/ 4 oldal
Hozzászólások
csak vigyázzon nehogy más tipusra váltson.
nem pite izlése lehet a csajnak.
ez nekem külföldi.Mindegy, majd egyszer sikerül.Ha meg nem,hát sebaj.Ti azért vagytok hogy kijavítsátok. nyes vigyor1 wave worship
hehe. Én kis naív, azt hittem hogy egyszer legalább sikerül egy nyomorult képet beszúrni.



(a kép javítva! ne a honlapot szúrd be vazzzeg, hanem a képre kattintva annak elérhetőségét! :tom)
Tuti volt ahogy az embert kikerülte.Jók a reflexei a kiscsajnak.De azért a megállást még gyakorolni kell.
Sok a ruha, de a képek nagyon jók.És minden tiszteletem hogy az arcodat is válaltad. 5 ös
KLIK A KÉPRE



Satyak:Frici és ZSömle

Klikkelj a normál/tömörített mérethez


(a képeket kijavítottam: tom)
Kösz Tom. Ő ott Frigyes. De közismertebb nevén Frici
DE boldog lennék ha egyszer sikerülne egy nyomorult képet feltöltenem. boxer shakehead
Klikkelj a normál/tömörített mérethez


ne mérgelődj, a képedet kijavítottam! olvasd a képek beszúrása topicot!:tom smile



(kép kijavítva: tom)
Mit kell nézni? Én semmit sem látok a képen ami madárra utalna.
ez a nő az arcárol itélve még nem érte el a telje evolúciós folyamat végét.
1. hogy lehet ilyen hülye a haverod hogy kölcsönadja a motorját?
2.A hülye haverod hülye haverja hogy lehet olyan hülye hogy egyböl ugratni akar? Hiszen még beindítani is alig tudta azt a szerencsétlen motort.
3. miért nem ment nagyobb géppel? PL egy XL600 as hondával. szebb eredmény lett volna. csak a virág kerül sokba meg a koszorú.
Diplomata táska két keréken. nyes vigyor2 Nekem is volt egy, végűl idén eladtam 4 ezerért.Ilyen egy hülye találmányt.Biztos részeg volt a tervezője,Nekem szétcseszte a berugókar a lábamat amikor lecsúszott rolla a lábam.De tény, hogy a pörgős motor és a hátsó áttételezése kegyetlen volt a hegyekben.Ment mint a golyó.
Ez a sima smasz versenyidom,nem? ami vagy alapozóval van lefujva vagy a gyári anyaga még.
GYEREKEK!!!! Hagyjuk már ezt a témát! Most visszamentünk az oviba?( de az én motorom úgy is szebb, Az én apukám a legerősebb, stb) szét röhögöm magamat ezen.Mi lessz a következő téma? Ki a motoros és ki nem?Ki köszön a mooron és ki nem?Miért a chopper a jobb mint a sport vagy az endúró motor? (Veterán az isten!!!)Légyszi hagyuk már ezt a témát, látszik hogy nem fogtok közös düllőre jutni, inkább hanyagoljátok a témát. Köszi sziasztok
Én is csak a sok 000000 s kolégához tudok csatlakozni.Nem a motor nem a köbcenti szémít,hanem az élmény amit azzal a "szarral"átélsz.Lehet az babetta aminek a sztendere a kanyarban leér.Simsonnal átmenni Gyolárol Békéscsabára (17km) egy keréken.Felfejlődva a kipufogóig borított Pancsiig majd MZ ig.Nem a teljesítmény számít, hanem az élmény.Ez ind saját élmégy de a legjobbat kihagytam mikor szarvasra mentem csabárol (50 km)Egy dongó val.Képzeljétek el a kocsisok fejét mikor megelőzték a kék füstfelhőt. nyes
Ez a 2-es szám jó kérdés, már én is akartam kérdezni. Dehát merek én szólni? buck wow3
- Hogyan lehet a Trabi gyorsulását lemérni?
- Naptárral.
Azt mindjárt sejtettem. Hiszen csak azok maradnak meg amik neked tetszenek. Bármilyen értelmetlen is. mf2
Bakker. kezdtem örülni hogy végre egy normális topick de tévedtem,nem arrol szol amire gondoltam. schmoll2 És ez az adminoknak tetszik. violent
A zsiráfpapa elviszi a kisfiát a kocsmába hogy megmutassa neki hogy hogyan kell berugni.Az öreg zsiráf hamar kiüti magát,és beesik az asztal alá.A púltos sakál odamegy a kis zsiráfhoz és azt mondja neki: Apu ma nagyon berugott! -Erre a kiszsiráf: Nem puma!ZSIRÁF! nyes
Ott voltam a rendezvényen, és a baleset előtt 5 percel jöttünk el onnan ahol történt az egész.( szar lett volna végig nézni, elég volt nekem a sajátom is) Annyit tudok amennyit a rendezők mondtak. Nem felállítani akarta a motort, hanem ő akart felülni. Még a höldön volt amikor a mögötte jövő 22 éves srác ( kicsiatom figyelj!) telibe kapta. Ez egy olyan kanyar volt ahol ezt nagyon nehezen lehetett volna elkerülni mert:sötét volt és csak a motor lámpája adta a fényt,egy csőgázas kagyar volt amin a végénél gázelvétel nélkül lehet ráhajlítani a gépet a következő be nem látható kanyarra. A benemlátható alatt értem a fényviszonyokat, tehát nem látod mi van ott amikot ráfordulsz.azok a motorok amik azon a versenyen mennek nagyon ki vannak hegyezve, nem ritka hogy egy 1 hengeres Pancsi a széria 110 helyett viszi a 140 et.tehát nem karom ragozni a dolgokat, csak gondoljatok bele: kelnél fel és egy motor a semmiböl belédrongyol 130 al.NINCS ESÉLYED! Másnap láttam a motort is.Szörnyű látvány volt. Az eleje teljesen le volt szakadva,és ezek azok a motorok amikre azt mondjuk hogy " még volt benne anyag" szomoru1 Nyugodjon békében a srác. Akit érdekel ki volt, www.vmm.hu
23 évesen halt meg.De a baleset elkerülhetetlen volt. szomoru1
Suzuki a ti autótok. xxxxxxxxxx

( a hsz. többi része kimoderálva!):tom
Cuki a fogszabájzója
szépen fel van ujjítva
MInden évben átjön hozzánk az anyósom karácsonykor. Idén ujjítunk! BEENGEDJÜK! nyes
szia. Nem tudod véletlenül hogy a DKW eladó volt e? És hogy mi volt az ára.
szevasz. Látom te is az "ócskavasakban" utazol. nincs véletlenül készleten DKW NZ 350 eshez némi alkatrészed?leginkább első futómű érdekelne mert az enyémhez az hiányzik.
lerágott csont már ez a bejátszás. Gabika azóta már több filmet is forgatott. Miért nem teszitek fel azoikat inkább?
örülnék ha legalább egyszer egy nyomorult képet sikerülne beillesztenem levele gun mf3
Menyus!
Te is tudod mennyire Pannonia fanatikus vagyok, de ehez az ujrakezdéshez én sem adok sok reményt.Ilyen hogy ujra motort gyártsunk nem először fordult meg az okosok fejében,és ezzel kapcsolatban a sok 0 s barátunknak adok igazat. NINCS AKI MEGVEGYE!Annak idelyén a fő vásárlónk az orosz piac volt,de ők leragadtak a legegyszerűbb T5 nél, és hiába kínáltuk nekik a fejlesztéseket,ők csak azt akarták.Emiatt nem volt olyan nagy kereslet az utánna következő tipusoknak:P10 P12 P20 P21.Pedig csináltak velük téli menetpróbát is Orosz résztvevőkkel,ők akkor sem álltak kötélnek, tehát a fő vásárlónk elúszott.Utánna jött a többi probléma,nyersanyaghiány, értéknövelés,és a betörő korszerűbb külföldi gépek.(ha belegondolunk a P20 japán koppincs, de a sárgáknak már akkor is elavult technika volt. És mi még tovább "butítottuk".Pedig mekkora állat gép nyes )
A danuviárol is felröppent a hír hogy fopgják gyártani, de az is csődöt mondott pedig már minden terv megvolt hozzá.500 750 és 1000es kategóriában készült volna,az 1000es 140 lóval V2 es blokkal. Haver nagyon rá volt kattanva,és beszélt a leendő gyártóval hogy ő fix megrendelő lett volna.De mint tudjuk az egészböl semmi sem lett. Ez 2 éve történt tehát nem régen!Szerintem bármíj fájdalmas de a Pannonia 1975 ben végleg kihalt,és csak emlék marad a "faj" magyar motorkerékpár.Azért faj magyar, mert most is van magyar motorkerékpár, a GAIA. de annak egy 50ccm cagiva erőforrása van és a kezelő szervek is külföldiek.tehát beszállítóktol származik.Amikor ez a mocimegjelent kb 400 000 volt az ára. Akkor a Pancsié mennyi lenne?1 milla?annyiért egy Rizsrakétát lehet venni amihez mindíg lenne alkatrész utánpotlás. NA témát lezárva, szerintem ebböl sem lessz semmi. schmoll2 zavart2 confused
Nagyon tuti képek. De gondoltatok már arra hogy borotválás után kéne csinálni őket?
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Végre egy jó topic. worship worship Ami azt illeti az én kedvencemet nem tette még fel senki.Megpróbálom pótolni,h sikerül. nyes nyes
Figyelted a csávót? MÁSODIK LETT!!!!!! worship worship nyes nyes nyes beka2 vigyor3 vigyor3
Ezekböl lettek a rendörmocik nyes nyes
Egyébként gyönyörű P21 lux od volt. Kár hogy eladtad most kb 1 misiböl lehet megépíteni mert nagyon kevés van belölle. Milyen színű volt? piros,sárga vagy kék?h jól emlékszem a luxokat ezekben a szinekben gyártották.
Ki kell hogy ábrándítsalak. a P 21 csak külsőre japán koppincs,a motorban magyar fejlesztések vannak.Töbnyire az egy tömbböl készült középblokk, a kazettás váltórol már nem is beszélve. A yamaha úgy volt bontható mint a 350 es JAWA.Vízszintben osztott. A karburátorok kezdetben mikunik voltak de aztán magyar fejlesztés lett az is.az áttételezés szintén más volt.és ami a teljesítményz illeti csak 24 LE volt nem 27.De a gyárban már 18 lóerőtöl kiengedték a gépet a boltokba így volt ami nem ütötte meg a mércét.GYakran meghibásodott a rossz minőségű alkatrészek miatt.A végsebességet jól írtad,140 és 160 körül mentek amik gyári állapotban maradtak. de kis piszkálással a 170 et is ki lehet belöllük csikarni.(ezt tapasztalatbol mondom).De ha biztosra akarsz menni a Pannoniákat illetően ajánlom neked Ocskai Zoltán: A csepeli motorkerékpárgyár története Című könyvet. Arrol tipusrol-tipusra le van írva minden.
szerintem egy üres fejű divatmajom eplus2 eplus2 hehe hehe gun gun gun mf1 mf1 nyes nyes
szép test. De a ruha vajon mit takar?:
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Remélem sikerül már egyszer képet beszurnom
/ 4 oldal
/ oldal   Összesen: 197 hozzászólás, Listázva: 51-100

Satyak

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!