/ 20 oldal
Hozzászólások
Sajnos nem!Pár javítást már csináltam Poliészterrel meg epoxival is,de újjat nem.Hajóépítők szoktak vele dolgozni,Bart hajó-Buzás Gyula Keszthely talán,Közelebbit nem tudok./Ő csinált egy két ilyen dolgot/
Az 570-es kép,Dodge Charger a leggátlástalanabb izomautó 7.2 liter-440 ps,1996-ban svájcban rábukkantam egyre majdnem megőrültem hogy nem tudom megvenni,pedig jó áron kínálták.Lehet jobb is, mert anyagi csődbe vitt volna.Akkoriban amerikai autót akartam venni,de egy jó haverom vett egy Corvette-t,az meg állandóan beszart,így letettem róla.A tunning leírás így már sokkal korrektebb ezzekkel nincs semmi bajom.A forrás ugyanaz?
Buliból jövet kurtva részeg vagyok éppen!Majd holnap reflektálok Hompictures teljesen kizökkentett.Csáó!
Széllel szemben hugyozol tiszta pisa a gatyád szára!
Gyere Homepictures köss bele Brekucba!
Sünbalázst is érdekli,ha elsiklottál volna felette.
Szerintem pontosan megértettük mind a ketten,te nem érted meg hogy más a véleményünk.Más a véleményünk!MÁS A VÉLEMÉNYÜNK!Csak mi ezt nem olyan útszéli stílusban adjuk elő.
Az van hogy idejössz oszt kötözködsz!Káromkodsz mint egy kocsis,mégis mit képzelsz magadról?Ki vagy te,vagy kinek képzeled magat?Senki sem használt ilyen hangnemet.
Én nem kifogásoltam semmit,rosszul emlékszel.Azt hiszem rajtad kívül van egy-két ember,akit esetleg érdekel Dako írásaiból valami.Akit csak egy csilli -villi autó mellett bárgyú tekintettel pózoló cicababa érdekel,azt is találhat magának,és nem fog letörni a mutatóújja egy kis görgetéstől.
Úgy látszik olyan témában nem írhatok Dako-nak,amit a nagyérdemű nem tart izgalmasnak.Ez TUNNING TOPIC!Akkor várom hogy meddig mehetünk?És a MOTORMÁNIA!Ott mi a határ?
Azt hiszem én olvastam el egyedül.Látod ha valaki gondoz egy témát,törődik vele már az is baj.Akit nem érdekel az miért van itt?A legegyszerűbb dolog idekaffantani pár sort,úgy hogy max 4 h.sz.-t olvas vissza.Maximálisan hiányzik a tolerancia,-akit más érdekel mint engem az hülye!-mentalítás-és csak ülünk a moziban és beszólunk faszákat!-stílus.
Olvasok ezerrel!
Ha kicsit visszaolvasnál,van sok női vélemény is!
Érdekes szerintem sok nő először csak örömet akar szerezni párjának,aztán megszereti.Én is azt tapasztaltam,hogy az elején nagyon óvatosnak kell lenni,aztán mikor élvez a nő akkor durván tövig,azt szereti.Persze nincs mindíg kedve hozzá,csak minden 2-3 alkalommal,és ez így a legjobb!
A japán sportmotoroknál a kipufogótunning hasonló szubjektív élményként működik,mintha seggbe rugnák a motort,lent elvesz,fent picit rátesz.Gyorsulási versenyeken aztán /legalábbis az én megfigyelésem szerint/ mindíg a gyári nyer.Arról nem is beszélve ,hogy szelepösszenyitásnál a csökkenő ellenállás miatt ömlik a kipufogóba a benzin +1-1.5 liter fogyasztás.Elektromos kompresszorral meg úgy vagyok,mint az Egely féle vízzel hajtott autóval.Gondolom az említett úr az enyémbe is szerelne jó pénzért "hajszárítót"!
Ne félj résen leszek!Na húzok mert az asszony követelőzik!
Az a bajom hogy ez az egész motortuning túl bonyolult ahhoz hogy így írni lehessen róla.Itt annyi tényező van,ami nélkül az egész dolog kudarcra van ítélve.Ezt évekig kellene tanulni,sok helyen olvasok ilyesmiket,és mi akik valamennyire otthon vagyunk a témában-kollégák-ezt többször megbeszéljük.Ez a tunning dolog 95% gátlástalan marketing,nem a tulajokat szolgálja,hanem a profitot.
Végre volt egy kis pezsgés.Egyébként te képes vagy arra hogy visszakozz!-Ezt nekem is meg kéne tanulnom! eljen levele
Csak a javadra kötözködök hidd el!
Azt hitted hogy ezt csak a férfiak élvezik?Ismereteid erősen elavultak!De jó helyre jöttél!
Nem szeretem ha hülyének néznek!Ez a kompresszor dolog gyengén végződött!
Az elektronika akkor tud pluszt adni,ha át van programozva!Alapban nincs ekkora intervalluma!Te olcsóbb megoldásként említetted a szívócső toldását,vagy nem?A szívócső hossza semmit sem befolyásol a pillangószelep és a légszűrő között.A szívócsőhossz a pillangószelep és a szelepek között lényeges/ezért használnak változót-nyomaték/
"elektromos kompresszor"-ha valaki látott már kompresszort hajtó szíjat,az tudhatja,hogy egy feltöltőkompresszor energiaigénye akkora amit egy autón nem lehet kiszolgálni elektromos úton.
Sport benzinpumpa? smile smile smile Lehet hogy van a piacon,de átbaszás-értelmetlenség!
Ez így nem o.k.A többletlevegőt/kissebb vákum/ ezzel nem tudod kompenzálni!/mármint a hosszabb csővel,lehet akár 5 méter ,ez egy folyamatos áramlás értsd meg/
"a motor üzemanyagellátásának javítása céljából megnövelhetjük a benzinnyomást"-teljesen hibás!A benzinpumpa 3-4 szeres tartalékkal dolgozik /mennyiségre/,ezt növelni értelmetlen dolog,sőt /nyomásnövelés/az injektorfej tönkretételéhez a legrövidebb út.
"érdemes mindennek utánajárni"-erre gondoltál?Vagy hol az írásodban a megoldás én nem találom?"mennyi idő alatt jut a levegő a szelepekhez,ha túl korán az sem mindíg jó"-ez a mondat teljesen értelmezhetetlen,a szelepek adagolják a levegőt a motornak,mi az hogy túl korán jut oda?Mihez képest jut korán?A szelepekig az áramlás folyamatos itt nincs korai vagy későbbi időpont!
A motornak hajszál pontos levegő-benzin keverékre van szüksége,ebben egyetérthetünk.Ha a szűrő ellenállása csökken /sportlégszűrő/,hogy marad a keverék aránya optimális?Felhigul a benzin levegő keverék,karburátoros autónál ez teljesítmény csökkenéssel jár.Komolyabb verdánál igaz hogy ezt érzékeli a légmennyiségmérő,de ekkora változást nem tud kompenzálni az elektronika,indítási nehézségek-és csökkenő teljesítmény ismét,mert az elektronika folyamatosan hibaelhárítást végez,a normális működés helyett.Én motorokat szerelek tapasztalataim negatívak a sportlégszűrőkkel.Csak akkor növelheti a teljesítményt szerintem,ha növeljük a fúvókák méretét/karburátor/,vagy a befecskendezett üzemanyag mennyiségét,a légszűrővel párhuzamosan.Turbós autónál a turbó élettartama nagyon függ a légszűrőtől.A sportlégszűrők nem szűrik olyan jól a levegőt mint a gyáriak,mert ott nem az élettartam az elsődleges.Én mindenkit óva-intenék attól hogy turbós autóba sportlégszűrőt szereljen!Tudom mivel nő a szivás-zaja ezt sokan teljesítménynövekedésként élik meg,azért a fékpadi méréseknél letörne a lelkesedésük.Lehet sportlégszűrővel teljesítményt növelni,de egymagában ez nem működik!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Különösen bírom ezt a fajta mókát,érdekes hogy ilyenkor mennyire pontosan érzem a vibrátort a farkammal.Ha egy élő fasz lenne biztos zavarna!Olyat még nem csináltam.
Könnyen lehet,mert szolíd a külseje /nem akarok kitűnni/ ,és eddig csak jót hallottam róla.Egy sztori: A Chrysler főnőke meséli,hogy tesztelték a Chrysler-t meg a Lexust hogy milyen a zajszigetelés,egy macskát zártak be éjszakára,reggelre a Lexusban megfulladt.És mi lett az önök autójában ?-Ja-mondja a főnök- a miénk megszökött!
Én is elfelejteném a mazdát hidd el pedig szeretem.Kár hogy nem lottózom!
Pedig biztos megszeretnéd !A hatoslottó jól fizet a héten.Egy életre elfelejtenéd az alfát!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Írtad hogy diesel kombit akartál,és hogy volt 33-asod,de most mivel jársz?A stílus meg elég szubjektív dolog,pl. a mazda gyárt wankel sportautót-elég egzotikus jármű mind műszakilag-mind kinézetre.Én mindíg törekedtem arra hogy minnél többet tapasztaljak,mert akkor reálisabbá válhat a véleményalkotásom.Az első japán kocsim 626 diesel úgy került hozzám hogy kínomban beszámítottam az alfába,csak szabaduljak tőle.Pár nap múlva ahogy elkeztem használni,rájöttem hogy műszakilag,kényelemben,fogyasztásban sokkal magasabb színvonalú autóba ültem,elötte mindenképp valami németet akartam,mert azt mondták hogy az a jó.Az autók értékvesztése azért mutat valami minőségi különbséget is szerintem,az alfát meg a lanciát nevetségesen alacsony áron kínálják még a szürke japánokhoz képest is.Érdekes módon az utóbbi pár évben a toyoták használtpiaci ára igencsak emelkedik.Van egy autószerelő itt nem messze,ő azt mondta nekem mikor beszart az alfám,hogy mindent javít,csak alfát nem,mert olyan nehéz szerelni őket.No megírhatnád ,hogy most mivel jársz!
Én 12 éve hajtok egy 929-et,most 26 éves,600000km van benne.Pöc -röf ,persze vigyázok rá.
Vaou!Ismét nőttél a szememben!Azt tudom hogy az angoloknál sok van /persze jobbos/ ott 1000 lóerőt is kihoznak belőle.Imádom a japán belpiacos verdákat./laurel,leopard, crown stb./
Elösször a neved,aztán ez a h.sz. te mindíg felállítod a faszom!
Te inkább az öreglánnyal foglalkozz!Fitnessguru.
A tapadásos dolgot remélem sikerült tisztáznom!Kicsit elbeszéltünk egymás mellett,azt hiszem mindenkinek igaza volt.
Milyen kezes kis moci lehet!Igazi kanyarpenge!
Még azt meg kell valljam,hogy igazából a tunningolt autókat sem szeretem,sem motortunning-sem optikai, én szériaautóval szeretek járni/nem ér le a spoiler,nem pattog rossz úton stb./A zenét is halkan szeretem hallgatni,úgyhogy a komoly hifi sem hoz lázba.Viszont érdekel a téma ezért nézek be többször.
"Az olasz autók stílusa"-nekem 33 évesen ez az utolsó szempont,a stílus.A vezetési élmény-recsegő váltó,állandó hibaüzenetek a műszerfalon,csöpögő olaj,elektromos zűrök-nekem nem élmény.A megbízhatóság és gazdaságosság nálam fontosabb a stílusnál,persze aki másként gondolja szíve joga!
A fronthajtásnál a nagyobb tapadást téli viszonyokra értettem ott nincs hátra billenő sújpont mert nincs komoly gyorsulás.Hátsókerekes a Mazdám,téli gumival szarabbul megy mint egy Suzuki nyárival.
Nekem volt német francia olasz és japán autóm is.Van miből merítenem.Azt hiszem neked nem volt japán,jössz itt nekem a vezetési élménnyel.Olyan a dumád mint egy autószalon rábeszélőemberének.Egyébként ha neked megéri járj olasz élményautóval!
Az elsőkerekes motorja a hajtott kereket terheli!-Mit nem lehet ezen érteni?Azt hogy a luxusautókban és a sportkocsikban miért van gyakrabban hátsó,az egy más tészta, ha lesz időm majd leírom.Műszaki okokból használták 80 évig a hátsó hajtást,mert nem tudtak elég strapabíró féltengelyt készíteni.A teherautók /amik súlyt is visznek-NEM!!!a Jumper,Boxer,Ducato/ hanem az igazi teherautók még ma is hátsókerekesek.Egyébként milyen hátsókerekes autóból származnak az élményeid?
A vezetési élmény beli különbség miért függ a hajtástól?Amíg nem pörög ki a kerék,addig meg sem tudod mondani,hogy melyik van hajtva.Vagy te állandóan füstölgő gumikkal autózol?Az elsőkerékhajtás helytakarékos,könnyebb szerkezet,kissebbek a hajtási reakciók,tapadás nagyobb /orrmotor/,és hülyebiztos-nem áll keresztbe a kocsi /női sofőr télen/.Hátránya egy van nem lehet vele driftelni,a mindennapokban ez nem hátrány.
Azért a megbízhatósági tesztek ellened szólnak!Olvasgattál ilyeneket?Az olasz autók,no és a franciák a sereghajtók.Japán kocsid volt?Egy Volkswagen még kevés összehasonlítási alapnak.Nekem volt 2 Uno-m,meg egy 75Td Alfám,hát isten őrizz!Most is van egy Iveco-m /kell a hely/ az is egy szarhatár.A japán kocsik szerintem a legjobbak!
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 979 hozzászólás, Listázva: 601-650

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!