve a gyűjtők persze/,mert oda Aston Martin kell hogy észrevegyenek.A "szürke" imprezákról tényleg csak a hozzáértő mondja meg hogy valójában mi is,ja meg ha a 18%-os emelkedőn lazán kapcsolgat felfelé.
Ez olyan mint a zene,az ember ízlése változik /fejlődik/,a lexus nem a fiatalok autója,pénze meg az öregeknek van.
A Lexus formatervezői nem véletlenül készítik ilyen "szürkére",itt millió dollárokról van szó,és az eladási statisztikák őket igazolják.
A legtöbb bírálat a japán kocsikra hogy "szürkék-unalmasak".Aki nem szereti a feltűnést,és olyan formát akar ami 2 év alatt nem válik unalmassá,hatásvadásszá annak lehet hogy pont emiatt tetszenek.
Na mikor megvettem Iveco maximat rájöttem hogy kis városunkban milyen alacsonyan van sok helyen a fák lombkoronája,de mára megtanultam az új nyomvonalat.
Ennyit ér az aláfutásgátló,ott van a corvette elején.A német rtl-en láttam pont ezekről volt szó,hogy simán leszakad a pótkocsiról.Itt lehet 8 légzsák kampec.
Valami nevetséges kompenzációt majd beépítenek a motoroknak biztos,de sok jóra nem számítok.Az afrikám csak 50 paci szerencsére,mert a biztosítás is rohadt magas +lóerőadó az már szép összeg lesz.
Mindenki hallgat mint szar a fűben.Én egyébként jól fogok járni a 26 éves gyenge Mazdával.Meg hát hamarosan megy veteránvizsgára.A rádióban hallottam,hogy az önkormányzatok adóügyes emberei sem tudnak semmit.
Dangerous sports!Tükörrel?
Kösz már túl vagyok rajta,én ugyanazeket már olvastam párszor más forrásból,de a frissítés sosem árt,egy kis agytorna kifejezetten jól esik.Ez a subaru blokk /598/ maga a gyönyör,volt egy boxer 1.8-as Subaru kombim,maximálisan elfogult vagyok.
Szarul hangzik az biztos.
Na ha valaki tunningolni akart eddig,és hirtelen felindulásból neki akart esni az eddig hibátlanul működő autójának,talán ezután óvatosabb lesz./feltéve hogy végigolvasta,és felfogta/.Én gyakran állítok vissza motoroknál/nem kis munka/,a tulaj által okozott tuning célú kontárkodást.Tipikus dolog hogy simán betesznek egy nagyobb fúvókát a motorba,és azt hiszik hogy tunningoltak,nem értik mért lett gyengébb a motor és miért zabál.
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 979 hozzászólás, Listázva: 551-600

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - A szexpartner kereső. Több száz igazi szexpartner kereső lány!!! CSAK VALÓDI KÉPEK, videók!!!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!